Poslední recenze (930)
Pán času - Tečka a Bublina (2024) (epizoda)
Russell T. Davies je Boomer, jinak si tuhle šílenou karikaturu Gen Z nedokážu představit. Honey, we have Black Mirror at home. Black Mirror at home:
Hostel (2005)
Vždycky se mluví o tom, že něco by se dnes už nemohlo natočit. U Hostelu je to pravda, neboť být rasistický vůči Slovákům je už dnes nelegální. Satira samozřejmě. Torture-porn nonsenci s otravnejma frat-boy postavama už jsou prostě přežitý. Série Saw narozdíl od toho vyniká alespoň v make-upu a bizarních twistech. Naprostá sračka, která ukazuje jaký mají pojem Američani o střední a východní Evropě. Nefunguje to, kamera je hnusná, scénografie ta nejlínější věc (ani nezměnili české cedule). Pro Čecha jsou vtipné jen camea českých herců, to, že malá vesnička u Bratislavy je Český Krumlov a že v Amsterdamu mají Pražský hrad s Vltavou.
Chlupatá rodinka (2024)
Jasně, není to film pro každého, ale já jsem si to fakt užil. Skutečně filmový shitpost (neboli po česku sračkopost). Sledujeme 4 sasquatche, jednu ženu, dva muže a jedno dítě. Muži jsou v milostném trojúhelníku s ženou, žena čeká mimino a dítě má imaginárního kamaráda. Bigfootové už skoro vyhynuli a tak tahle malá skupinka má jen málo času než i ona přijde do styku s civilizací. Hlavní vtip toho filmu je jen to, že existuje. To je samo o sobě absurdní. Humor je většinou na bázi "tak stupidní až je to vtipný" a "tak nechutný, že je to vtipný". Jsou tam také nádherné záběry přírody a zvířátek. Nejvtipnější scéna asi, když naše rodinka objevila silnici, to byl asi jediný moment, kdy jsem se smál nahlas. Zellnerovi byly před pár lety ve Varech, kde měli retrospektivu. V té příležitosti jsem viděl jejich jiný film Kid-thing. Ten je taky dost černě/nechutně/stupidně vtipný, i když má dialog. Ten se ale na rozdíl od tohoto filmu odehrává více v realitě vidlákovského Texasu. Stejně jako naši yettiové tak ten film taky nevede k jasnému konci. Ale jo, bylo to fajn a nebránil bych se tomu to zkouknout znovu, ale s publikem které by to ocenilo. Asi na nějakém artovém festivalu, kde to půlka lidí bude milovat a půlka lidí bude se znechucením odcházet.
Poslední deníček (29)
Ultimátní Oscarový Tierlist
Tierlist všech Oskarových filmů z letoška které jsem viděl. "S" je nejlepší a "D" nejhorší. Speciální místo pro Bratry - film, který poslali Češi i když bylo jasné, že Američanům bude ukradený. Srsly proč ne Úsvit? Jinak Chudáčky, Anatomie Pádu a Holdovers jsem ještě bohužel neviděl, pokusím se to napravit, co nejdříve.