Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Houstonská policie je zděšena neobvyklým nálezem. Kapitán Swaggert viděl již v životě hodně, ale nález sedmi lidských rukou v plastovém pytli, z nichž každá má vytetované jisté číslo, s ním stále ještě dokáže otřást. Je to poselství sériového vraha, který v Texasu beze stopy podezření provádí své rituálně zabarvené činy? Na tuto otázku má odpovědět povolaná specialistka Audrey Macleahová, jejíž brilantní schopnost úvahy spolu s nejnovějšími kriminalistickými metodami vnesla již mnohokráte světlo do neřešitelných případů. Audrey na stopě nezná odpočinku a její mozek pracuje na plné obrátky. "Pánská atmosféra" houstonské policejní stanice se zdá být narušena k nelibosti některých jejích členů. Kapitán Swaggert ovšem vychází temperamentní vyšetřovatelce všemožně vstříc. Jediná možnost je zjistit všechny pohřešované osoby v oblasti a porovnat DNA jejich rodičů s DNA nalezených rukou. Mravenčí práci bez konce přeruší nečekaná stopa v podobě telefonátu z místní psychiatrické kliniky. Zde žije v trvalé péči chlapec jménem Jordan. Přestože deset let nepromluvil, Audrey se pokouší s chlapcem navázat kontakt. Jeho svědectví by mohlo objasnit pozadí záhady. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (22)

RAiken 

všechny recenze uživatele

Příjemná napínavá podívaná, jenom pokud jí dokážete odpustit zřejmou inspiraci v podobě jen o 2 roky staršího kultu zvaného Mlčení jehňátek a především ne-až-tak-dokonalého režiséra, který sice vytváří nádhernou atmosféru strachu a lidského potu v tmavém sklepení, ale nedokáže vyvolat pocit jakéhokoliv soucítění s obětmi a nedokáže vás vtáhnout přespříliš do děje, až na zmiňované sklepení. Navíc je limitován scénářem, který má své mouchy a nabízí více otázek než vysvětlení a ze zajímavého thrilleru s až mystickým nádechem se na konci dočkáte pouze malého zadostiučinění. Ally Walker je ke všemu až neskutečně nevýrazná a troufám si tvrdit, že nikdy žádnou velkou roli nezíská... ()

monolog 

všechny recenze uživatele

Takový průměrný, nicmoc neříkající krimi na páteční večer jako stvořený. Přirovnal bych to jen k další epizodě ze seriálu Případ pro Sam se stejnou hlavní herečkou. S Mlčením jehňátek to má společný maximálně tak základní rysy (vyšetřování psychopatickýho vraha, ženská vyšetřovatelka ve cvokhausu s cvokem), ale to je tak všechno. Nelogický, prvoplánový škvár. Celý je to takový divný, ne přímo nudný, ale něco tomu chybí. Jako když si nedosolíte flákotu masa. Prostě to pořád není ono, nevýrazný. a finální souboj expertky s vrahem je přímo k smíchu. Když jsem ve sklepě nebezpečnýho vraha, čím vypáčím okno? No přece pistolí, kterou nejdřív vybiju, abych se náhodou nezranil, pak ji nechám spadnout ven na trávník, aby ji mohl vrah využít. No nic, to je jen vedlejší. Ale co není vedlejší je hlavní vedlejší (tak jo, trochu je) role Jordana. Nebo bych měl říct Jordan? Jo, stejně jako nenávidím, když ženská dabuje klučičí hlasy, tak úplně stejně nenávidím, když hraje kluka. ()

Reklama

Trajektt 

všechny recenze uživatele

Tak se přiznám, že jsem ani nechtěl psát komentář k tomuto mírně nadprůměrnému thrilleru, který přesně zapadá do škatulky film o sériových vrazích devadesátých let. Ale poté, co jsem si přečetl recenze zdejších komentraktoristů u kterých jsem se vážně pobavil jsem změnil názor a napíšu pár vět, protože když se někdo dívá na film, kterej má dobrej námět a scénář  a on z toho nic nepochopí, tak mu doporučuji se začít dívat nejprve na nějaký jednodušší filmy třeba jako je Titanic anebo na nějaký pohádky od Walta Disneyho, kde to je krásně na konci vysvětlené. protože zde to není vysvětlené na konci, ale když se průměrně pozorující divák kouká na tento snímek, tak to pochopí už v průběhu tohoto filmu. A ještě největší sranda je, že když to nikdo nepochopí, tak se ještě se svojí hloupostí ztrapňuje na zdejší databázi svým nejapným komentářem a nízkým hodnocením. Taktéž jsem nepochopil přirovnávání tohoto filmu s jedním z nejlepších thrillerů z devadesátých let s názvem Mlčení jehňátek, kde je podobnost snad jenom v tom, že se jedná o sériového vraha a pokud vím, tak v Mlčení jehňátek nebyl ten sériový vrah Hannibal Lecter, ale někdo jiný. Celkově je ten námět a scénář o něčem úplně jiném než v trháku s Anthony Hopkinsem. Taktéž hlavní představitelka, která při natáčení vyhulila asi celej karton cigaret a která se mi líbila v akčním snímku Univerzální voják byla dobrou volbou a myslím si, že svou roli zahrála celkem solidně. A to, že tady nějací exoti píšou, že věděli pointu už na začátku tohoto snímku, tak to jim fakt blahopřeji a doporučuji jim, aby se přihlásili na nějakou speciální policejní školu nebo minimálně do nějakého kroužku intelektuálů s nadprůměrně vysokým IQ. Za mě tento film splňoval všechny aspekty kriminálního thrilleru a byl jsem mírně nadprůměrně spokojen, tedy samozřejmě pár nelogičností to mělo, zejména v neprofesionálním chování hlavní představitelky, ale to bylo asi tím, že nebyla agentkou FBI jako její srovnávaná předchůdkyně Clarice Sterling v podání Jodie Foster z již zmiňovaného filmu, ale přesto se mi to celkem líbilo a proto dávám něco přes 70%. ()

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

Michael Cohn byl podle mě kvalitní a nedoceněný režisér a mimo mého oblíbeného Interceptora už bohužel natočil jenom tři další filmy. Tohle je perfektní atmosférický thriller s kvalitní pointou a narozdíl od jiných tady nebudu řešit co všechno tenhle film údajně vykrádá. Já jsem si ho celkem užil a to je pro mě to hlavní.75% ()

majo25 

všechny recenze uživatele

Útle vyšetrujúce žieňa s vlastnými psychickými problémami na stope únoscu a mordovateľa malých dievčat. Postavy síce nič moc, vyšetrovacia zápletka a odkrývanie tajomstva ale fungujú. Stopovanie vraha na základe postupných analýz a tiež jedného tínedžera s paranormálnymi schopnosťami je tiež celkom fajn, podobá sa takmer áčkovým filmom. Síce po väčšinu času ide o čisté krimi, v závere sa divák dočka konečne aj trilerovej časti. ()

Zajímavosti (2)

  • Tara Subkoff v tomto filmu debutovala. (Pumiiix)
  • Gina Philips v tomto filmu debutovala. (Pumiiix)

Reklama

Reklama