Reklama

Reklama

Hung se snaží vyhnout placení cla, ale svým malým podfukem dostane do problémů sebe i celou svoji rodinu. Jeho otci záleží nejvíc na cti a Hung je na nejlepší cestě, aby čest svojí rodiny navždy pošpinil... Fei Hung se vrací domů se svým otcem, který je známým lékařem. S dvojicí cestuje ještě jejich sluha. Na cestě vlakem by mělo veškeré zboží projít kontrolou a mělo by být zaplaceno clo, ale Fei Hungovi se podaří velmi drahý kořen ženšenu schovat u velvyslance v kufru, kde se clu vyhne. Když si pak Fei Hung chce svůj ženšen vzít zpátky, utká se v souboji s mužem, který si také něco vzal u velvyslance v kufru. Jejich souboj přeruší odjezd vlaku, ve kterém Fei Hung cestuje. Dvojice si až velmi pozdě uvědomí, že si omylem vyměnili balíčky. Fei Hung tedy nemá kořen ženšenu, ale cennou nefritovou pečeť, kterou velvyslanec ukradl a chtěl prodat. Fei Hung si ale neuvědomuje cenu toho, co ukradl, on jen řeší, jak rychle sehnat ženšen, který ztratil. Fei Hungovi pomáhá jeho matka, která se nebojí Fei Hungovu otci postavit. Matka a syn jsou ale na otce krátcí. I když se snaží něco vymyslet, otec se stejně dozví, co Fei Hung udělal. Fei Hung se navíc přes otcův zákaz neustále pere a k tomu provozuje opilecký box, u kterého pije alkohol, což otec také neschvaluje.

Fei Hunga pronásledují muži od velvyslance, kteří od něj chtějí získat ukradenou pečeť. Když otci dojde se synem trpělivost, vyhodí ho z domu. Fei Hunga tu noc zmlátí muži od velvyslance a dokonce ho pověsí na vstupní bránu do města. Otec poté vezme syna zpátky, ale Fei Hung už nikdy nesmí pít nebo se rvát. Toho večera se však u nich objeví muž, který má onen ztracený ženšen. Muž je slavným bojovníkem a snaží se zabránit cizím státům v rozkrádání historických předmětů Číny. Fei Hung vrátí mužovi nefritovou pečeť, o kterou tolik stojí velvyslanec. Fei Hungova rodina zase získá onen ženšen. Klid ale netrvá příliš dlouho, velvyslanec na dvojici pošle mnoho zabijáků a starý muž nakonec umírá. Velvyslanec navíc získat nefritovou pečeť. Fei Hung se ji pokusí získat zpátky, ale je zajat a otec musí pro jeho záchranu obětovat svoji bojovou školu. Fei Hung je pokořen, ale když se dozví, že velvyslanec plánuje ukrást a v zahraničí prodat mnoho čínských starožitností, postaví se jeho bojovníkům a nakonec je s velkým množstvím alkoholu v krvi porazí. Z Fei Hunga je velký hrdina, ale stejně tak velká je i jeho kocovina. Ale otec a matka jsou na něj pyšní. (TV Prima)

(více)

Recenze (231)

Shit 

všechny recenze uživatele

Pokračování Drunken Mastera je skoro na stejné urovni jako první díl, možná i o něco málo vtipnější, ale přece jen první díl je první díl a proto pro mě zůstává nepřekonán. Jackie Chan tady zase exceluje, i když druhý díl je bohužel natočen docela pěknou řádku let po prvním a je to na Chanovi dosti znát vzhledově, ale naštěstí ze svýho umění a ohebnosti nic neztratil, chreografie soubojů jako vždy naprosto dokonalá a příběh je taky slušnej, samozřejmě je hlavně zaměřen na vyvolání soubojů, ve kterých se Jackie Chan pohybuje jako ryba ve vodě, ale i tak má děj hlavu a patu. Stejně jako v prvním díle se tady setkáváme s Opileckým boxem pří něm se projevuje i celkem slušný herecký talent Jackieho Chana ()

