Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Mega-Tokio zažívá v roce 2032 nebývalý rozkvět. Vděčí za to zejména superspolečnosti GENOM a jejímu produktu - androidům, kterým se říká Boomer, a kteří se velmi hodí pro práci nebo armádní účely. Naneštěstí se androidé občas vymknou kontrole a místo sloužení lidem je začnou vraždit. Ani speciální policejní jednotka si nedokáže s narůstajícím počtem těchto případů poradit. Na scénu proto vstupují Knight Sabers - kvarteto mladých žen disponujících vyspělou technologií, které se nechávají najímat k řešení problémů spojených s androidy, a které jsou jako jediné schopny postavit se společnosti GENOM, jež touží po stále větší moci. (mandelbrot)

(více)

Recenze (3)

VashCZ 

všechny recenze uživatele

Za mě ano, lepší než většina dnešní tvorby, jednoduše superhrdinsko-Irongirlsky až akční, ale aby se neřeklo, tak trochu toho robotismu do toho přidáno. Docela by mě zajímal názor nějaké dívky na toto, protože ač by člověk na první mohl říct, že je to pro holky, zdá se mi po konci, že to je spíše na pokoukání pro kluky, co tam pak ale dělal ten polda nevim :-). Není to Akira, není to mecha, není to GitS, není to pro holky, hraje v tom chytlavá muzika. Co je to? BGC. 70% ()

Subjektiv 

všechny recenze uživatele

Mrzí mě to, ale mandelbrotovo nadšení tentokrát sdílet nebudu. Krom absence příběhu, který by se vinul všemi díly, mi vadilo i pár dalších věcí. Jednak je to příliš rychlé rozdělí rolí klaďas-záporák, přičemž prolínání dobra a zla v jednotlivých postavách je minimální. Na konci každého dílu je pak zlo poraženo a dobro vyhrává. Tím ovšem vylíčení zla dosti trpí, neboť ho pokaždé musí představovat jiný antihrdina a těch pár minut nás s ním nedokáže dostatečně seznámit - zůstává pak jakýmsi šablonovitým megalomanem. Krom toho musí být v každém díle na konci mechasouboj zabírající dalších povinných pět minut. Běžně se vyskytují i ne zcela přirozené melodramatické scény. Zdařile je naopak použitá hudba a OST je velmi bohaté - škoda, že 80. léta v j-popu příliš nemiluji. Lepší ***. ()

Reklama

mandelbrot 

všechny recenze uživatele

Kouzlo Bubblegum Crisis tkví ve velice podařené kombinaci zajímavých postav, nepříliš originálního příběhu (i když i ten dokáže párkrát překvapit) a dobře padnoucí hudby. Žádná z jednotlivých složek sama o sobě až tak skvělá není, ale dohromady to prostě šlape výborně. Zpočátku jsem k seriálu přistupoval s mírnou nedůvěrou, mecha anime zrovna nemusím a navíc tenhle seriál postrádá nějaký centrální příběh, který by se s koncem vyřešil, jednotlivé epizody mají v podstatě oddělené příběhy. S každým dalším dílem jsem tomu ale přicházel čím dál více na chuť a po skončení poslední takřka die hardovské epizody je mi líto, že už je konec. Naštěstí je tu ještě pokračování a remake. Přes mírné stáři naprosto parádní a stylové anime, které nezůstalo své skvělé pověsti nic dlužno. ()

Galerie (30)

Zajímavosti (1)

  • Experimentální rapper JPEGMAFIA použil název tohoto seriálu jakožto pojmenování pro skladbu na jedné z jeho prvních desek (ještě pod pseudonymem Devon Hendryx) „The Ghost~Pop Tape“. V této skladbě se vyskytují také tzv. samply (převzetí zvuku / části zvukové nahrávky a její znovuvyužití pro hudební nástroj nebo součást další nahrávky) z tohoto anime. (thestrycekfido)

Reklama

Reklama