Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ambiciózní Karolina studuje vysokou školu, pracuje jako redaktorka módního časopisu a jako lektorka v kurzech nonverbální komunikace. Její uspořádaný život nečekaně naruší vztah s poněkud egocentrickým burziánem Alexem, který jí přináší řadu hořkých zklamání. Alex je sice pozorný, ale myslí především na sebe a všímá si spíš svých kamarádů než Karoliny. Vztah, plný nejistoty, zklamání a znovu probouzených nadějí, vyvádí Karolinu stále víc z rovnováhy a vyčerpává ji. Přesto dává Alexovi přednost před pozorností nesmělého Honzíka. Když o několik měsíců později zjistí, že Alex žije s mnohem starší Patricií, opustí ho a rozhodne se být stejná potvora, jako jsou podle jejího názoru muži. Nezávislá, sobecká bestie, která bude kosit chlapy. Vyspí se s čerstvě ovdovělým pianistou i přízemním farmářem Markem, flirtuje s duševně nevyrovnaným ministrem Jarmilem Dobrým, ale když to zkusí na Honzíka, zklamaný mladík ji odmítne. Zdá se, že ani jako bestie nebude mít Karolina štěstí. A tak když se po čase znovu ozve Alex, neodolá a přijme jeho nabídku k sňatku. Vzápětí ji však čeká další hořké zklamání. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (496)

CheGuevara 

všechny recenze uživatele

Barboru Nesvadbovou mám rád a velice si ji vážím, což se bohužel nedá říci i o adaptaci jejího románu Bestiář. Zde na databázi se film schovává pod nálepkou "Romantický", což bohužel ani zdaleka nevystihuje komplexní rozklíženost celého díla. Irena Pavlásková si sice vyhrála s všemožnými detaily (hlavně cameo Nesvadbové potěší), ale směr, kterým se film vydal, bohužel neuhlídala. První část je spíše mrazivě dramatická, zatímco prostředek spíše baví (a to hodně dobře!), aby ke konci stejně došlo na sentimentální drama. Kdyby Pavlásková přiznala už v úvodu, že se jedná normální oddechovou komedii, udělala by mnohem lépe a ta čtvrtá hvězdička by se určitě našla. Feministická rovina filmu mi ani v nejmenším nevadila, ba spíše naopak. Muži zde dostávají na frak a vyskytují se zde jenom jejich povedené karikatury, což je ostatně to nejzábavnější na celém snímku. Námět knihy respektivě filmu je rozhodně nosný - proměna na citovou bestii má opravdu značný potenciál. Škoda je ovšem několika technických nedokonalostí, které jsem ovšem schopen ignorovat. Mimojiné Brabcova kamera nebyla rozhodně znát. Výtku bych směřoval i na některé upocené dialogy. Nevím do jaké míry je samotná Nesvadbová spokojená s tímto filmem, ale já teda byl. Ać to není žádný mistrovský kousek, tak do vyloženě špatného filmu to má taky na míle daleko. ()

Sašenka165 

všechny recenze uživatele

No, to byla tedy zase podívaná! Občas to sice bylo vtipné - až šílené (viz páv), ale když máte za hlavní hrdinku takovou připitomělou slepici, která si plně zaslouží mít za partnera jednoho z těch úchylů (nebo přinejmenším "divných týpků"), co jich bylo ve filmu plno, dopadne to špatně. Smutné je, že takové ženy - jako je naivní a hloupá hrdinka filmu - skutečně existují... a zahanbují celé ženské pokolení (i když se tvůrkyně pravděpodobně pokoušely zahanbit muže a ukázat je jako sbor tupých zvířat). Výběr "exotů" v tomhle filmu skoro překračuje meze - osobně nevěřím, že by si spisovatelka mohla vymyslet podobné typy, kdyby se s nimi skutečně nepotkala. Ani Roden ani Vašut nemůžou situaci, už od začátku upadajícího filmu, vylepšit, a to je skutečně, co říct. Jediné, co bylo na tomhle filmu pěkné, je hudba... a taky těch pár lepších vtípků. Odpad to sice není, ale nemá to do něj daleko, a jestli je tohle pohled dnešních českých rádoby "feministek", tak to je fakt síla. ()