vyfuk 

všechny recenze uživatele

Legenda o v celku oblíbeném filmu, který je ale za mě suchý jako podzimní listí. Příběh o tom, jak někdo se dejme tomu napije flašky a je z něj mistr boje, který ale bojuje proti divnému dědovi z vlaku? Vlastnímu otci? Bílému muži? Zlým neopilým Číňanům? Nehodlám neodborně pitvat účel filmu, ale faktem zůstává, že motivace hlavního hrdiny mi přijde nulová, zábavnost někde uprostřed a význam filmu je někde za Velkou čínskou zdí. Hodně slabý zážitek na takový kult a nebo i na ono hodnocení. Hned mě napadnou třeba tři filmy s Jackie Chanem, které byly mnohem zajímavější a zábavnější než tyto. A to hlavně i po tvůrčí stránce vypracování děje a scénáře. Plus k tomu až někdy divná teatrálnost, která i tu divadelní strká do kapsy. ()

Reklama

Douglas 

všechny recenze uživatele

V druhém dílu prvního společného projektu Jackieho Chan a Yuen Woo-pinga došlo ke střídání tradičního s moderním doslova přímo na place, když klasika hongkongského kung-fu filmu Leu Kar-leunga (např. filmy s Brucem Lee) nahradil na režijním postu v polovině filmu představitel hlavní role a režisér Jackie Chan. Ve filmu se tak střetávají tradičně pojaté kung-fu scény ze začátku s progresivní moderní choreografií v závěru filmu, dochází k radikálnímu zvýšení rychlosti rytmu filmy i změně humoru z klasického poněkud obhroublého hongkongského na typický pro Jackieho Chana (často velmi nebezpečný na realizaci, hodně vycházející z filmů Bustera Keatona a Harolda Lloyda). Film vypráví o mládí čínského lidového hrdiny Wong Fei-honga, který z rozmazleného spratka (ovládajícího styl opilého mistra: čím víc je opilý, tím lépe bojuje - v závěru filmu do sebe lije petrolej) vyroste ve skutečného mistra. ()

F.man 

všechny recenze uživatele

Zdejší hodnocení chápu pouze v případě, že místní hodnotitelé byli stejně opilí jako Mistr. Jasně kung-fu je tu skvělé (za něho ty 3 hvězdy), ale viděli jste ten scénář? To "herectví" Chana? Nevím nevím, ale ja více jako tři nemůžu dát. Možná až uvidím znovu, ale těžko chápat zdejší procenta. P.S. opravdu prasácký dabing. Drinking gives Herculean strength! ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

S prvním dílem tato Legenda nemá mnoho společného. Což je jednoznačně dobře, protože myslím že původní Drunken Master nám představil umění opilého boje dost dopodrobna. Tady se Jackie Chan více zaměřil na děj, který se odvíjí po cestičce kterou mají Číňani moc rádi a tou je vlastenectví. I přes tuto národní agitku, která může na někoho působit rušivěji se druhý díl vyznačuje jak jinak než notnou porcí Jackieho humoru spojenou s kvalitními souboji. Takže vše důležité zůstavá na svých místech. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (9)

  • Jackie Chan (Wong Fei-hung) se musel po žhavém uhlí projít dvakrát. První pokus podle něj neměl ten správný rytmus. (Raztubyl)
  • Režisér Chia-Liang Liu (Fu Wen-Chi) a Jackie Chan (Wong Fei-hung) se během natáčení neshodli na bojovém stylu, který měl být ve filmu použit. Režisér chtěl realističtější styl "Huen-Gar", zatímco Chan měl pocit, že fanoušci budou chtít více "opilého stylu". Chia-Liang Liu nakonec z projektu odstoupil a závěrečnou bojovou scénu režíroval sám Chan. (Raztubyl)

Reklama

Reklama