Poslední recenze (49)
Prizma (2022) (seriál)
Čistě řemeslně je to na tři hvězdy, ale oceňuju, že seriál velmi citlivě a nenásilně otevírá témata, kterým je podle mě třeba se věnovat. Nemám tím na mysli pouze tematiku LGBTQ+, ale i vyobrazení samotného dospívání, které se sice samo o sobě nezměnilo, ale zásadně se změnil svět, do něhož mladí lidé vstupují a jemuž se přizpůsobují.
Věk nevinnosti (1993)
Jedna hvězda za výbornou výpravu. Samotný příběh na mě působil mělce. Nad vodou to možná mohla udržet hlavní dvojice, ale ne tahle - naprosto žádná chemie. Málokdy nedokoukám film, ať je sebestrašnější, ale tohle nešlo.
Znovuzrozeni (2012) (seriál)
Seriál je výjimečný zejména skvěle napsanými postavami, taková přirozenost se obvykle nevidí. Dalším plusem je výborná hudba a půvabné úvodní titulky.