Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Policejní šéf v Kameníkově Pepa Novák má plno starostí. Ráno se marně snaží uspokojit roztouženou manželku Vilmu, na stanici ho čeká otřesený sportovec, kterého znásilnila babka Kropáčková, a v terénu místní podnikatelé, zuřivě pátrající po zázračném modrém pramenu, který povzbuzuje sexuální chutě a potenci. Nedávno vytryskl ze skály na zámku a nyní zase nečekaně zmizel. Pramen totiž v tuto chvíli vyvěrá ze zdi domku babky Kropáčkové, která ho stáčí do lahví. Ředitel školy představí podřízeným nového tělocvikáře Marka, který se okamžitě stane středem zájmu kolegyň. K jejich zklamání však chodí s lékařkou na místní psychiatrii, která má plné ruce práce, protože se musí postarat o znásilněné muže. Nejhorší je, že obětí přibývá a mezi nimi jsou i Pepovi podřízení, kteří měli za úkol přivést Kropáčkovou k výslechu. Když podnikatelé zjistí, kam zmizel zázračný pramen, pokusí se přimět babku, aby jim domek prodala. Jenže věci nejsou tak prosté, jak se zdají. (TV Nova)

(více)

Recenze (637)

Džejkop odpad!

všechny recenze uživatele

Piss off !!!!!!!!!!...ta babka je odporná, stejně jako všechno a všichni, ti kteří žijí v Kameňákově. O jedničce se dalo hovořit jako o pokusu vytvořit vtipnou komedii, který bohužel nevyšel. V případě Kameňáku 2 se dá hovořit jako o totálním komediálním úpadku. Vtipů je tady plno, to ano, problémem je bohužel to, že to nepůsobí zábavně (směšně ano). Děj tu žádný není, jestli je, tak jsem ho nějak nepostřehl. Zamilováný páreček v podání Vodnráčkové a Maxy je nerealistický, plitký, fádní a bylo mi z nich na nic. To prapodivné pako s výrazem debila, co chodí do místního bordelu mi taky utkvělo v paměti (bohužel). A jen mě tak napadá z jaké že planety k nám přiletěl. O paní stařence a jejím erektopramenu se mi ani nechce vyjadřovat. Ale snad úplně nejtupějším vrcholem, nebo takovou tou třešničkou na dortě (pěkně zkaženém, červy prolezlém) je vztah mezi tchýní a Leem. To je tedy děs. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Dvojka už byla slabší, ale návštěvy v bordelu nezklamaly ani tentokrát. To samé by se dalo říci i o Pepově rodině. Modrý pramen úřadoval a nadržený tu byl kde kdo, nejen stará Kropáčková. Smůlou však je, že se většina filmu točila hlavně okolo toho a postupem času zábava přešla spíše do trapnosti. Bylo však viditelné, že nejvíc si to užíval asi sám Troška a na diváky už tak nějak hodil bobek. Protože tu bylo už i několik hodně provařených scén, které už na podruhé tak srandovní nebyly. ()

Reklama

Boogeyman 

všechny recenze uživatele

Jsem-li k prvnímu dílu poměrně shovívavý, druhý díl je hodno zcela zatratit. U jedničky jsem se několikrát zasmál, tohle už je ale více než slabé. Navíc v prvním Kameňáku jsem nemusel koukat na odporně voskovou figurínu Vondráčkovou a nejhorší herecký výkon všech dob Martina Maxy. Troškova vášeň v obsazování známých neherců vytváří nezapomenutelné okamžiky. ()

MarekT odpad!

všechny recenze uživatele

Pro mě stejné jako první díl. Největším problémem není, že film je složen z vtipů, kdyby jste jednotlivé fragmenty roztříštili na jednotlivé kousky, tak byste se mohli dobře bavit. Problémem je, že film touto kulometnou palbou anekdot připomíná tu už dříve ne moc oblíbenou Zlatou mříž, a navíc - ústní lidovou slovesnost by přijatelně nezfilmoval snad ani Kubrick, protože to prostě nejde. ()

Terminus odpad!

