Režie:
Nimród AntalScénář:
Mark L. SmithKamera:
Andrzej SekulaHudba:
Paul HaslingerHrají:
Kate Beckinsale, Luke Wilson, Frank Whaley, Ethan Embry, Dale Waddington, Antonio Buíl, Scott Anderson, Chuck Lamb, Andrew Fiscella, Ernest Misko (více)VOD (2)
Obsahy(2)
Mladý manželský pár v opuštěném motelu objeví skryté videokamery ve svém pokoji. Brzy si uvědomí, že pokud se jim nepodaří utéct, stanou se dalšími oběťmi snuff filmu. (HBO Max)
Videa (2)
Recenze (389)
Klady: žádné detailní záběry na usekané nohy, ruce, vypíchané oči. Zajímavá atmosféra. Dobrá kamera. Solidní herecké výkony hlavní dvojice. Zápory: Předvídatelné, nelogické, bez konce. SPOILER - herdek, ty tunely, to byla blbost! Vemte si, než násilníci přiběhli po čtyřech do nějakého pokoje motelu, jak byli špinaví a udýchaní, a to měli ještě vylézt nahoru a zmasit dvě hystericky řvoucí oběti. To, že je napadlo použít spojovací dveře až těsně před koncem, když se snažili najít jakýkoliv způsob, jak utéct, stejně jako pokus vylézt oknem v koupelně, to taky podceňuje inteligenci diváka. Atd. atd. KONEC SPOILERU ()
Nie je to horor. Hudba je pôsobvejšia než to, čo sa deje na plátne. Cituje to síce všetko možné od PSYCHA po MISERY, ale stále je to len obyčajný béčkový triler. Ale celkom zábavný a slušne natočený. Logika konania postáv nie je moc premyslená, ale občas skrátka poteší pozrieť si niečo takto jednoduché vo väčšej produkcii. Na Motel smrti sa nepozerá zle, ale mňa osobne bavili viac oba filmy JAZDA DO PEKIEL... ()
Rozhádaný manželský pár, podezřelý hotel a ještě podezřelejší recepční. Osvěžující je, že oba hlavní hrdinové jsou napsaní civilně a můžete jim opravdu fandit, aby z "motelu smrti" utekli. Budu spoilerovat, ale líbilo se mi, že tenhle film neměl potřebu přehnaného nihilismu a nechat v divácích nepříjemný pocit, že všechno bylo od začátku marné a hrdinové měli svůj osud spočítaný už od desáté minuty. To je takový nepříjemný hollywoodský zvyk, kterým se nahrazuje chytře napsaný scénář. Jakou má totiž cenu cesta za "vykoupením" (což platí i u našeho rozhádaného párů), když na konci čeká magor se zakrvácenou baseballovou pálkou, že... ()
Slovenský distribučný názov je omnoho výstižnejší, ako ten americký a v tomto prípade našim distribučákom gratulujem za ich vtipnosť. Nič iné ako totálne béčko nás totiž nečaká a názov Vacancy môže predstavovať aj psychologický art. Evokuje to Psycho a Texaský masaker, ale tak ďaleko sa Nimrod dopracovať neplánoval. Škoda, že mu nie je umožnené sa poriadne odviazať, ale tipujem, že v rámci súčasnej pásovej hororovej výroby, ktorú nesledujem, je jeho film ešte solídnou žánrovou zábavou. K tomu patrí aj hromada klišé a až tak to neprekáža. ()
Nečekal jsem žádný zázrak, ale abych pravdu řekl, tak se mi tento horůrek docela líbil, i když tento žánr zrovna v oblibě nijak moc nemám. Sice je plno scén zkopírovaných a zdá se mi, že nepřichází s ničím novým. Na druhou stranu. Když divák sleduje tenhle Motel večír, kdy je tma a strach se protáčí kolem celé postavy, nechá to na něm následky. Na mně rozhodně nechal. Líbila se mi parádní atmosféra, která film blaženě nadzvedla do neskonalých výšin. Ta atmosféra dokázala něco, co bych si já rozhodně nedokázal představit. Právě ta atmosféra dokázala z jinak dosti průměrného filmu udělat zajímavou věc, při které mi ani nevadil fakt, že lekačky jsou jasné, ale i tak fungující a příběh zdá se být často ohraným. To pak člověk sleduje, co to s ním dělá a jak ho průběh filmu fantasticky mění. Tenhle to přes průměrný příběh ale solidní průběh víceméně dokázal. --- Zdálo se mi, že se mě snažíš zabít. Byli jsme na výročí svatby u mých rodičů a matka pořád něco mlela. Tys začal křičet, že už to nemůžeš vydržet a pak ses mě snažil uškrtit. - No, aspoň se ti zdálo o mně. ()
Galerie (25)
Zajímavosti (8)
- Všetky snuff scény boli natočené hneď v prvý deň nakrúcania. (misterz)
- Do hlavní ženské role byla původně obsazena Sarah Jessica Parker. (HappySmile)
- Scéna kolem 20. minuty, kdy Amy (Kate Beckinsale) rozsvítí v koupelně a následně zalézá šváb pod koberec, byla použita i ve snímku Hostel III (2011). (Syna.1990)
Reklama