Poslední recenze (445)
Duna: Část druhá (2024)
Prvnímu dílu jsem dával silné tři, tyhle jsou bohužel slabé... Ač je to oku lahodící podívaná s několika cool momenty, já půlku stopáže prozíval... Už u jedničky jsem říkal, že není snadné propojit se s postavami a tady to s novými, či známými nejde znovu... Škoda, jinak by se na to faaaakt moc hezky koukalo...
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Silné tři, slabé čtyři... Je to po letech a amerických fantasmagorií konečně zase dobré zpracování (osobně se přiznám, že se mi líbil i britský seriál, který ovšem z předlohy čerpal jen postavy), které sráží zbytečně tuctová muzika a absence několika "vedlejších" postav... Každopádně na dvojku se těším.
Šógun - Sen o snu (2024) (epizoda)
Tak nějak jsem se nemohl zbavit pocitu, že obětí Mariko seriál skončil. Finále může být zklamáním pro ty, kteří očekávali "epickou bitvu", ale Shogun byl celou dobu komorní konverzační poezií, tak proč celý tón kazit - hlav bylo useknuto i tak dost. Jako celek je seriál zjevením v dnešní produkci a můžeme jen doufat, že nevznikne pokračování, které už by nemělo z čeho čerpat. PS: tu smrtelnou postel si tvůrci mohli odpustit.