Reklama

paascha odpad!

všechny recenze uživatele

Odpad je slabé slovo. Dílo zbytečné spisovatelky, která si díky otci udělala jméno a díky svatbě s hvězdičkou rudého nebe konexe, neuvěřitelně debilně natočila zbytečná režisérka, která raději měla dělat v reklamce, než se snažit točit filmy. Ze všech trapných kravin paní Pavláskové je tahle s přehledem nejslabší, a účast českých" stars" to nemůže zachránit. Zvlášť když jejich role i výkony jsou zoufalé. Totální sračka! ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Když se zajímavě tvářící se film stane karikaturou sebe sama, je to na pováženou. Jindy velmi uvědomělá Pavlásková se začíná film od filmu horšit a posílá k divákům nehotové patvary, které sice mají stále kvalitní herecké obsazení, ale neumí přijít s něčím, co by nebylo zmar, neumětelství a smíření se s naprosto mylnou koncepcí filmu jako celku. Když se hercům daří i ve scénách, které zavání improvizací, lze to vnímat jako pozitivní klad, ale když po skončení filmu ani jedna ze scén nerezonuje ve mně, jak by mohla nebo měla, tak lze napsat jen jediné. Pavlásková film nezvládla a natočila ho tak, jak bych od ní nečekal. Povrchně a na hony vzdálený jejím vytříbeným schopnostem originální režisérky. Je z toho slabý film bez ozvěny obsahující několik zdařile zahraných scén, ale dohromady ani nevím, o čem to bylo, respektive co tím autorka chtěla říct. Jako celek to zůstává pod průměrem české filmové tvorby a zaniká v ní. 40% ()

AGAMENON odpad!

všechny recenze uživatele

Je ten film o něčem jiným než o šoustání? I bezdějové porno má lepší děj, než tato podivnost. V hlavní roli kráva, která by zasloužila vyliskat, dá naprosto každýmu kdo si řekne a ještě má pořád plnou hubu chytrej keců, akorát nakopat prdel čůze. Radši si pustím péčko, tam vím na čem jsem, to je taky jenom o píchání, ale aspoň tam mám pořádný baby a ne nějakou vychrtlou slověnu, která ty slabý jedničky musela nabírat až na pupku. ()

Galerie (38)

Zajímavosti (10)

  • Šéfredaktorku si zahrála sama autorka knihy i scénáře Bára Nesvadbová. Při postsynchronech ji však nadabovala Dagmar Čárová. Režisérka filmu Irena Pavlásková si zde také zahrála a sice návštěvnici na večírku v Itálii. (funhouse)
  • Při nahrávání postsynchronů ne každý herec namluvil svou roli. Danicu Jurčovou a Andreu Novákovou nadabovala Andrea Elsnerová, jelikož Jurčová je Slovenka a u Novákové se tak sjednotil hlas postavy. Michala Dočolomanského nadaboval Ladislav Županič, opět kvůli tomu, že je Slovák. Evu Sitteovou a Báru Nesvatbovou nadabovala Dagmar Čárová. Sitteovou kvůli jejímu dlouholetému exilu v zahraničí a ztrátě českého akcentu a Nesvatbovou kvůli nezkušenostem s dabováním. A Barboře Beťákové propůjčila hlas Nikola Votočková ze stejného důvodu, jako u Jurčové a Dočolomanského. (funhouse)

Související novinky

Pojďte se bavit o filmech – na rádiu Bubble

Pojďte se bavit o filmech – na rádiu Bubble

29.11.2016

O co tady jde? Bubble je unikátní projekt internetového rádia se speciálním posláním. Svým posluchačům totiž zpříjemňuje úklid koupelny. Opravdu to funguje, vyzkoušejte! Kromě porce muziky vás rádio… (více)

Reklama

Reklama