Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Micky se ve vězení upíná ke své touze po seznámení s úspěšnou zpěvačkou Karin. Poté, co v rádiu zaslechne informaci o konkurzu na chystaný muzikál, kde má dívka ztvárnit hlavní roli, využije příležitosti a v mrazícím voze uprchne z vězení. O pár dnů později se na konkurz přihlásí pod falešným jménem a postoupí do užšího výběru. Dorazí i Karin se žárlivým milencem, bohatým podnikatelem Oskarem, který je současně sponzorem představení. Přestože se autor libreta přimlouvá za obsazení Mickyho do hlavní role, cholerický a bezohledný režisér Palo ho odmítne. Mladíka přece nikdo nezná, a navíc si už Palo vybral populárního zpěváka Frantu. I přesto si Micky vyzvedne u produkčního Mirka text. Objeví se na první zkoušce a všechny přesvědčí, aby ho v souboru nechali jako alternaci pro všechny mužské role. Zatímco se seznamuje se starým hercem Michalem, jízlivou Sylvou či svobodnou matkou Romanou, detektiv Kopecký, který má uprchlého vězně najít, rozjede pátrání. Přestože v souboru zpočátku vládne napětí, začnou se rozvíjet některé vztahy. Romana se sbližuje s Michaelem, Micky občas hlídá její dítě a podaří se mu spřátelit se s Karin. Když režisér jen pár dnů před premiérou vyhodí nedisciplinovaného Frantu, dostane hlavní roli Micky. Večer za ním přijde do divadla Karin, zkoušejí spolu a potom se pomilují. Jenže pak se Mickyho fotka objeví v novinách, což neujde pozornosti policie. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (457)

Slarque 

všechny recenze uživatele

Scénář občas zakopává o vlastní ambice a tváří se mnohem vážněji, než by mu slušelo. Režisérka semtam inscenuje scény celkem nápaditě, aby za chvíli téměř nudila. Herecké obsazení je těžké hodnotit, jelikož každý hraje jak z jiného filmu. Což nejvíc sedlo Romanu Pomajbovi, na jehož cholerického režiséra jen tak nezapomenete. Dobrá hudba a písně Daniela Landy. Celkově to není špatné, což je vlastně víc, než jsem čekal. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Je to extrém a nic jiného to být snad ani nemohlo. A ty pocity z první půlhodiny byly až příliš negativní. Uboze působící exteriéry při útěku nebo tragicky podaný konkurz, kdy tvůrci mluví o každém solidněji znějícím účastníkovi jako o zkušeném profesionálovi jsou jen začátek. Od úvodních titulků na mě totiž křičí jeden obrovský castingový otazník. Kdo je Filip Tomsa a kdo měl ten nešťastný nápad mu svěřit hlavní roli. Ani po těch 106-ti minutách si nedokážu zapamatovat jeho tvář, jeho hlas ani jeho herecký projev. Nebyl jsem s ním ani v divadle, ani ve vězení, pouze jsem ho neúmyslně ignoroval. Pokud scénář chtěl mít z hlavní postavy anonymního průvodce po světě pomíjející slávy, tak to vyšlo s přehledem, protože zapomenutelnější tvář aby pohledal. Naštěstí se mezi herci objeví několik osobností, které jsou pro Kvasku téměř neocenitelným pokladem. Jiří Korn asi nikdy v životě nebyl tak příjemný a svěží a můj nepochopitelně oblíbený sympaťák Rudolf Hrušínský nejmladší si vystřihl dokonalého a živoucího záporáka, který si film krade pro sebe. Jinak je ve zbytku osazenstva spousta zklamání. Landa ze sebe až příliš okatě dělá burana už v době, kdy ještě měl co říct a Lucie Vondráčková je tentokrát velmi přitažlivá, ale po herecké stránce ostudně nevýrazná. Víc mi ale vadí, že ústřední romantická linie je až směšně osekaná na nezbytnou kostru, kterou jen z chladné vzdálenosti podporuje tu nepovedená, tu dobře padnoucí hudba. Stejně tak slepá ulička s propojením herního děje a reality je jenom nevydařeným pokusem. Ale i když spíše kritizuji, překvapuje mě, kolik pozitivních dojmů nakonec zůstalo. Hrušínský s Kornem totiž opravdu září, ty vydařenější melodie si ještě teď pobrukuji a hlavě závěrečných dvacet minut je skutečně důstojným muzikálově-dramatickým počinem, kdy jsem držel palce celému divadelnímu osazenstvu. To, že jsem tomuto projektu dlouho fandil, mě tak nemusí mrzet, protože Kvaska se vyvarovala toho nejdůležitějšího, tedy toho, že by z ní nakonec zůstala jenom hezky vypadající, ale dutá skořápka. Bylo to ale jen o chlup. ()

Reklama

Ernia 

všechny recenze uživatele

Jediný světlejší místo tohohle filmu byla tak akorát hláška: Co řekls? a závěrečný titulky. Zbytečně vyhozené peníze za lístek do kina, kde jsem naštěstí byla se spolužákama. nepodařilo s ejimmě přemluvit, že je film dobrý. Mě to narozdíl od nich vůbec nebavilo, na film o mozikálu docela málo muzikálových čísel a pořádného nacvičování s pitomym koncem. ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

"Cos řekls?" Aneb Kalich pro Kalich. Tvůrci buďto natočili geniální obžalobu tuzemské degradace muzikálového žánru či přesný opak. Jejich záměr je zhola nemožné rozpoznat. Každopádně je to peklo, které obsahuje za celou stopáž všeho všudy dva pokusy o muzikálové číslo. Budete za ně tak rádi, že vám již ani nijak nebude vadit, že jsou to pokusy vskutku krajně zoufalé. Obsazení je naprostý výsměch herectví a pokusy o cameo role jsou pak již jen "třešničkou" na dortu. A režisérka? Evidentně má nakoukaný Attenboroughův Chorus Line, ale to je asi tak celá její kvalifikace. Nepopsatelně špatný výsledek zaráží o to více, že samotná Landova hudba vůbec špatná není a mohla sloužit jako solidní základ pro dobrý muzikál. Mohla, ale... ()

igi B. 

všechny recenze uživatele

Další naprosto zbytečný český >filmový< (sic!) počin... Jedna hvězdička tedy snad jen za tu hudbu, i když upřimně řečeno - celé to Landovo patetickoblábolné hudební pózerství a tvůrčí osobnost >mistrovu< jako takovou ale vůbec nemusím... Světonázor a postoje pana >umělce< ani nezmiňujíc... :-/ ()

Galerie (20)

Zajímavosti (12)

  • Námet k filmu sa zrodil asi len mesiac pred tým, než začala práca na scenári. (Raccoon.city)
  • Scény z vězení se točily v bývalé věznici v Mladé Boleslavi a i ve vězení v Ruzyni. (Amplifier)

Reklama

Reklama