Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Na konferenci Sdružení ředitelů středních škol přijíždějí i manželé Peter a Megan Lambertovi se sedmiletým synem Jamiem. Megan vzbudí pozornost právníka Seana Farrella, jehož manželka údajně zahynula před více než sedmi lety při zemětřesení v Mexiku. Její tělo se ale nikdy nenašlo, a Sean si myslí, že Megan by mohla být jeho žena Jeannie. Pronásleduje ji, ta jeho domněnku vyvrátí a situace se vyhrotí ve rvačku mezi Seanem a Peterem. Sean se však své domněnky nevzdává. Najme si soukromého detektiva, kterého pošle pátrat do bývalého bydliště Lambertových. Navíc Megan unese, ta mu znovu vyvrací, že by byla Jeannie, a nakonec se jí podaří utéct. Opakované konflikty se Seanem však způsobí krizi mezi Lambertovými - Sean se své utkvělé myšlenky nevzdává, stále Megan pronásleduje a konfrontuje ji dokonce i s Jeanniným otcem. I když ten popře, že by Megan mohla být Jeannií, manželství spěje k rozvodu... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (3)

5150 

všechny recenze uživatele

Takovéto tv thrillery se točí asi jen proto, aby tv stanice měly po půlnoci čím vyplnit vysílací program. Na snímku je vidět skromný rozpočet, jediná rvačka je velmi amatérská, děj plyne v poklidném tempu bez většího napětí či dramatičnosti, ale na druhou stranu jsem to docela v pohodě dokoukal. ()

ScreamJay 

všechny recenze uživatele

Tak prej za bílého dne. Houby z voctem a ještě zapařený! Tohle už tu bylo tolikrát, jeden pošahaný, ale argumenty oblepený (jak mucholapka dezorientovanýma masařkama), chlápek terorizuje typickou, spořádanou rodinu bratrů a sester za oceánem. Ale ať vzpomenu kterýkoliv z těchto filmů, klidně průměrného Psychopata ze San Francisca (1990), všude byl dosažen alespoň nějaký standard co se napětí a spádu týče. Legendární Superman Christopher Reeve sice působí velice slizky, a v nicotném scénáři, který má tolik děr, jak špatně krytej vynálezce při zkoušce domácího kulometu, nemá vlastně co hrát. Vůbec, ta okatá snaha zakrýt to, co má vyjít na povrch až na samotný závěr, ale běžný divák pochopí již v úvodu, se míjí v účinku. A co vám ku dojmu zachrání motiv hudby, těch dráždivých smyčců z legendárního Psycha?? Maximálně kolíbající se zrak, před upadnutím do limbu. Seriálový specialista Lou Antonio natočil velice špatný psychothriller, bez atmosféry a jak jsem v úvodu nakousl, je to taková chvilková noční/denní můra milovníka napětí. Prakticky není co na ní vyzdvihnou, kvitovat s nadšením a nebo snad za to stojí závěrečné titulky, epitaf toho, že je po funusu? Jeden bod dám, ale víc ze mě nevyždímá ani nakvašenej vyhazovač u baru. [1/10] ()

Galerie (5)

Reklama

Reklama