všechny recenze uživatele

Zdá se, že drzost a neumětelství režiséra Trošky ruku v ruce klesají už POD pomyslné dno. Druhý Kameňák je uveden titulkem avizujicím, že podobnost postav dílu prvního se skutečnými lidmi je podobností čistě náhodnou. Nejde však ani tak o ztotožnění se řadového diváka s některou z blbých postav, ale o alibismus vyvracející záměrnost Troškových narážek na filmové kritiky (recenzenty). Pánové Jaroš (mj. Týdeník Rozhlas) a Baldýnský (mj. Premiere - byť Baldýnského zařazení do K.II. má širší podtext jeho veselého konfliktu s režisérem) se tak nemusí urážet - to, že ve "dvojce" jejich jména nesou dva pacienti psychiatrie je náhoda. Jestli tohle není nebetyčná drzost, tak nevím... Co se týče Troškova filmařského neumětelství (a to na tom nebýval tak špatně! - "Princeznu Jasněnku" považuji za výbornou pohádku a jedinou na kterou jsem já osobně ochoten dívat se opakovaně), dosahuje toto v Kameňáku limitní meze. Zápletka s "tekutou Viagrou" a sexuálně stimulovanou důchodkyní (jako léčbu po zhlédnutí její kreace doporučuji film Harold a Maude, jehož hrdinka Maude je stejně stará jako babka z Kameňáku, tj. 79 let), stejně jako splácávání vtipů do podoby scénáře, je ještě níže než kvalitativní úroveň opileckých zápisků v zaplivané putyce. To, že na souvislost mezi kradenou "viagrou" a sexuálním apetitem důchodkyně, přijde "šerif Vydra" až v polovině filmu, svědčí jednak o debilitě postavy, ale i o debilitě tvůrců, kteří nebyli schopni vymyslet cokoliv nosnějšího a polovinu filmu zaplácali čtyřmi znásilněními mladých mužů kostnatou babkou. Film je zcela prost souvislostí a vývoje - slova jsou jen bezobsažnou výplní mezi jednotlivými vtipy. Zatímco u některých filmů jsme na sebe hrdi, když odhalíme scenáristickou kličku, u Kameňáku zažijeme pocit zcela odlišný - rozčilení z toho, jak mohou být berličky pisálků tak okatě zřejmé (záměrně používám tato dvě synonyma vedle sebe). Pohyb kamery je "v Kameňákově" neznámým pojmem a je jedním z faktorů, který přispívá k naprosté sterilitě výsledného obrazu. Hudební složka už je projevem naprostého diletantství. Něco jako souhra obrazu a zvuku je pro Trošku neznámým pojmem, i věc tak banální jako synchronizace hlasu a pohybu úst je tomuto "filmu" (co má Kameňák společného s filmem, kromě toho, že byl promítán na plátno?) cizí. Odůvodnění toho, proč Troška "vtipně" naráží na Cikány a Židy (jméno jedné z postav: Kohn), mi uniká, neboť jeden "cikánský" a nula "židovských" vtipů za odůvodnění snad nelze označit. Alespoň myslím. Troška se v jednom rozhovoru přiznal, že postavu zelinářky psal na tělo H. Růžičkové - jak lze psát postavu, která disponuje jednou charakteristikou (věští z čočky), někomu na tělo je další věcí, která mi uniká. Tento film není zábavný ani svou špatností. Lidová zábava se zpravidla nerovná přílišné kvalitě, ale tohle je opravdu moc. Troška, jehož lze s gustem označit x přízvisky z kategorie "kat vkusu" apod., přišel s filmem, s jehož kvalitami i jistou diváckou oblibou pochopitelně nic nenaděláme. Můžeme se ale těšit z toho, kolika relevantními argumenty lze naši averzi ke Kameňáku II. podložit. () (méně) (více)

Galerie (13)

Zajímavosti (21)

  • Ve scéně, kdy Pepíček (Tomáš Lipský) leze oknem vysvobodit dědu z přivázané lavičky, můžeme si všimnout, že Pepíčkovy pomáhá do okna jeden z členů štábu. (Mr.Hudson)

Reklama

Reklama