Reklama

Reklama

Jak prorazit v reklamě

  • Velká Británie How to Get Ahead in Advertising
Trailer

Obsahy(1)

Pro špičkového reklamního textaře Dennise Bagleye jsou lidé jen směšné ovce, kterým dokáže prodat cokoli... až na zbrusu nový krém proti akné. Dennise jeho tvůrčí krize vystresuje natolik, že mu samotnému vyraší pupínek ... narůstající do velikosti obří hlavy, která myslí a mluví! Krátce na to drzý vřed přebírá kontrolu nad Dennisovým životem a vyzradí mu ďábelský plán, jak ovládnout masy. Dennis teď musí sebrat veškerou odvahu a pokusit se zachránit lidstvo - i sebe - ze spárů ohavného beďara! (Cinemax)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (17)

RUSSELL 

všechny recenze uživatele

Tohle stojí za to vidět už jen kvůli naprosto famóznímu Richardu E. Grantovi v hlavní roli. Přesně ten typ geniálně maniakálního over the top hereckého výkonu, jakých se nemohu nabažit. Na první pohled se film může jevit jako prvoplánově bizarní a dekadentní blbina, ale zdání klame. Ve skutečnosti se jedná o velmi chytrou a nekompromisní satirickou komedii, která přesně ví, co chce divákovi sdělit – a když se do ní ponoříte s otevřenou myslí a budete naslouchat, tak rychle a jednoduše odhalíte tvůrčí záměr a budete se bavit ještě o stupeň více. Zářný příklad, že i film, ve kterém vystupuje mluvící vřed s pěstěným knírem, může být hodnotným uměleckým dílem, které má hloubku – a ještě se u něho potrháte smíchy. ()

Fifer 

všechny recenze uživatele

Naprosto skvělý film. Zejména herci a scénář. Pár příběhů už jsem za svůj život napsal, takže mám svou zkušenost. A moc dobře vím, že já (i spousta jiných) bych neměl odvahu tento scénář dotáhnout do konce. Přišel by mi příliš bláznivý a bál bych se, že tahle absurdní hříčka neutáhne celý film. Ale ona ho utáhne a ta grotesknost ústředního nápadu (vřed) pomáhá zakrýt celkově depresivní vyznění filmu ( reklama, kapitalismus jako svět založený na lži atd.). Mimochodem, překvapila mě zmínka o škodlivosti antikoncepce pro životní prostředí. V roce 1989. To bylo myslím celkem novátorské. ()

Reklama

Matty 

všechny recenze uživatele

Satira jako od Cronenberga. Potlačovaný stres se na kariéristickém kreativci projeví tím, že mu na krku vyraší jeho zlé dvojče. Po celý film jsme přitom ponecháni v nejistotě, zda jde pouze o výplod jeho fantazie, nebo mu skutečně dělá společnost jakýsi mluvící tumor (všimněte si, jak nejednoznačně jsou pro zesílení našich pochyb řešeny interakce s jinými postavami). Film lze tak od zlomového WTF odhalení, ohlášeného barevnými disneyovskými ptáky, číst na paralelně na dvou úrovních – buď se zbláznil jenom Bagley, nebo celý svět. Příčina by přitom zůstala stejná – dlouhodobé pokrytecké obcházení problémů namísto jejich řešení, kterýžto přístup je minimálně v reklamním diskursu založen na předpokladu, že nesmíte prodávat řešení, ale pouze zveličovat problém, který má být vyřešen. Bruce Robinson, autor kultovní chlastací komedie Withnail a já, zastává ke škodě filmu vůči marketingu tak militantní postoj, že se svižná screwballová kanonáda z úvodu postupně propadá do stále větší beznaděje a závěr už není ani vtipný, ani zábavně ujetý, jenom hořký a zlý. I tak jde ale díky nezastavitelnému Richardu E. Grantovi, záběrovým kompozicím, které mají vypovídací hodnotu samy o sobě a schopnosti vyvést diváka z míry o výbornou ukázku smysluplného nakládání s komediálním žánrem. 70% ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Zamyšlení o povaze reklamy. 1) Chápu, co film říká, ale nelíbí se mi, jak to činí. Nicméně pár bystrých postřehů o reklamě tu najdeme: Best Company Supermarkets are not interested in selling wholesome foods. They are not worried about the nation's health. What is concerning them, is that the nation appears to be getting worried about its health, and that is what's worrying Best Co., because Best Co. wants to go on selling them what it always has, i.e. white breads, baked beans, canned foods, and that suppurating, fat squirting little heart attack traditionally known as the British sausage. So, how can we help them with that?___Clearly, we are looking for a label. We need a label brimming with health, and everything from a nosh pot to a white sliced will wear one with pride. And although I'm aware of the difficulties of coming to terms with this, it must be appreciated from the beginning, that even the nosh pot must be low in something, and if it isn't, it must be high in something else, and that is its health-giving ingredient we will sell.___Which brings me to my final question: who are we trying to sell this to? Answer: we are trying to sell this to the archetypal average housewife, she who fills her basket...___I don't need to look at the market research. I've lived with 13 and a half million housewives for 15 years and I know everything about them.___She's 37 years old, she has 2.3 children, 1.6 of which will be girls, she uses 16 feet 6 inches of toilet tissue a week and fucks no more than 4.2 times a month. She has 7 radiators and is worried about her weight, which is why we have her on a diet, and because we have her on a diet we also encourage her to reward herself with the little treats. And she deserves them, because anyone existing on 1200 calories of artificial synthetic orange-flavoured waffle a day deserves a little treat. We know it's naughty but you do deserve it, go on, darling, swallow a bun! And she does, and the instant she does, the guilt cuts in. So here we are again with our diet. It's a vicious, but quite wonderful circle, and it adheres to only one rule: whatever it is, sell it. ()

Fairbanks 

všechny recenze uživatele

Vynikající a koukám, že bohužel naprosto neznámá komedie, kterou by měli povinně shlédnout všichni, kdo se nějakým způsobem zaplétají se světem reklamy. Výborný Richard E. Grant je úspěšným tvůrcem sloganů ve velké reklamní společnosti. Jednoho dne se však dostane do tvůrčí krize a ze lží, které ho živí, mu začne narůstat na krku podivný mluvící pupínek... Víc neřeknu, ale prosím pěkně- sežeňte si to! ()

Galerie (28)

Reklama

Reklama