Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Bohatá modelka Bibiane (Marie-Josée Croze) zpochybňuje po traumatickém potratu svůj zdánlivě dokonalý život. Její podnikání v rodinné síti butiků končí fiaskem a navíc jedné noci z nepozornosti přejede člověka. Druhý den ráno se dozvídá o muži, který zemřel po srážce s autem. Sužována pocitem viny se zúčastní jeho pohřbu. Tam se seznámí s pozůstalým synem Evianem (Jean-Nicolas Verreault) a naváže s ním milostný poměr. Bojí se mu však prozradit své temné tajemství… Existenciální příběh plný paradoxů, v němž mají místo mystické, symbolické, komické i romantické scény, má nezvyklého kolektivního vypravěče: norské ryby určené do kanadských restaurací. (Cinemax)

(více)

Recenze (64)

Caminzind 

všechny recenze uživatele

Ten, kdo zabil, bude zabit. Já nevím, kde na tak hlubokou myšlenku autor přišel, ale krom nějaké umělé ad hoc symboliky je tu jen standardní propletenec náhod a drama o zodpovědnosti, vině a tak. Existenciální je ale už moc silný výraz. BTW, jsem rád, že jsem ten film konečně dokoukal. Ležel mi tu více než rok. ()

DwayneJohnson 

všechny recenze uživatele

Vynikající film. Kdybych neviděl Požáry, řekl bych, že Denisův nejlepší. Takhle jen o kousek těsně druhý. Už asi v první čtvrtině jsem věděl, že to bude dneska plný počet, sám nevím přesně proč, byl to takový můj vnitřní pocit, který mě opět nezklamal. Vynikající hudba, kamera a pak jeden příběh o tom, že všechno jednou končí a znovu začíná. Vyprávěný tak trošku netradičně mořskou rybou. ()

Reklama

Anderton 

všechny recenze uživatele

Viac menej podobný prípad ako predchádzajúci Villeneuveov film. Len tu mi ešte jeho nevyzretosť a mladícka dravosť sadli viac, ako pobehovanie po púšti s účelom kvalitnej erekcie. Film každopádne začína veľmi svojrázne a takmer ma odradil, ale čím ďalej tým viac ma príbeh Bibiany vťahoval ako do sujetu, tak do jej myšlienkových pochodov. Bol zábavné sledovať všetky motívy a dedukovať témy, ktoré Denis ešte trochu neohrabane používa a ponúka. A asi to chce aj opakované pozretie, aby to človek docenil ešte viac. Takto je to dosť pocitová záležitosť, ktorá ma proste oslovila a môže za to aj krásna Marie-Josée Croze, aby som bol úprimný. ()

emma53 

všechny recenze uživatele

Po Požárech a Polytechnice nemohu jít výš i kdybych chtěla. Tudíž souhlasím s uživatelkou kareen, která souhlasí s uživatelem Jherhawem. Denisovi se tentokrát opravdu nepodařilo vytvořit takovou atmosféru a ponor do zraněné duše, abych k Bibiane cítila empatii a když už, tak jsem jí cítila skoro víc k synovi zemřelého. Velká škoda. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Kdo zabije, bude zabit. A nebo ne? Příběh jak rozbitá sklenice, kdy až poslední střípek vyjeví vše. Zpočátku mě onen existenciální nihilismus mírně ubíjel, pak se něco zlomilo a já s očekáváním sledoval, jak příběh dopadne. Jindy bych asi volil temný konec, leč mému momentálně lehce sentimentálnímu rozpoložení tenhle vyhovoval. Ryby u Monty Python během konverzace vyčkávají v akváriu, zdejší vypráví na popravčím špalku, zatímco mačeta se nezadržitelně blíží, aby oddělila upovídanou hlavu... ()

Galerie (8)

Zajímavosti (2)

  • Hlavná hrdinka dostáva druhú šancu do života v polovici stopáže snímky. Keď prežije pád s autom do vody, zaslúži si právo na život – tak to mieni rozprávač filmu. Je to symbolika krstu, nového života. Ponorenie symbolizuje smrť starému životu a zmytie hriechu vraždy. Zároveň sa ponára spolu s autom, ktoré zabilo a zbavuje sa ho navždy. Vynorenie sa reprezentuje jej prechod do nového života. (Biopler)
  • Hlavní hrdinka chce poslat do moře svoje BMW řady 3. Nejprve se jí auto zasekne o podvozek zhruba ve své polovině o hranu betonové mola. Můžeme si všimnout, že do vody má spadnout starší model, tento vůz je navíc notně poničený. Hrdinka prekérní situaci řeší tak, že sedne do auta, nastartuje a sjede do vody. To by se jí ale ve skutečnosti nepodařilo. Auto má náhon na přední kola a ta visela ve vzduchu. (klukluka)

Reklama

Reklama