Special Ops: Lioness

• USA Lioness (pracovní název)

Epizody(8)

Pracovní skupina tajných agentek CIA operuje na hranici mezi tím, co je nutné a co je legální, aby udržela svět v bezpečí. (SkyShowtime)

Recenze (55)

natěšenost na nového Sheridana byla veliká, nicméně i když Lioness není tím nejhorším co kdy Taylor stvořil, rozhodně se zařadí mezi jeho slabší kusy. Příběh je sice celkem ok (jakkoliv jednání postav nedává vždycky úplně smysl) a těch pár akčních scén je taky v pořádku, ale jinak to celé působí tak divně ploše a doslova všichni tu jedou maximálně na půl plynu. Postavy jsou až na pár výjimek spíš nesympatické a třeba domácí linka Zoe Saldany je vlastně úplně zbytečná. Asi to mělo ukázat, že i voják speciálních jednotek je také člověk, ale na celek tahle odbočka nemá prakticky vůbec vliv a kdyby tam nebyla, vůbec nic by se nestalo. Maximálně bychom dostali o dva díly méně a to by ničemu nevadilo. Zklamání jen velmi těsně nad průměrem...55% ()

PiLgRiM

Sheridan na setrvačník. Neuvěřitelně roztěkanej scénář neobratně rozkročenej mezi novodobým le Carrém a dramatem o špatné matce, přitom po tom prvním jen opilecky šilhá a to druhé působí maximálně jako průřez pár epizodami libovolného young adult serialu. Zůstane tak pachuť z promarněné příležitosti, jinak pojaté špionážky a to hlavně ve chvílích, kdy na obrazovce tradičně skvělá Kidmanová, začne hejbat dějem. Všechno ostatní politováníhodně nedotažený. ()

dO_od

// Sicario meets Homeland meets Jack Ryan. Metodické dávkování akce, dramatu i vztahů, jasně načrtnutý příběh, uvěřitelné postavy, svět, politika, chladnokrevně a přesto poutavě realizovaný military rámec a nakonec chirurgicky přesné finále v tom co bylo zadáno, a co bylo splněno. Není to úplný top, rozjezd je pomalejší, vynikající Zoe Saldana by si zasloužila ještě o něco víc prostoru, a bojuju s tím, že nutně potřebuju vidět něco jako "a co se stalo pak", ale jinak poctivých silných 8/10. ()

Jindros

Sheridan se pokusil zromantizovat chov dobytka a povedlo se. Teď se pokusil zromantizovat špionážní thriller a nepovedlo se. Postavy pořád mluví o tom, jak to mají těžké, a přitom většinu času sedí za notebooky, u bazénu, válejí se na pláži nebo nakupují luxusní zboží v New Yorku. Většina drsnějších sekcí je buď nadbytečná nebo se jim nedá moc věřit... ke konci se to trochu zlepší, ale málo a pozdě. Díky Nicole Kidman nemusí visual effect supervisoři dělat přesčasy, protože vypadá jako CGI v reálném životě. Dejte si radši Chalífát. ()

agentmiky

Dost jsem se bál, co z toho nakonec vyleze. Ale Sheridan zase potvrdil svou kvalitu. Jeho rukopis vidí člověk na každém kroku. Jak už z názvu vyplývá, tak si tentokrát Sheridan vzal na paškál speciální jednotky. A vzešlo z toho opět nepříjemné drama s excelentní audiovizuální stránkou. Zoe Saldana coby velitelka perfektní, do své role se naplno ponořila, jednoduše skvělý výkon. Jinak potěší i přítomnost Michaela Kellyho (ten člověk se fakt narodil do těchto politických rolí) a minirole Morgana Freemana (ten nikdy nezklame). Je fakt neuvěřitelné, jak autenticky dokáže Sheridan podávat příběh ve svých dílech. Fakticky parádní podívaná ve všech ohledech. A závěr, kdy došlo na věc, tam jsem zapomněl i dýchat....Malinko jen zamrzí, že jsme se nedočkali tučnějšího zastoupení akčních sekvencí. Těch tam totiž bylo jako šafránu. Za mě dávám 7,5/10 ()

• Rovnako ako dej filmu, aj jeho natáčanie prebiehalo v španielskej Malorke. Natáčalo sa aj v Paríži a v amerických mestách Washington D.C., Baltimore, Severn, Fort Richie a scény z pláže (v seriáli Hamptons) na Cape Henlopen v am. štáte Delaware. (Real Tom Hardy)