Reklama

Reklama

Zuřivá smrt

  • Česko Běsnění smrti (neoficiální název) (více)
Trailer

Obsahy(1)

Keď gangstri Gennara Galla (Yul Brynner), strelec na dôchodku, sa dozvie, že práve Gallo je zodpovedný za vraždu jeho brata. Ako svoju poslednú úlohu sa preto Marciani rozhodne vykonať pomstu na mafiánskej bande. Pricestuje do Talianska z New Yorku a najme si dychtivého bývalého gangstra Angela (Massimo Ranieri), ktorý mu v jeho poslaní výrazne pomáha. (Martin741)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (5)

Martin741 

všechny recenze uživatele

Tuna aj rezia talentovaneho Margheritiho nestacila na nadpriemerne hodnotenie - pre mna teda jeden z rady priemernych poliziotteschi filmov. Yul Brynner mi za prve do pliziotteschi nesedi, ovela radsej tam vidim Mario Adorfa, Maria Merolu, Franca Nera, Henryho Silvu - alebo uz aj ten Giuliano Gemma bol vzdy leposia volba nez Brynner. Fakt sa tam nehodi. A Margheritiho poznam ako tvorcu kvalitnych filmov Danza Macabra 1964, Joko Invoca Dio ... e Muori, Kommando Leopold. Pribeh trpi na originalitu, tej tu vobec niet, je to len klasicka uz x-ta variacia na pomstu. Nudne prestrelky, ktore su samoucelne, plane dialogy, plane kulisy -hm, toto sa Margheritimu fakt nepodarilo, respektive film slape len tak na pol plynu . 69 % ()

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Druhořadá kriminálka (poliziotteschi) s ne moc zrovna originálním dějem, s velice chudým hraním, nudnými a hluchými místy, obrazová kvalita také nebyla zrovna nic moc. V hlavní roli se nám zde ukáže plešoun Yul, který si de facto na této image postavil celou svou kariéru, ve své době to opravdu nebylo moc častým jevem, dnes to zas není nic nového a pokud člověk není nemocný, tak je zas označen nelichotivou nálepkou skin. Ale nebyla to jen ona plešatá hlava (která je i tak středem pozornosti, jednoduše vás dokáže hypnotizovat), ale i pěkný zastřený hluboký hlas a pronikavý pohled. Ve filmu se nám představí jako Peter, vysloužilý mafián žijící v New Yorku. Jednoho dne se k němu však dostane smutná zpráva, proto si narychlo sbalí svoje fidlátka (tím je míněn jeho rybářský prut) a odlétá do Itálie (Neapol), kde se snaží dostat muže, kteří stojí za smrtí jeho milovaného bratra! Yula jsem mohl v epickohistorických filmech a především ve westernech, ale tady mu to nějak nesedlo, velmi chladné hraní (možná jeho styl), žádný esprit, spíš to na mě působilo, jako když je unaven, ale je pravda, že v jeho střeleckých scénách (postoj) jako by to byl stále ten pistolník Chris. Akce ve filmu sem tam ujde (především přestřelky), speciální efekty byly velmi levné, film je místy i zábavný (hlavně dialogy mezi Yulem a Anny). Za zmínku stojí určitě jedna celkem povedená automobilová honička centrem města, divák zde vidí na krátký moment i zcela nahou (hotel) Barbaru Bouchet (striptýzová tanečnice Anny, viz její pěkný výstup v klubu), která si zde zahrála po boku Yula, láska na první pohled, alespoň tedy ve filmu. Bohužel, její potenciál opět nebyl naplno využit! Jediným důvodem, proč sledovat tento film, tak zůstává osoba Yula Brynnera (jeho posl. hlavní role) a opět nádherné sexy koťákto Barbara Bouchet, ještě nesmím zapomenout na známého Martina Balsama, který si zde zahrál italského komisaře (pro film však poměrně nedůležitá role). Komentář zde jako druhý v pořadí.. ()

Campbell 

všechny recenze uživatele

Docela pěkná revenge kriminálka s fajn Brynnerem. Film má zajímavou atmosféru a syrovost, která se tu nezapře. Sice to asi nebude pro každého, ono to ani nějaký významný dílo není a dnes to už asi nebude ani moc lidí bavit, ale pokud si chcete spříjemnit večer a máte tyhle typy filmu rádi jen do toho. ()

vesper001 

všechny recenze uživatele

Režisér Antonio Margheriti měl přesně dva dobré nápady: obsadit do hlavní role Yula Brynnera a zvolit neapolské lokace. Zbytek se moc nepovedl. Skalní fans hlavního protagonisty potěší pár déjà vu (Peter Marciani vypadá a jedná skoro přesně jako robotický pistolník z Westworldu; Sedm statečných zase připomene ustřelené cigáro), ostatní diváci možná ocení občasné koketování s originalitou (kyselina v očních kapkách) a vcelku atmosférický závěr. Zbytek je bohužel invence prostý průměr. Motiv očního handicapu (glaukomu?) hlavní postavy zůstává zcela nevyužit a Barbara Bouchet se může svlékat třeba i z kůže, ale žádná chemie se nekoná. Slabé tři a to jen proto, že jsem skalní fan. :) ()

Galerie (10)

Reklama

Reklama