Poslední recenze (221)
Romance of a Twin Flower (2023) (seriál)
Mohl to být velmi příjemný seriál, kdyby se trochu sestříhal. Váhala jsem nad 3*, ale s ohledem na množství plytkého děje nejde jinak. Přitom příběh by nebyl špatný, herci hráli emoční scény skvěle, ale chvílemi je to dost nuda, prostě je to nezvládnuté zpracování scénáře. Postavy se objeví a mizí, občas to nemá logiku. Krom romance a vyšetřování zločinů je hlavním tématem obchod, a ten moderní marketing mi tam taky neseděl (takový naivňoučký standard červené knihovny).
The Sword and the Brocade (2021) (seriál)
Příběh z dynastie Ming, kdy se v politické rovině řeší tzv. Zákaz moře a v soukromí nepřátelství dvou šlechtických rodin a intriky v každé rodině. Do toho se mladá novomanželka snaží podnikat a odhalit vraha své matky. Za mne krásný seriál, kdy se postupně odkrývají motivy jednotlivých postav, romantika i napětí v jednom. Trochu mi vadilo to podivné finále na popravišti bez valného vysvětlení. Chvílemi je vám líto mužů, kteří musí žít v konkubinátu.
Ming yue zhao wo xin (2019) (seriál)
Ze začátku vtipné a relaxační, ale mohlo to skončit o 10 dílů dříve. Nějak si musím zvyknout, že do většiny čínských romancí jsou vždy za kombinovaná jatka (někdy mám pocit, že tak řeší zásek ve scenáři). Ale konec dobrý vše dobré.