Reklama

Reklama

Om Shanti Om

  • Indie ओम शांति ओम (více)
Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Jsou léta sedmdesátá a Om (Shahrukh Khan) je vyhledávaným hercem. Ovšem jen pro role "křoví". Za svým snem stát se velkou hvězdou jde odhodlaně jen proto, aby měl šanci setkat se a okouzlit božsky krásnou herečku Shanti (Deepika Padukone). To se mu podaří při natáčení jedné scény, kdy ji vysvobodí z ohně a stanou se z nich přátelé, či možná něco víc, jak Om doufá. Pak se ale dozví "závažné skutečnosti" z jejího osobního života, přesto se ale rozhodne ji zachránit z ohně ještě jednou... a skáčeme o 30 let v čase a přichází rok 2007... (bolly.cz)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (42)

Niktorius 

všechny recenze uživatele

Pokud všichni nejsou šťastní, film ještě nekončí. Zajímalo by mě, jeslti je v Bollywoodu ještě něco nebo někdo, z čeho si Farah Khan nestačila za těch 162 minut udělat legraci. Když rozdávali nadhled, proslulá choreografka a autorka rovněž skvělého Main Hoon Na si pro něj musel jít alespoň dvakrát. Po Om Shanti Om už pokukuju po příhlášce do jejího fanklubu a přemýšlím, kde se v ní bere taková hravost a schopnost točit (na evropské poměry) takové šílené žánrové mixy, v nichž se nálada střídá každou pátou minutu, aniž by byla výsledkem nepoživatelná lunaparková zpatlanina. ________ Vtipná smršť z předávání Filmfare Award (ano, je to primitivní humor, ale trefný, úderný a nepřekračující hranice dobrého vkusu) zaujme stejně jako scény, v nichž se film přehoupne z humorné reflexe Bollywoodu do mysteriózního thrilleru a narozdíl od ostatních komentátorů nemám s tou thrillerovou zápletkou žádný problém. Vlastně bych byl naopak rád za její větší rozvinutí, protože atmosféru tajemna se režisérce povedlo vykouzlit - i na malém prostoru a se zářivými neony za každým rohem - s úctyhodnou bravurou. ________ Snad bych i sáhnul po pěti hvězdičkách, ale to by nesměla být situace taková, že film doopravdy začíná až někdy po osmdesáti minutách, kdy konečně dostane jiskru, chytne příjemný temporytmus a začne se pořádně vyprávět. To předtím je katastrofálně natahovaný a všude možně vycpávaný flashback, který by se dal odbýt v deseti minutách a jehož přítomnost jen tak tak omlouvá autorčin humor a přitažlivý feeling (pro hindskou kinematografii zlomových) sedmdesátých let. Ale když se člověk nakonec naladí nasprávnou vlnu a fascinovaně kouká ná tu výbornou závěrečnou sekevenci s titulní písní, na nějakých trapných osmdesát minut rozpaků rád zapomene. ________ P.S: Tento film rozhodně nedporučuji těm, kteří chtějí s Bollywoodem teprve začít, protože by se připravili o všechny narážky a radost z toho, že ve scéně z Filmware Award se mihne celý současný Bollywood All Stars Team. ________ P.P.S: Jsem ochoten diskutovat o tom, že nízká záliba, kterou jsem našel v první polovině, byla způsobena mými vpodstatě nulovými znalostmi o Bollywoodu v sedmdesátých letech (v době vzniku komentáře jsem z tohoto období viděl jen Sholay), v důsledku čehož mi mohla uniknout spousta fórů. ________ P.P.P.S. Om Kapoor who? :-) ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Na indických filmech to většinou nejsou hudební čísla, která mě zaujmou, ale v případě snímku "Om Shanti Om" jsou to i hudební čísla, která mě hodně bavila. Mají v sobě skvělou pozitivní energii, jsou skvěle natočená, nápaditá a krásně kýčovitá. A do toho příběh, který je dobrý a skvěle zahraný výbornou ústřední dvojicí. ()

