Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Densha otoko je internetová přezdívka jednoho nesmělého tokijského mladíka (Takayuki Yamada). Nesmělého do té míry, že za dvaadvacet dosavadních let svého života nechodil ani s jednou dívkou. Svůj volný čas dělí mezi nakupování postaviček z anime komiksů a chatování po internetu, který zajišťuje jeho jedinou komunikaci s jinými osobami. Když jednoho dne při jízdě metrem víceméně nechtěně pomůže pohledné mladé dívce (Miki Nakatani), obtěžované dotírajícím násoskou, ještě netuší, jakým způsobem to změní jeho život. Následuje první schůzka, pak další a další a z roztěkaného chlapce se řadou nejistých kroků pomalu, ale jistě stává zodpovědný dospělý muž. Za vydatné pomoci svých anonymních internetových přátel postupně poznává, co je to vlastně ta láska a jak na ni. (Matty)

(více)

Recenze (30)

nash. 

všechny recenze uživatele

Milá romantická komedie, která sem tam zatlačí na pilu možná až moc. Densha je místy roztomile nemotorný, občas ve své zmatenosti kouzelný, takže mu člověk prostě musí fandit, ale místy je na facku a v některých scénách ho Yamada přehrává až moc. Miki Nakatani jsem si oblíbil v úžasném Shiawase no kaori a i tady je ve své roli tak milá a okouzlující, že opravdu není těžké si ji zamilovat. Výborné jsou vedlejší role internetových přátel, rozmanité a přes minimum prostoru dokonale načrtnuté. K tomu spousta drobných vychytávek a malých nápadů. Zkrátka další příjemný večer ve společnosti japonské romantiky. ()

EdaS 

všechny recenze uživatele

Velmi roztomilá romantická komedie o tom, že i na japonského otaka někde čeká láska a chce to jen popadnout příležitost za pačesy. Train Man docela pěkně vystihuje skutečnost, že ze "zajetí" světa počítačů může být dlouhá cesta do normálního života. Škoda toho trošku moc natahovaného závěru, jinak spokojenost. ()

Reklama

Zíza 

všechny recenze uživatele

Jo, někdy je lepší se zvednou od počítače, ale právě u něj získáváte všechny ty myšlenky, které byste chtěli dělat, ne? :-) Romantika jak hrom! Vážně, sladší než cukr. Ale pořád se to dá krásně strávit. Takayuki Yamada (btw všimli jste si toho, jak krásně má tvarované oči?) byl jako Densha otoko skvělý. Všechno bych mu sežrala. Ale bylo to pro mě těžké, protože jsem ho nejprve viděla jako Serizawu v Kurozu zero a teď na mě vybafne jako chlapeček, který brečí, třese se, koktá... tohle mě málem položilo do kolen. Taková změna! Ani bych ho málem nepoznala... Je hezké vidět, že i takovíto lidé mají možnost někoho potkat, zamilovat se, uspět. Jé, jé, taky bych chtěla :-) ()

Hellboy 

všechny recenze uživatele

Mělo to docela našlápnuto na prozkoukámí fenoménu anonymních webů jako je 4chan, ale ve filmu tenhle fenomén poněkud vyšuměl (samozřejmě, vždyť je to romantická komedie). Je tedy pravda, že někteří hrdinovi internetoví kamarádi mají ve filmu lehce načrtnutý vlastní příběh, ale fakt jen minimálně. No a taky mě lehce vadilo celé vyznění snímku, celá ta moralita - začněte žít.. Jenže to, co je nejhorší, je, že lásku jsem hlavním hrdinům nedokázal uvěřit... Jinak je ale pravda, že to byla docela zábava, některé situace :) Stejně pro Japonské pojetí lásky, respektive sbližování prostě asi nikdy nenajdu pochopení. To jak je Densha otoko ukoktanej, to bylo děsně protivný. (Jo, já vim, že je to proto, že nikdy ani s holkou nemluvil..ale stejně!) ()

Natascha 

všechny recenze uživatele

Na jednoduchý a triviální příběh nesmělého otaku se dobře dívá, ale prospěl by mu složitější děj a jiné pojetí hlavního hrdiny, který je až příliš ukoktaný a ubrečený, přece jen se dá nesmělost a malé zkušenosti z kontaktu s lidmi vyjádřit trochu nápaditěji. Je také škoda, že není nevyužito faktu, že Densha-kun nabývá neuvěřitelných komunikačních úspěchů, když začne mluvit...., no o čem jiném než anime:-) Příjemným zpestřením je skupinka internetových rádců. No aspoň mě tenhle film donutil uvědomit, že bych asi měla častěji zvednout zadek od počítače a vyrazit mezi lidi:-) ()

Galerie (12)

Zajímavosti (1)

  • Natáčení filmu trvalo pouhých 25 dní a za dalších 35 dní byl uveden do kin. (Raztubyl)

Reklama

Reklama