Reklama

Reklama

Město ztracených dětí

  • Francie La Cité des enfants perdus (více)
Trailer

Odvážná dívka Miette a silák One (Ron Perlman) spojí své síly, aby zachránili sny malého chlapce i jeho samotného před plány zlotřilého Kranka, muže, který nedokáže snít. Fantastická pohádková podívaná plná bizarních postaviček nabízí výpravu do jedinečného světa režisérského dua Jeunet & Caro, který vás okouzlí! (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Videa (1)

Trailer

Recenze (197)

tron 

všechny recenze uživatele

„Bol raz jeden smutný vynálezca. A nemal sny.“ Ešte stále pokladáte Terryho Gilliama za hračkára? Stále si myslíte, že životnou rolou Rona Perlmana je Salvatore? Stále sa vám nezdá ponižujúce, do akých rolí Dominiquea Pinona obsadzuje Hollywood? Stále si myslíte, že režisérov neskorší VOTRELEC: VZKRIESENIE je vizuálna žranica a že AMÉLIA Z MONTMARTRU spadla z čistého neba? Tak si pozrite MESTO STRATENÝCH DETÍ a uvidíte, čo ste ešte nevideli ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Zajímavý námět a místy i zajímavé zpracování. Na mě to ale působí zbytečně přestylizovaně... a to víc než je nutné. Film je proto dost těžce stravitelný, a to jen kvůli režisérově rozmaru. Přehrávání herců (pravděpodobně záměrné) je pro mě docela nesnesitelné a hlavně klony jsem po pár minutách nesnášel. Je to sice zajímavý film, který má něco do sebe, ale celkově na pře působil dost zbytečně "složitě". ()

Reklama

mysicka 

všechny recenze uživatele

tahle bizarní lahůdečka z říše snů mě vrátila o x let zpátky.. do doby, kdy jsem film a jeho kouzelný svět neomezených možností teprve objevovala.. kdy moje fantazie pracovala na 250 procent.. kdy nic nebylo nemožné.. teď už můžu v klidu zapomenout na příliš dlouhé zásnuby i na slavnou amélii.. pan jean-pierre jeunet tohle natočil snad jenom pro mě.. aby znovuobjevil něco, co ve mně z té dětské duše ještě zbylo.. tohle je můj svět.. stejně jako té holčičky v červených šatech, velkého debila, malého nenažraného chlapečka, šíleného pana kranka, ztraceného cirkusáka marcella nebo třeba šesti malých trpaslíků.. díky vám.. váš vděčný divák.. ()

Krissty 

všechny recenze uživatele

Tohle je tak milý film! Není sice dokonalý a ze začátku byl na můj vkus až příliš chaotický, než jsem pochopila, o co vlastně jde (doporučuji přečíst si před filmem obsah zde, jinak je velká pravděpodobnost, že se ztratíte jako já :D), ale ta fantastická atmosféra, ta mě pohltila.. To prostředí je v tomto snímku prostě stěžejní! No a samozřejmě můj oblíbený Dominique Pinon, ten byl opět naprosto dokonalý :D Ony vlastně všechny postavy byly dokonalé a výjimečně propracované a promyšlené.. Ostatně stejně jako celý film.. A závěr byl krásný! Jedním slovem - Originální! ()

gojackill 

všechny recenze uživatele

Zpracování zaslouží uznání, protože ta stylizace je natolik originální, že bych chtěl vidět podobně natočený film s lepší obsahovou a příběhovou stránkou. Město ztracených dětí má špatný příběh, který mě až štval svojí nemohoucností. Nejúžasnější na celém filmu je Ron Perlman v roli manéžního siláka One, který hledá svého uneseného bratříčka. One není příliš chytrý, ale je laskavý, obětavý a v jeho nehezkém obličejí se bystří skutečná vnitřní krása odvážného hrdiny. Úžasná postava a nebýt jí , tak bych film převážně protrpěl, kvůli strašnému hlavnímu záporakovi a ještě otravnější role klonů. Film měl několik perfektně legračních gagů, které jsou hravé podobně jako například scénky z Toma a Jerryho. Je to pozoruhodný film a má své kouzlo, ale chuť vidět jej znovu není. Pozn. 1: Role stínů zvětšených do oblubných rozměrů mi připoměla film noir - Třetí muž. Pozn. 2: Je to v podstatě Dickensonovský příběh ve světě nápadně podobnému tomu z filmu Brazil (Terry Gilliam). ()

Galerie (67)

Zajímavosti (9)

  • Ron Perlman neumí francouzsky a byl jediným Američanem na natáčení. Všechny své věty se naučil zpaměti a ani jednou se nespletl. (HellFire)
  • Během natáčení Rona Perlmana pokousal pes, který ve filmu ovládal kladku a Judith Vitter kousla myš s magnetem. (HellFire)
  • K dosažení celkového barevného odstínu filmu, odrážejícího se i ve tvářích postav, byly tváře herců nejprve kompletně nabíleny make-upem. Následně se užilo tmavě žlutých kamerových filtrů. (Othello)

Reklama

Reklama