Reklama

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $-miliónovTržby USA $3,597,372Tržby Celosvetovo $39,990,809║ Pekný retro úlet. Kde príde na veľa zábavných scén, romantiky, krásny tanečných choreografii, prípadne aj podarených piesní ako "Om Shanti Om: Deewangi" pri ktorej sa objaví hneď niekoľko známych hereckých tvári z Indie. Dokonca tu je aj dosť slušná dramatizácia a tak trošku aj tragické scény nechýbajú. Prekvapením je aj nádych mystery, reinkarnacia. Takže slušný dejoví náboj. Herec Shahrukh Khan ako vždy v takej pobláznenej uletenej polohe čo mu sedí. Veľký bonus tu je veľmi sympatická Deepika Padukone, tá si doslova svojim pôvabom a tancami kradne scény pre seba. /80%/ ()

andiek05 

všechny recenze uživatele

Přiznávám, že začátek byl pro mě průměrnější, ale když se to konečně rozjelo (což netrvalo zas tak dlouho), tak už se to nezastavilo. SUPER! Bavil mě příběh, hudební vystoupení, hvězdné obsazení - možná lépe řečeno mega hvězdné, protože se tam alespoň na chvilku objevily téměř všechny hvězdy Bollywoodu :-D :-D :-D Příběh byl skvělý, zajímavý, překvapivý, nečekaný, ... a konec? WOW! :-D A moc se mi líbilo, jak byly pojaty závěrečné titulky :-) ()

StanislachKo 

všechny recenze uživatele

Už som asi dospel do štádia, že nie som natoľko očarený bollywoodskymi hopsandami ako tomu bolo pri Kal ho naa ho, či Jab tak hai jaan a ani Shahrukhovou charizmou (ako tomu bolo rovnež pri oboch spomínaných filmoch...). Z priemeru to vytrhávajú dve skutočnosti: 1) niekoľko tuctov kameí (a ako som sa dočítal to dali bez nároku na honorár.. takéto gestá na mňa vždy spoľahlivo fungovali) 2) Záverečná scéna v kombinácii s až mraziacim "zvratom". Čakal som viac, ale nedá sa uprieť, že režisérka má všetko precízne pod palcom a vo svete silných mužov na tvorivých stoličkách sa nestráca. (A jej zmysel pre sebairóniu dokonalo podtrhla záverečnou scénou, kde sa predstavili všetci členovia štábu. Aj posledný technik prechádzal "hviezdnou" uličkou a komparz búrlivo tlieskajúci každému jednému. Až dorazila Farah a pod obrazom nápis "written, produced and directed by ... " tam už boli len upratovači s metlami. :-) to bolo krásne) ()

Galerie (9)

Zajímavosti (5)

  • Ve filmu se objevilo více jak 40 bollywoodských hvězd, které většinou hrály samy sebe. Jen ve scéně s písní Deewangi Deewangi jich vystupuje 31. Všechny se přitom natáčení zúčastnily zadarmo a po materiální stránce byly odměněny jen dárkovými balíčky, které jim rozeslal představitel hlavní role a jeden z producentů, Shahrukh Khan. (Niktorius)
  • Hudební scéna Dhoom Taana, ve které Deepika Padukone vystupuje po boku se Sunil Duttem, Rajesh Khanem a Jeetendrou, byla složena ze záběrů z filmů Amrapali (1966), Saccha Jhutha (1970) a Jay-vijay (1977). Požadované scény musely být digitálně restaurovány a původní herečky z nich byly vymazány. Deepika Padukone byla natočena před modrým pozadím ve stejných pozicích jako původní herečky a nakonec byla digitálně vložena na jejich místo do restaurovaných scén. (Raztubyl)
  • Ukázka z fiktivního filmu Return of Khiladi s Akshayem Kumarem je takřka přesnou citací jedné ze scén ze švédského snímku Policajti. (Niktorius)

Reklama

Reklama