Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Hudebně zábavná revue Ticho! Ticho! Ticho! s podtitulem Život bez hudby má pantomimicky vyjádřený děj s použitím baletu i známého šlágru počátku šedesátých let minulého století "Oliver Twist". V dějové linii sledujeme pána, který sedí se svou ženou doma, ona neustále zapíná rádio a on raději odchází. Na ulici je ruch i v tramvaji, lidé poslouchají tranzistorové rádio. Muž zajde do prodejny gramodesek, kde si dá do sluchátek ticho. Mezitím zákaznice-baletky zdemolují prodejnu. Pán jde kolem hudební školy, do kavárny, odkud jej vyžene tehdy velice módní twist. Později prchá z psychiatrické léčebny a jde relaxovat do parku. Tam ho vyzvednou tanečnice, následuje úprk přes Karlův most až domů, kde si pán nakonec pouští rádio, aby mohl konečně spokojeně usnout. (Česká televize)

(více)

Recenze (9)

honajz 

všechny recenze uživatele

Tohle je podivnost, kterou buď odsoudíte jako blbost, nebo se vám svou surrealistickou hudební (!) absurditou bude líbit. Vzhledem k tomu, že tehdy dvacetiletá Aja Farkačová mi přijde jako naprosto úžasně krásná ženská, jsem filmu ochoten odpustit i těch pár hluchých míst a naprosto hnusnou zadní projekci v závěru, protože některé videoklipy, o nichž jsem ani netušil, že nejde o solitéry, ale ústrojné součásti tohoto snímku (třeba Oliver Twist nebo samotné Ticho (blues v prodejně Supraphonu - to je naprosto neuvěřitelně dokonale pojaté), tenhle snímek hodně povyšují. Plus stará Praha 60. let (jo, je tu hodně exteriérů), černý humor (dokonce v Thomayerce) a na konec jako tečka pod závěrečnými titulky protivná Bohdalka jako protivná manželka - tím to dostane (pro ženáče) ještě jeden další význam. ()

bohemia_regent 

všechny recenze uživatele

Hudební pořad z rodu Ztracené revue, Revue pro banjo, Půjčovny talentů (vše Zdeněk Podskalský), které byly v první polovině šedesátých let velmi oblíbené. A taky mezinárodně úspěšné: z televizních festivalů občas přivezly nějakou tu cenu... V hodnocení fyzické krásy A. Farkačové nemůžu jinak než souhlasit s honajzem. ()

Reklama

fragre 

všechny recenze uživatele

Filmeček, který mne hodně potěšil. Vcelku prostý děj (často s prvoplánovým humorem) je jen spojnicí jednotlivých filmových písniček (jak se tehdy hudebním klipům říkalo). Zvláště scéna v obchodě Supraphonu a klip k písničce Oliver Twist jsou bezvadné. ()

honajz2 

všechny recenze uživatele

Natočené a sestříhané je to tak skvěle a nápaditě, že bych se cítil blbě, kdybych tomu dal nižší hodnocení, ale jinak mě to moc nenadchlo. Až na některé scénky jsem z toho totiž měl pocit, jako když jsem kdysi koukal na Pražskou 5 a přišla část na tu druhou taneční povídku, kde se jenom tančilo a příběh tam neexistoval. Ano, bylo pro mě zajímavé sledovat, s čím vším to ještě přijde a co to ještě předvede, ale stejně jako u té povídky mi to přišlo příliš dlouhé, bezdějové (i když jo, děj to má a dokonce i pointu, ale na tu stopáž se tam toho fakt moc nestane) a byl tam nemalý počet míst, kde mě to přestávalo bavit sledovat. Holt tyhle taneční revue nejsou pro mě. Sice je chápu, ale neberou mě. A vlastně i ta třetí hvězdička je spíš jen za tu holku, co vypadala jako Giulietta Masina za mlada, protože se mi na ni hezky koukalo. Jen teda netuším, kdo to je a vzhledem k tomu, jak blbou paměť na obličeje mám, nepřekvapilo mě, kdybych tu teď byl za debila a byl to někdo slavný za mlada :D Slabé 3* ()

Šimpy 

všechny recenze uživatele

Zde sotjí za zmínku minirole Heleny Růžičkové, mladý Juraj Herz a nejrůznější staré modely rádií, přenosných tranzistoráků, dokonce přenosný kotoučák a další hudební technika té doby. Zajímavé je, že zrovna včera jsem četl pár článků o Richardovi Adamovi, na kterého jsem narazil náhadou, neb jej zmiňuje Jarda Štercl v klipu Dva roky jezdím bez nehod. No a dočetl jsem se, že Adamova manželka byla nějaká Aja Farkačová...a pak, dnes, koukám na tohle a když čtu titulky, zůstal jsem v šoku. Náhody totiž neexistují. ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama