Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Některé děti to nemají doma jednoduché. Zatímco osmiletý Vítek Koudelka má dva tatínky a dvě maminky, jeho spolužačka Amálka Rychmanová má tatínka jednoho a vidí ho jen jednou za měsíc, protože je záchranářem v Alpách. To vadí také její mamince, baletce Anně, která by chtěla, aby konečně byli normálně fungující rodina. Když Luboš přijede domů o čtrnáct dnů dřív, odmítne jet Amálka na školu v přírodě. Jenže když se táta vypraví do školy, aby ji omluvil, dopadne to tak, že s třídou pojede nejen Amálka, ale také on. Ještě předtím se rodina i s Vaškem vydá k dědovi Pepíkovi, který je k sobě vylákal pod falešnou záminkou, že se žení. Zatím je sice svobodný, ale o nápadnice nemá nouze. Snaží se ho totiž ulovit nejen sousedka Bobulová, ale také starostova sekretářka Julča. Luboš s Amálkou odjíždějí s tím, že se za tři dny vrátí a všichni se sejdou u dědy, který pro změnu odjíždí do Prahy na počítačový kurz. Jenže během výletu se vychovatelka Boženka zraní a Luboš musí zůstat déle. Děti ho sice zbožňují, ale věčně mrzutá učitelka Alice není s ničím spokojená. Naštvaná je také Anna, která po návratu třídy zahlédne Luboše s Alicí a je přesvědčená, že spolu něco mají. Pohádá se s ním a řekne mu, že se chce rozvést. Snadné to nemá ani Vítek, který má sice čtyři rodiče, ale ani jeden nevěnuje pozornost tomu, co by chtěl. A dědovi přibude ke dvojici nápadnic ještě svérázná učitelka Kája. Situace je stále zamotanější a šťastný konec v nedohlednu. (TV Nova)

(více)

Recenze (717)

predators 

všechny recenze uživatele

Jedna hvězdička...a tou je malý Koudelka. Díky němu nezatratím tento pasquil do propadliště dějin. Nechápu obsazení takového množství, řekl bych až zbytečných postav herců a zpěváků. To co mnohdy utáhnou jeden či dva schopní aktéři, tady jich nestačí ani deset. Když přičtu absolutně stupidní děj, nepochopitelné jednání lidí a trapné situace za každým rohem, nemůžu soudit jinak. :-( Zajímavosti: Snad jen Koudelkovy oči :-) 10% ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Nebylo to tak hrozny, jak jsem cekal, coz ovsem porad znamena, ze to bylo dost spatny. Film v podstate pripomina dil jakyhokoliv novackyho serialu, akorat je tu narvano vic lidi. Tady skutecne i ten nejzbytecnejsi blbecek, kterej je ve filmu par sekund, ma nejakej znamej xicht. Problem je, ze ten hlavni, tj. Etzler, je fakt dost mimo. Naopak potesi Postranecky a tri baby motajici se okolo neho, konecne sem opet po dlouhy dobe videl Kretschmerovou. Z ostatnich uz stoji za zminku jen vtipna Konvalinkova a Nahlovsky. Bohuzel, tohle jsou ty hlavni postavy, co sem tam obstaraj nakej ten vtipek, jinak tu zadny vtipy nejsou. Co se tyce deti, najde se tu par svetlejch vyjimek, ale vetsina jich je priserna. A co se tyce pribehu, nic min originalniho uz natocit asi neslo, fakt nechapu ty kecy reziserky, ze ji scenar tak nadchnul, ze se diky nemu vratila k rezii. No a vrchol vseho je, kdyz film po necelejch dvou hodinach vice ci mene nudnejch a trapnejch situaci jen tak skonci a prakticky nic nedoresi. Myslel sem, ze to aspon zachrani pisnicky, ty byly vtipny, bohuzel pak se zacli furt dokola opakovat a lizt mi na nervy. Takze slabsi 3*. ()

Reklama

Fr 

všechny recenze uživatele

Horolezec, balet, spousta dětí, horská chata a dokonce i upíři. Jen těch tatínků (a maminek) je víc. A když si k tomu dáte jméno Marie Poledňáková, mohlo by se zdát, že vás nemá co překvapit. Jak se to vezme. Režisérsky je to v pohodě, bohužel (jen) příběh pokulhává. Kouďákův smutnej příběh se z vás snaží vymáčknout slzu dojetí a B.Štěpánová zase pro špetku úsměvu udělá (bohužel) cokoliv. Jestli se tímto směrem bude ubírat rodinná komedie, tak si raději nechte v polepšovně vytrhnout stoličku. ()

