Recenze (218)
Arctic: Ledové peklo (2018)
První film, který se dal bez ztráty kvality sledovat na osminásobnou rychlost. A malá otázka spíše do zajímavostí - jak hlavní hrdina řešil chození na záchod u té zraněné, kterou táhl? Snad ji v tom nenechával ležet?
Vysněná zem (2018)
Odlidštění výborné, ale filmu chybí gradace a jakýkoliv závěr. Škoda promarněného potenciálu.
Bitva o ostrov Saipan (2011)
Prodchnuto nejvyšším duchem humanity a lásky k člověku. Asi tak jako film "Hei tai yang 731" z roku 1988. Kdo neviděl, nepochopí...
Princ Krasoň (2018)
Překvapivě dospělácká pohádka.
Symfonie strachu (2013)
Příjemná bakalářská jednohubka v hollywoodském stylu. Ještě přidat dva podobně kvalitní příběhy a bude tu náplň na hodnotně strávený nedělní večer u šesti lahváčů Novopacké desítky.
Yeti: Ledové dobrodružství (2018)
Smallfood.
Errementari (2017)
Konečně pořádná pohádka k vánočnímu stolu! A jestli ji letos ČT nepustí, tak je u mne mrtvý Homolka!
6 měsíců stačí, drahoušku (2018)
Dobrý rozjezd a pak už jen rychlý pád do zoufalého konce.
Paříž 15:17 (2018)
A zase film o 5 minut delší, než měl být. Bez závěrečného proslovu by byl zážitek rozhodně silnější-
Loulou (2003)
Krátké animované filmíky, v nichž je vždy jedním z hrdinů vlk v nejrůznějších podobách.