Epizody(9)

Recenze (43)

Azurovydrak

Úvodem je třeba říct, že Invincible je skvělé dílo a mám radost, že se dočkalo vřelého přijetí. Přesto si myslím, že to není taková extratřída, jak může občas vypadat. Nejvěrněji přirovnat by šlo asi k Legendě Korry - nic světoborného, ale slušný nadprůměr, který vás poctivě zabaví a budete s ním spokojeni. Dá se říct, že se Invincible v podstatě veze na eRkové vlně, kterou rozpoutal Wade a těží z ní většinu svého úspěchu. Nechci tvrdit, že krom zlomených kostí a utržených končetin nemá co nabídnout, když příběh i nápady tu jsou. Oproti staršímu (a většímu) bratříčkovi The Boys ale pořád strádá, co se týče určité naivity a jednoduchosti, která kreslenou tvorbu provází. Animace sice snese víc krve a destrukce, ale prostě tu schází herci a skutečné emoce. Naopak se mi líbí, že tu krvácejí i hrdinové a za chyby se platí (tedy pokud vám šéf neumí opakovaně přišívat hlavu k tělu), o čemž se osazenstvo ostatně tvrdě přesvědčilo už v prvním díle. Protagonista je sympaťák a i když má příšerný vkus na holky (ale vážně), dá se mu fandit. Zbytek party nic moc, snad se v dalších řadách víc projeví. Celkově jde o prima rozjezd něčeho, co by se v budoucnu mohlo stát velkou značkou. 85% ()

BrooksW.Here

"It's about time!" _____________ Neskutočne našlapaná jazda, ktorá svojimi hektolitrami krvi posúva superhrdinský žáner na úplne novú úroveň, pri čom takmer úplne ignoruje všeobecne zaužívané koľaje a všetko si robí po svojom, čo je v tomto prípade obrovská výhoda! Tento seriál som si jednoducho nemohol nechať ujsť, Robert Kirkman ako autor predlohy (z ktorej som zatiaľ stihol prečítať iba prvú časť) pre mňa vždycky predstavoval záruku kvality a geniálnych zvratov (to, čo predviedol v komiksovom The Walking Dead je niečo neskutočné!)... Tá klasická americká animácia sa do tohto seriálu nesmierne hodí, Invinciblea by som si ani nedokázal predstaviť v inej podobe... Dávam 8 laserov z 10, pôvodne som si síce nebol úplne istý tými piatimi hviezdami, ale posledná epizóda ma svojou neuveriteľnou brutalitou presvedčila o tom, že inak, ako plnou palbou tento seriál ohodnotiť nemôžem... Už teraz sa nemôžem dočkať druhej série! ()

Spiker01

Dospěláckých komiksovek není nikdy dost a Invincible zkrátka šlo zfilmovat jen animovaně, jelikož to co se tam všechno děje, tak by bylo sakra drahé natočit a vyrenderovat v reálu. Určitě mám raději hrané věci typu the Boys (taky od Amazonu), ale na vlnu Invincible jsem se naladil od prvního dílu a vlivem nekompromisnosti co se týče násilí a všeho mě to dokázalo mnohokrát strhnout. Zároveň nejsem u seriálové animované tvorby úplně zvyklý na klasickou 40+ minutovou stopáž, ovšem zde to hezky sedí a nezbývá než říct jediné, kdy už sakra bude ta druhá řada?! ()

iXtr3m3

Brutálna animovaná konkurencia pre The Boys, dokonca v brutálnosti The Boys aj predčiaca. Je to drsné, je to akčné, je to dramatické, je to krvavé ako sviňa, vnútornosti lietajú vzduchom. Prvá časť a potom finále zatiaľ prvej série pred Atom Eve prídavkom je niečo neskutočné, finále bolo tak unbeuberfuckinglievable, že to až pekné nie je. Prepracovať toto do live-action verzie, tak sa poseriem blahom a to možno aj doslova. Kde sa na toho hrabe akákoľvek konkurencia? ()

Oralfabet

Jako dobrý, ale až v poslední epizodě to podle mě začalo být fakt skvělý, do té doby se mi všechny díly líbily méně, než bych si býval přál. Nevylučuju, že na tom mohla mít vinu přesycenost superhrdinskými a v poslední době hlavně netradičně pojatými superhrdinskými seriály a filmy, ale nevím... ten příběh se mi prostě až tak unikátní nezdál (vyjma posledního dílu), přišlo mi, že vyčníval hlavně přehnanou brutalitou (obzvlášť v kombinaci s tou klasickou animací), která mě většinou celkem nechávala chladným tbh... V některých směrech to asi na mě bylo až moc tradičně superhrdinský, celý plot line o balancování superhrdinského a osobního života mě tady těžce nebavil... Rozhodně bych ale vyzdvihl casting a počet použitých bangerů od RTJ (3!) 7/10 ()