Reklama

Reklama

Smoke

  • Německo Smoke - Raucher unter sich (více)
Trailer 1

VOD (1)

Obsahy(1)

Auggie Wren je poetický majitel brooklynského obchodu s doutníky, místa, které je považováno za ostrůvek lidského porozumění, oázu klidu i záchytný bod, k němuž se upínají věrní zákazníci. Jedním z nich je i Paul Benjamin, spisovatel a zlomený muž, jehož těhotná manželka byla kousek od trafiky zastřelena. Když Paulovi jednoho dne zachrání život mladý černoch jménem Rašíd, mezi spisovatelem a jeho zachráncem se zrodí přátelství a společně začnou pátrat po Rašídově dávno ztraceném otci. Auggie je překvapený, když se v obchodě nečekaně objeví jeho bývalá přítelkyně Ruby, která mu oznámí, že by její těhotná, drogově závislá dcera Felicity klidně mohla být jeho - a zoufale potřebuje pomoc. (Cinemax)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (245)

Happens 

všechny recenze uživatele

Jeden z mála filmů, z kterého je cítit volnost, kterým padá děj s tou nenuceností, jež je dnes velmi výjimečná. Příběh o obyčejných lidech, malý příběh, na malém kousku světa, ale opravdu velký film. Připomíná mi některé povídky od J. Irvinga, člověk si jednu chvíli říká „cože, to je konec? A nic dalšího?“, pak mu ale dojde celičký vyprávěný příběh s jeho vnitřní krajinou a pochopí jeho velikost. ()

POMO 

všechny recenze uživatele

Indie chill-out konverzačka s neprirodzene presvetlenými interiérmi a zopár príjemnými (a tiež zopar divnými) životnými príbehmi. Filozofický rozmer Keitelovho foto-projektu a životný osud Williama Hurta ma veľmi potešili. Interakcia medzi mladým černochom a jeho otcom Whitakerom mi ale prišla ale zvláštna. A Whitakerova neurotická postava takmer odpudivá. ()

Reklama

TomPrusik1 

všechny recenze uživatele

Poetika tohoto filmu šla úplně mimo mě. Nejsem vyslovený odpůrce nezávislých filmů, kde epický děj je až na druhé koleji a dominantní stránkou jsou jiné části filmu (kamera, dialogy, scénář, celkové zpracování). Zde se ale skoro nic neděje. Spisovatel si jde pro cigarety, pokecá s trafikantem o svém životě, který stojí za prd. Do toho zápletka s mladým černochem, po kterém jsou jakýsi gangsteři, protože udělal něco, co udělat neměl... S přibývající minutami jsem měl větší a větší nutkání film vypnout a pozornost se postupně obracela k tomu, že film vypnu a půjdu radši spát. S velkým přemáháním jsem film nakonec dokoukal v očekávání, že stane něco nečekaného a převratného nebo něco velice bizarního ve stylu Lynchovek, ale bohužel nic. Film dále pokračoval ve stejném monotónním tempu až na konec. Nabízí se srovnání s Jirmoschovými Cofee and cigarettes and dalšími filmy. Ty mi však oslovili daleko více... 5/10 ()

Dont 

všechny recenze uživatele

Od filmu s Harveyem Keitelem, Williamem Hurtem a Forestem Whitakerem jsem si rozhodně sliboval víc. Snímek asi nemá žádné viditelně slabé místo a těžko na něm něco kritizovat. Jenže jeho největším nedostatkem jsou naopak absentující silné momenty. Snad až na scénu, kdy si William Hurt prohlíží album a to finální setkání u garáže, kde si Coleové vyjasnili kdo je kdo, mě žádná scéna výrazně nechytla za srdce, ani ta, která asi měla ze všech nejvíce, totiž povídka o tom kterak Harvey Keitel k foťáku přišel. Jedno mi bylo i to, kde nakonec skončí těch 5000 dolarů. Na čtyři hvězdy prostě málo… ()

Madsbender 

všechny recenze uživatele

Film, ktorému sa darí zachytiť kúzlo všednosti, moment, v ktorom sa z úžasného stáva všedné, a zo všedného úžasné. Okrem toho fascinujúca tabaková lobby, ktorá nič neskrýva a cpe sa vám priamo medzi oči, a aj tak jej to žeriete a tvárite sa, že to tak vlastne nie je. Parádne obsadenie (Harvey Keitel podľa očakávania najlepší) v absolútne nedejovom filme, ktorý je priezračným synonymom civilnej snímky. Keitelove rozprávanie o fotografiách a jeho záverečný príbeh o fotoaparáte sú najlepšou a najkrajšou časťou filmu. 100% ()

Galerie (31)

Zajímavosti (17)

  • Příběh, který Paul Benjamin (William Hurt) vypráví o synovi, co našel zmrzlé tělo svého mrtvého otce na hoře, je stejný příběh, který Paul Auster použil ve svém románu "Newyorská trilogie". (HellFire)
  • Rozdíl ve scénách mezi verzemi o délce 112 minut a 108 minut je v závěrečné „Vánoční povídce“. Zatímco ta delší ji obsahuje, v té kratší chybí. (sator)

Reklama

Reklama