monolog 

všechny recenze uživatele

Ty tři obecně oblíbené a nejznámější filmy Marie Poledňákové mám rád a tak když jsem slyšel, že nátáčí pokračování, byl jsem docela nadšenej a těšil jsem se. Inu, neměl jsem. Mělo mě napadnout, že když se jedná o návrat na režisérskou stoličku po dvaceti letech, nemuselo by to dobře skončit, že když to produkuje N@va, nemuselo by to dobře skončit, že když je to natočený po roce 1995 v ČR, nemuselo by to vůbec dobře skončit. Ale nenapadlo, nebo jsem to spíš potlačil. Filmy Marie Poledňákové byly dobrý jenom natolik, nakolik byli dobří herci, kteří v nich hráli. Nevím, jestli je to hereckou improvizací, nebo vůbec jen herectvím a uměním hrát, ale vtipné a nápadité a humorné dialogy se úplně vytratily. Všechno je to trapné, dříve zábavné dětské naivní hlody vyznívají příliš křečovitě a uměle. Příběh, mno, od zábavné rodinné komedie to přešlo spíš k estrádě plné hrubého humoru a nepovedených gagů. Srovnávat herce nemá vůbec smysl. Etzler jen napodobuje svýho zápornýho klaďase z Pojišťovny štěstí, Postránecký (i když byl tedy jediným kladem filmu) není děda-štverák jak si ho pamatujeme, ale spíš třetí mízou přetýkající postarší kámoš. Ingrid Timková je sice Janě Preissové dost vizáží podobná, ale protí ní je naprosto nevýrazná, ale pravděpodobně za to může scénář a nedostatek prostoru. No a zmiňovat se, že jestli by z Tomáše Holýho vyrostl Mádl, že by rotoval v hrobě, to už snad ani nemusím. Zbylý ánsámbl je tak prvoplánový a neumětelský, že co se mě týká, snad bych ho radši ani neměl blížeji rozebírat. Jeden jak druhej prostě předvádí variaci na své estrádní vystupování v různých zábavných šou na N@vě (třeba Novoty atd). No a Eva Holubová mi zase moc do téhle role neseděla, ale jak sama jednou řekla: To neřeš, prosimtě. Po tom nepátrej. a kvůli srdečnímu tlaku asi opravdu nebudu, nebo by to se mnou švihlo. Jen ještě jednu drobnou poznámečku nakonec. Věřte nevěřte, Vojtkova hláška: A hlavně nezapomeň dát na noc do lednice jogurty... mě fakt dostala, i když hudba v tom vilmu je naprosto úděsná (prostě to Nekonečný brumlání a bručení). ()

sud 

všechny recenze uživatele

Popravdě řečeno, čekal jsem mnohem větší propadák. Sice to, co jsem viděl nebyl žádný zázrak, ale scházelo málo k tomu, abych mohl říci, že jde o slušný počin. Kdyby se zachovala pouze dějová linie s dětmi na táboře v Tatrách, tudíž by se jednalo o jiný film, neodkazující se na "Jak vytrhnou velrybě stoličku" a "Jak dostat tatínka do polepšovny" a nemuselo by to být špatné. Takhle se děti vrátí půl hodiny před koncem a to co nás čeká je marnost nad marnost. Pokud mě někdo z herců vyloženě sral, pak to byla Bára Štěpánová, Pepa Vojtek a Dan Nekonečný - naprosto jsem nechápal jejich přítomnost. Jirka Mádl v sobě má určitý herecký potenciál, ale ve filmu je zcela nevyužit a jeho postava je zde dějově zcela zbytečná. Ingrid Timková není zdaleka Jana Preissová, ale budiž. Miroslav Etzler není zdaleka František Němec, ale byl docela příjemný. Potěšili herci v dětských rolích (pořád silná stránka Marie Poledňákové) a Jitka Schneiderová, která je alespoň moc pěkná holka. Když to vezmu sem a tam, nečekal jsem zázraky a ani žádný zázrak jsem nedostal. Nedostal jsem ovšem ani úplnou hovadinu, jako třeba v případě "Účastníků zájezdu". Jak jsem již řekl, kdyby se film točil pouze a jen okolo dětského tábora (jezdím taky jako vedoucí na letní tábory, takže pro toto prostředí mám asi slabost), uvažoval bych s trochou dobré vůle a zavřenýma očima i o slabších čtyřech hvězdičkách. Takto to ty hloupé a prázdné scény s naprosto nadbytečnými a stupidními postavami degradovali na 40%. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (22)

  • Ve chvíli, kdy Vašek Rychman (Jiří Mádl) hledá na počítači Coco Islands, je nad přihlášením do e-mailu napsáno „Dobré odpoledne.“ Když si ale po chvíli učitelka Kája (Jaroslava Kretschmerová) prohlíží na počítači fotografie, na hlavním panelu je uveden čas 9:43 AM, tedy dopoledne. (David7)
  • Rychmanovi vlastní auto Mitsubishi Outlander model z roku 2005. Koudelkovi vlastní auta dvě, a to Mazdu MX-5 a Mitsubishi Colt CZ3. Jeníček řídí traktor Zetor 3011 a správce objektu v Tatrách má auto UAZ 469 model z roku 1978. Autobus, kterým přijíždí profesorka Kája Koulová (Jaroslava Kretschmerová) za dědou Pepíkem (Václav Postránecký), je Karosa C 374. (SONY_)
  • Ačkoliv má být tento film pokračováním filmu Jak dostat tatínka do polepšovny (1978), Václav Postránecký, jenž má představovat roli dědečka, kterého v předchozím filmu ztvárnil Josef Karlík, se od svého předchůdce liší. Původní „dědeček“ byl věkově starší, žil na samotě (zatímco Postránecký v Krokodýlech žije na vesnici) a o svoji paní už přišel (Postráneckého paní Eva Holubová v Krokodýlech žije). (Nick321)

Související novinky

Zemřela režisérka Marie Poledňáková

Zemřela režisérka Marie Poledňáková

08.11.2022

Ve věku jednaosmdesáti let v úterý v dopoledních hodinách zemřela česká scenáristka a režisérka Marie Poledňáková, autorka populárních rodinných komedií včetně dodnes extrémně oblíbené „české komedie… (více)

Reklama

Reklama