Reklama

Reklama

Chori Chori Chupke Chupke

  • Indie चोरी चोरी चुपके चुपके

Obsahy(1)

I když manželství Raje a Priyi bylo domluveno a zorganizováno jejich rodiči, nesmírně se milují a spolu se svými příbuznými (zejména s nastávajícím pradědečkem) očekávají narození prvního člena nové generace. Stane se ale neštěstí, Priya o dítě přijde a ke všemu se dozví, že již nikdy nebude moci otěhotnět. V této situaci se oba manželé rozhodnou, že najdou dívku, která by jejich dítě počala, nosila a porodila. Raj se domluví s drzou prostitutkou Madhubalou, kterou je třeba nejprve, přesně ve stylu Pretty Woman, polidštit. (bolly.cz)

(více)

Recenze (4)

Aljak 

všechny recenze uživatele

Toto je proste klasika so všetkým, čo k Bollywoodu jednoducho patrí. Po scenáristickej stránke to bolo pútavé, aj keď miestami dosť prvoplánové a klišovité. Salman je v každom filme taký presladený, až je to občas až otravné. Výnimkou samozrejme nie je ani tento film, kde vytvoril pár s neodolateľnou a charizmatickou Rani. Prvá polovica filmu bola dosť priemerná a kŕčovitá, ale potom to nabralo obrátky a v poslednej etape dráma vrcholila zaujímavým emočným zlomom u Madhubali. Atmosféra však bola takmer po celý čas výborná, rovnako aj po hudobnej stránke veľmi vydarené. Herecké obsadenie nesklamalo (aj keď Salmana až tak nemusím). Čo mi okrem čiastočnej klišovitosti a Rajovej štylizovanej dobrote ešte vadilo, tak to boli určite tie vsuvky okopírované z Pretty Woman. Ale inak fajn, ako som písal v úvode - bollywoodska klasika! ()

Andrea1717 

všechny recenze uživatele

Zlatá éra Salmana, Rani a Preity. Spevavé ako väčšina Salmanových filmov. Čakajte príval rodinnej lásky, podpory, ale aj citov a smútku a nakoniec šťastia. Zopár scén je ako vystrihnutých z Pretty woman. Preity ako ľahká deva je osobitá a roztomilá. Rani a Salman hrajú postavy srdečné, dobroprajné a láskavé i milujúce, vlastne takí sú v tomto filme všetci. Roztomilý a láskyplný film. ()

Ramanam 

všechny recenze uživatele

Stará dobrá bollywoodská klasika. Pro všechny milovníky této éry je to přímo „povinná četba“, tak směle do toho! Jak tomu už tak bývá, naleznete tu nádhernou romantiku, drama i humor v krásně vyvážené míře. Je tak jasné, že ani po emoční stránce nebudete o nic ošizeni, ba naopak. Příběh a postavy jsou rovněž výborné a neměl jsem vůbec žádný problém se tím vším nechat jen unášet a radovat se s každou další scénou. I tak musím upozornit na věci, které se mi nepozdávaly. Moc nechápu tvůrce, proč na tak přirozený vývoj příběhu vlastního, museli uměle naroubovat scény okopírované z americké Pretty Woman. Bylo to úplně zbytečné a k ničemu. Naštěstí těch „světových vsuvek“ nebylo až tolik a v celku zanikly (tedy opětovné potvrzení jejich zbytečnosti). Musím ovšem přiznat, že mi to příliš nevadilo a nijak nerušilo, jak jsem si původně myslel, že bude. Další věcí je, že příliš nevěřím tomu, že by si člen tak bohaté a uznávané rodiny vybral možnost mít dítě s prostitutkou, to je dle mého na hlavu. Jako levobočka dozajista, ale jako hlavního dědice a skutečně chtěné dítě...? Také jsem se podivil, že se hlavní hrdina sám „obětoval za vlast“. Osobně jsem si myslel, že přijde umělé oplodnění, když mají známého doktora... Tyto věci mi trochu ten prožitek pokazily, ale dobrá... S. Khan hrál postavu Raje výborně. Obešel se bez svých legrácek a vážný, vroucně zamilovaný Raj mu vážně sekl parádně. To samé mohu říci i o R. Mukherjee. Té to slušelo přenáramně a osudem poznamenanou Priyu ztvárnila skvěle. I P. Zinta nezůstávala pozadu, a když opustila polohu „Madhubala - jednoduchá šlapanice“ a přišla „Madhubala - uvědomělá žena - budoucí matka“, mohl jsem si naplno vychutnat i ji. Celkově se herecké obsazení povedlo na jedničku, i když někomu může ležet v žaludku J. Lever a jeho humor pro první stupeň základní školy. Já s ním většinou problém nemám a beru ho. Hudba... Co o ní napsat? Skvělá, úžasná, prvotřídní první liga! Mnohé z těchto písní patří už mezi naprostou klasiku indické filmové hudby a stejné superlativy mohu použít i o hudbě podkresové, zvyšující a povyšující emoční prožití o další stupeň k čisté blaženosti. Taková píseň „Mehndi Mehndi“ je překrásným příkladem. Je v ní tolik vnitřní radosti i smutku zároveň... V hodnocení se sváděl neustálý souboj mezi pěti a silnými čtyřmi hvězdami až do samého konce, kde rozhodovaly opravdu už jen dílčí maličkosti. Ty nakonec rozhodly ku prospěchu druhé možnosti. Přeci jen, k úplné spokojenosti tomu chybělo něco navíc, jen drobnosti, ale i tak... P. S. Mé velké díky letí opět za Andreou1717, která nejenže filmík přeložila, ale poté i pracně přečasovala na lépe sehnatelnou verzi. Za VŠE MOC děkuji!!! ()

Reklama

Reklama