Poslední recenze (949)
Sting (2024)
Toto sa mi páčilo viacej ako tá francúzska blbá háveť, ale nejaká extra bomba to nebola..no hororíkov s pavúčikmi je teda fakt málo, takže som rád aj za takýto dobrý priemer.
Exhuma (2024)
Celý film som čakal kedy príde ten horor a prišli záverečné titulky....
Mizerové: Na život a na smrt (2024)
Videl v kine. Samozrejme za päť. Keď čítam tieto vaše komenty... Hovno, ktoré vyseriem a zavolám ľudí, aby sa neho pozreli, bude mať väčší význam ako čítať a reagovať na ne.Teda na vaše komenty ak by ste to nepochopili.. Kto má rád Bad Boys...pochopí..