Recenze (1 643)
The Gift (2010)
celkem slušná akce spojená s dvojitým cestopisem na východ a do budoucnosti.... jó, do ruska, to je pro mě jako německo, z toho já mám strach... 70%
The Silent City (2006)
slibně vypadající, leč nedotažané výbušné lanko na sniperské hrátky - pro milovníky válečných filmů a her zde bude jistě přínosem autentická post-apo atmosféra a uvěřitelný vývoj zápletky, pro ty ostatní zas silná hudba a zajímavý konec. jelikož se řadím do obou skupin, byl bych celkem spokojen. bohužel to je jen taková ochutnávka, zde by dvoj (či více-) násobná stopáž vůbec neškodila. takže suma tři kříže nad truhly těch týpků. 60%
Protektor (2009)
jojo, když už něco marek najbrt natočí, tak to stojí za to. škoda, že to není častěji... tohle je zajímavý snímek s ojedinělým pojetím, který si určitě zasloužil nějakou tu zlatou šelmu pobrat... počáteční antipatie vůči specifickým barvám i hudbě jsem naštěstí pro mě i pro výsledné hodnocení celkem brzy překonal. film ve mně zanechal celkem silný dojem, a to teď nemyslím jen kvůli přednostem hlavních aktérek... čili bez protekce můžu dát davem přijatelných 80%.
Dračí války (2007)
tak jako jasně že to je notně pitomoučký, ale stěžejní myšlenka cyklicky půltisícileté války světů je silná jak hovado... když se k tomu přidá značně epic provedení (přestože často mizerných) efektů, lze přehlídnout i demenci většiny dialogů, toporných béčkových pseudoherců a vykradení několika filmů pánem prstenů počínaje a dračím doupětem konče... prostě totálně předvídatelná oddychovka, od které dostane nejvíc právě ten, kdo čeká nejmíň. 50%
Rabbit (2005)
geniální slovníková bajka s jednoduchým poselstvím. kdo chce víc, nemá nic. 90%
Alphamorphosis (2006)
no... jestli na tomhle jde vůbec něco hodnotit, tak nápad ok, pointa zajímavá a hudba příjemná... mít to víc než 18 sekund, jdu možná i nad 30%.
The Hunt (2010)
jj, neser strejdu unicorna, když je vožralej... nebo taknějak to bylo v tý džungli? 60%
PedXing (2006)
aspoň uznání za to, v jakých programech byl tenhle nápad celkem kvalitně zpracován. 40%
Spláchnutej (2006)
dámy a pánové, tohle byla prostě prdel jako japonská vlajka... žádný infantilní humor, žádný prvoplánový doják, jednoduše nápady, nápady, nápady a lepidlem mezi nimi skvělá hudba a vtip. už se těším, až si spláchnu podruhý! 90%
Mateřská země (2009)
30%, a to vlastně víceméně jenom za hudbu.