Reklama

Reklama

Vrah z garáží

(TV film)

Obsahy(1)

Pět mrtvých dívek, dva detektivové a několik podezřelých v německé televizní kriminálce. Jennifer Meierová chce po cvičení ve fitcentru odjet z garáží svým autem, ale zezadu ji přepadne maskovaný muž, spoutá ji, zalepí jí ústa, uřízne jí vlasy, podřízne ji a pak ji znásilní. Hlídač parkoviště Klein ji najde a zavolá policii. V objektu sídlí též reklamní agentura, kde právě nastupuje Anna Steinová, nová umělecká ředitelka kampaně Muskel Pro. Místo dostala díky šéfovi agentury Kortemu, s kterým kdysi chodila, ale pak dala přednost Jochenovi Steinovi. Večer nemůže odjet z garáží svým vozem, Korte ji však ochotně domů odveze. Momentálně nezaměstnaný manžel Jochen (byl neprávem obviněný, že sexuálně obtěžoval kolegyni, a dostal výpověď) marně shání práci a to ho psychicky deptá. Když vidí Annu vystupovat z Korteho auta, žárlí a krize jejich vztahu se stupňuje. Případ vyšetřuje komisař Paul Hennings spolu se specialistkou na sériové vraždy Bergovou ze Spolkového kriminálního ústavu - Jennifer byla totiž už čtvrtou obětí v garážích za posledních pět měsíců a všechny má zřejmě na svědomí stejný vrah. Podezřelým se stává Harry Braun z agentury. Zatímco je ve vyšetřovací vazbě, v garáži se najde další oběť, Doris Metzová, žena, která obvinila Jochena z obtěžování... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (2)

k212 

všechny recenze uživatele

Úchyl z garáží, tak to tu ještě nebylo .... Hustoňka od policie nařkne z vraždy kdekoho, aby nakonec ten pravý úchyl seděl v budce na parkovišti, ach jo. Už delší dobu přemýšlím, že založím fanklub německých úchylných detektivko-thrillerů, kterými nás spolehlivě zásobují dvě komerční české televize, jenže to bych měla ohromné nutkání zřídit rovněž top-ten nejhorších německých akčních seriálů a pak jistojistě německých romantických slaďáků a-lá Rosamunde Pilcher. A to bych v podstatě nedělala nic jiného, než se rozčilovala, ne vlastně bych se nejspíš usmála k smrti. Tyto spatlaniny všeho možného, kdehočeho atd, sází na kvantitu obrazového rádoby naturalismu (hodně krve, hodně akčních sekvencí), na kvantitu dějového materiálu, který však absentuje na jakoukoliv logiku nedejbože myšlenku, atmosféru samozřejmě tyto filmy nemají. Co však většinou hraje k onomu jedinému plus, je o třídu vyšší technické zpracování než třeba televizní filmy domácí provenience. ()

Reklama

Galerie (15)

Reklama

Reklama