Dívka se po přestěhování do nového města stane svědkyní bizarní vraždy na večírku, kterého se zúčastní. Navíc začne mít podivné vize a nezvyklé touhy. (Netflix)

Recenze (93)

darkrobyk

Vlk, Moje sestra vlkodlak a Americký vlkodlak v Londýně v jednom na severský způsob. Průměrný snímek o vlkodlacích s povětšinou nijak pěkným vizuálem, navíc ty přepálené barvy byly nepříjemné. Thale není dvakrát sympatická dospívající dívka, i když má samozřejmě leccos za sebou. Její matka je asi nejlepší postavou a také největší hrdinkou, páč když je nalezeno lesní doupě, tak všichni chlapi ji nechají jít dovnitř samotnou, což jí ale nakonec zachrání život. Triky jsou vesměs průměrné až mizerné...je s podivem, jak dokonalou přeměnu zvládli s mechanickými efekty v Americkém vlkodlakovi, a jak oproti tomu lajdáckou v době, kdy počítače dokážou téměř vše. Odpustím i útoky většinou mimo kameru, vadilo mi ale kolísavé napětí. Chvílemi se film táhnul nekonečně dlouho. Na jedno podívání dostačující. ()

od norského netflixáckého béčka se asi těžko dal čekat zázrak a výsledek je tak koukatelná vlkodlakárna s řídkou atmosférou, nějakými těmi rodinnými hodnotami, relativně slušně vypadajícím vlkodlakem (na podobnou produkci) a samozřejmě bez krve, nejspíš proto aby u vlka vikinga mohly usínat děti ve školce při poledním klidu. Horor to zcela určitě není, protože bát se tady opravdu nebudou ani pětileté děti, ale jako moderní fantasy to nakonec celkem ujde...50% ()

Skeksis

Nič nového pod Slnkom, ani pod Mesiacom. Proste vlkolak, a čo má byť? Keď je spln Mesiaca, tak sa zvyčajne rýchlejšie opijem a mám tiež červené oči ako vlkolak. Ráno sa preberiem v posteli bez toho, aby som si pamätala, ako som sa do nej dostala, prípadne mám červenú papuľu buď od rúžu, od vlastnej krvi - ak mi niekto prijebal v krčme, a ak od krvi niekoho iného, tak sory. Ak som prípadne niekoho zožrala, tak sory. Ak som z vás urobila vlkolaka, tak tiež sory. Potom si zvyčajne urobím praženicu, ktorá nemá chuť, rovnako ako tento film. ()

TheEvilTwin

Vzít takhle skvělý werewolf žánr, ve kterém je už roky sucho, a vyplodit takhle nenápaditou storku bez jakýchkoli ambicí, to chce talent. Sever plus spojení zdejší mytologie a vlkodlaků dávalo najevo, že by se mohlo jednat o jackpot, ale opak je pravdou a výsledek je strašně sterilní prkotina bez významu či odvahy šokovat nebo jednoduše zabavit diváka. Je to nudné, z nápadu film nevytěžil ani z části a celé je to děravé jak ementál, logické nedostatky bijou do očí a ke konci už jsem ztrácel zájem nad čímkoliv přemýšlet. Nepodařený sever. ()

b.dragonfly

"Všichni vlkodlaci mají svůj příběh. Toto je ten norský." Tak tohle mi příjemně sedlo a jsem za to ráda, protože pokusy o vlkodlaky/upíry atd. většinou nebývají úplně vydařené. Sedmnáctiletá Thale se právě přestěhovala s rodinou do městečka Nybo, protože její matka má novou práci u místní policie. Krátce poté je na plážové párty s místními mladíky brutálně zavražděna studentka, čemuž je Thale svědkem. Nikdo neví, kdo to udělal, ale stopy naznačují, že by to mohlo být zvíře. Možná vlk. Při vyšetřování vyjde najevo, že možná mají co do činění s něčím úplně jiným a neznámým. Zároveň Thale začíná vidět nápadné věci a chová se divně. A úplněk se blíží... Ani chvíli jsem se u filmu nenudila, za mně prostě povedená vlkodlačina. ()

Zajímavosti (8)

• Časti dialógu v scéne pitvy sú priamo prepísané z pitvy Chrissie vo filme Stevena Spielberga Čeľuste (1975). Pocta tomuto filmu sa objaví ešte niekoľkokrát. (Arsenal83)