Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Margot (Marie-Josée Croze) byla brutálně zavražděna sériovým vrahem. Její muž Alex (François Cluzet) se z této tragické události nemůže dlouho vzpamatovat a uzavírá se do svých vzpomínek. Po osmi letech dostane anonymní e-mail. Po jeho otevření uvidí tvář ženy stojící uprostřed davu. Záběr je natočený v reálném čase a trvá jen několik vteřin, Alex přesto její tvář okamžitě pozná. Je to Margot... Guillaume Canet ve svém druhém celovečerním filmu (debutoval snímkem Mon idole, 2002) vychází z literární předlohy Harlana Cobena (Tell no one). Zachycuje v něm pocity a vnitřní krizi člověka, jenž je vtažen do záhadného světa polopravd, který mu však neustále uniká. Alex se nedokáže vymanit z idylických vzpomínek na šťastnou minulost. Možná právě v nich je ale ukryt klíč k tajemství... To vše na pozadí napínavého kriminálního příběhu. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (75)

Anderton 

všechny recenze uživatele

Pri súčasnej vlne seriálových adaptácií Cobenových románov mňa v prípade Nikomu to nehovor celkom mrzí, že nešlo o minisériu, ale aj ako film táto látka funguje skvele. Príbeh je komplikovaný, ale nakoniec je prerozprávaný celkom prehľadne a všetko v závere do seba zapadne, spravodlivosti je učinené zadosť. I keď je otázne, aké budú trvalé následky zo všetkých tých bolestí. Odvážne ale tipujem, že sa tejto predlohy ešte Netlix chytí a dočkáme sa aj seriálu. Osobne by som si ho nenechal ujsť. ()

Trevor 

všechny recenze uživatele

Nudná, zbytočne dlhá francúzska kriminálka, ktorá priniesla so sebou veľmi biedne herecké výkony, stereotypnú zápletku a záver tak trápny, že som uvažoval nad hodnotením odpad. Nakoniec ma od toho odradilo zopár akčných scén, inak neprekvapilo by ma ak by tento režisér dokázal z tohto filmu vytvoriť seriál rozmerov Dallasu či Cestou slávy. Nie kažá franúzska kriminálka sa vydarí a Nikomu to nepovedz je toho názorným príkladom. ()

Reklama

Snorlax 

všechny recenze uživatele

V první třetině se ve velmi vlažném tempu představí jednotlivé postavy filmu, aniž by divák tušil, jak spolu souvisí. Ve druhé třetině se začne něco dít a divák může být chvílemi i mírně napnut. Jenže potom odhalí pointu a napětí je to tam. Všichni zde píší o překvapivém zvratu a kotrmelcích. Já jsem viděla lineární obnažování zločinu i důvodu jeho spáchání. Lze vyzdvihnout výkon Cluzeta, Dussollier mi nepřišel zdaleka tak přesvědčivým policistou jako v Posledním zločinu. O výkonu Rocheforta by mohli hovořit pouze ultimátní znalci herecké profese, neb se před kamerou objevuje pouze v nepatrných sentencích. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Na začátku se stane něco, co vlastně není ani pořádně vidět, ale po chvilce resp. po osmi letech se dozvídáme, že to byla vražda. No a pak se začne dít něco, co zdánlivě nemá hlavu a už vůbec ne patu a i když se na to občas hezky dívalo, a to třeba i díky výborné nájemné vražedkyni či co to bylo, místy mě film fakt sral. Pak přišel závěr a během desti minut se všechno vysvětlilo a to tak, že to, co v uplynulé hodině a půl nedávalo smysl, najednou smysl dávalo. Ale já bych dal přednost tomu, kdyby mi režie či scénář nějaké orientační vodítko nabídli mnohem dřív. Škoda. Mělo to na víc. 55% ()

Forsberg11 

všechny recenze uživatele

Typicky francúzske, klasicky elegantné, nad očakávanie dobré!! No, niekedy to tak jednoducho býva, že si pustím film, od ktorého nič neočakávam a on ma prekvapí natoľko, že musím hodnotiť veľmi vysoko. Ne le dis à personne je podľa mňa výstavná skriňa modernej francúzskej krimi so všetkým čo k tomu patrí. Násilie, láska, sex, priateľstvo, korupcia, akcia, zápletka, rozuzlenie... Vypnúť sa pri tom príliš nedá, keďže dej je "narvaný" informáciami a poriadne zapletený až do konca, ale relaxovať pri tom určite ide. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (6)

  • Jezdec, který je na konci filmu ohlášen na jezdecké přehlídce, se jmenuje Hervé de Luze, což je jméno střihače tohoto filmu. (veronikajel)

Reklama

Reklama