Recenze (336)
Borgia (2011) (seriál)
Sice je zde méně pozlátka, než co má jeho dražší "dvojče" od Showtime, a je tak i více uvěřitelnější.... ale to je tak všechno. Na tohle se koukat nedá, protože to je otřesná nuda.
Ulice (2005) (seriál)
Ale pořád lepší než druhá nekonečná telenovela jménem Ordinace...
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Odporný šovinistický humor. K tomu nesnáším Sheena (přitom jsem ho kdysi milovala)... a Kačera ještě víc (toho nesnáším odjakživa:P).
Kobra 11 (1996) (seriál)
Semir Gerkhan je německý Chuck Norris!!! Až to jednou zabalí a odejde do důchodu, tak s ním skončí i Kobra 11. Bez něj by to už nemělo žádný smysl.
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Norton je o něco lepší než Bana, ale stále to není ono. Snad to už konečně napraví Ruffalo (do třetice všeho dobrého, že... protože ty nesčetný reinkarnace, upgrady a facelifty jsou už vážně směšný).
Thor (2011)
Adolescentní Thor je na facku, naštěstí tenhle film zachraňuje aspoň charismatický Loki. Zbytek se nedá nazvat ani nemastnou omáčkou, jako spíše řídkým vývarem. A chudák Hawkeye se ani nepředvedl...
Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
Stačilo by to tak zkrátit o dvě hodiny, a dalo by se na to koukat. Zbytečný exces nudných dialogů, co postrádají jakoukoliv skutečnou hloubku - ten vyumělkovaný patos za hloubku nepočítám.
Captain America: První Avenger (2011)
Velké plus má u mě tenhle film za to, že se celý odehrává během druhé světové války. Kdyby to nacpali do přítomnosti, tak bych to nepřekousla.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Přiznávám se, že ty 4 hvězdy jsou spíše za můj fangirlsmus (shippin' R&J!!!), než za kvality filmu, ale zábava to pořád je.
Iron Man 2 (2010)
Slizouna Rourka jsem přeskakovala, a díky tomu to byl snesitelný film. Jo a taky jsem musela přeskakovat vyměněného černocha (teď si nevzpomenu na jméno), protože mě tenhle herec naprosto irituje. Naštěstí RDJ zůstal (relativně) stejný, takže proto 4 hvězdy.