Reklama

Reklama

Hoohoihaji hanha

Obsahy(1)

Bohatý Jae-min si jednoho dne zavolá řidiče, aby ho odvezl z baru domů. Netuší, že tím si i přivolá i osudovou lásku. Naproti tomu Soo-min vyrůstal v sirotčinci a živí se, jak se dá. Jae-minovu lásku dlouho odmítá a drží se svého "v Soulu nikomu nevěř". Jae-min se ale nevzdává a dokáže jeho nedůvěru prolomit. Idylka mezi oběma muži skončí ve chvíli, kdy Soo-min zjistí, že jeho přítel má před svatbou. (ainny)

(více)

Recenze (6)

ainny 

všechny recenze uživatele

Nepatřím k menšině a tenhle příběh se mi přesto hodně líbil. Vzhledem ke zpracování je mnohem kontroverznější než Zkrocená hora, ale je v podstatě o tom samém. Navíc plyne v poklidném tempu, má klasické schéma červené knihovny (bohatý/chudý), aby plynule přešel do další části romantických filmů (rozchod) a vyústil do finále, v kterém jsem přestávala dýchat. Dokonce jsem si i připravila kapesník, ale když se ozvala závěrečná skladba, tak mi došlo, že tady potřeba nebude. Oběma hlavním představitelům pomyslně smekám, protože jít do takového snímku na začátku kariéry, to asi nebylo moc lehké rozhodnutí. U mě je to za plný počet, já opravdu nevím, co bych tomu mohla vytknout. Navíc mám pro tyhle nízko rozpočtové záležitosti úchylku či co. A ještě ke všemu chce Kim Nam-gil tolik jet do Prahy. :^) Prostě a jednoduše. Nádhera. ()

jiri.twist 

všechny recenze uživatele

Kdyby to bylo přepracováno evropsky, tak by z toho mohl být opravdu velký trhák ve stylu teplé Pretty Women s dramatičtějším koncem. Ale teď vážně – skvělé korejské dílko, oceňuji, že se věnuje vztahu mužů mezi sebou, odvážnému tématu, stylu zpracování, originalitě a rád se podívám někdy znovu … jenmě nebavily ty nesmyslné zvraty v chování hlavního hrdiny ... 81099 ()

Reklama

Georgiana 

všechny recenze uživatele

Byly tam okamžiky, které na mě zapůsobily, ale film jako celek byl nesmírně "ucajdaný". Vůbec s filmy, které vypovídají jakože nezkresleně, jakože naturalisticky, mám docela kříž. Tím víc řeším, jestli něco nebylo přehnané nebo naopak, jestli tam něco nechybělo. Již v polovině jsem měla pocit, že mi film víc nenabídne, ale díky hlavním tahounům jsem do finále přeci jenom dorazila a pohledy hlavních hrdinů mi ty natahované záběry částečně vynahradily. Ale repete si už nedám. ()

tomeš 

všechny recenze uživatele

"Nasvícení je tak špatné, že jsem neviděl, co se děje," stěžoval si scestně jeden z diváků kvůli tomu, že většina děje se odehrává v noci a film je málokdy uměle nasvícen. Jenže to je omyl, výtvarno je totiž jednou z největších deviz prvotiny (nízkorozpočtové, leč překvapivě úspěšné!) korejského režiséra a scénaristy Leesong Hee-ila (*1971). Protože působivé sekvence z bordelu (kde hlavní hrdina Su-min kvůli nedostatku peněz po vyhazovu z továrny pracuje), nočního Soulu (kde Su-min z auta rozprašuje popel svého přítele) nebo tmavého lesa v dešti (kde v jámě končí se svým milencem), jsou jak výtvarnými, tak i dramatickými vrcholy filmu. Další předností je civilní pojetí homosexuality (Su-min je zcela normální, nezženštělý chlapík, který se neřeší), která nicméně není hlavním tématem filmu: tím je sympaticky láska a překážky, kterým musí čelit. Takovouto a takhle podanou love story v korejském filmu s gay tematikou do té doby nenajdeme - ani v průkopnickém snímku Sechinku (r. Soonrye Yim, 1996), ani v sociální road movie Rodeu-mubi (r. Kim In-sik, 2002) a ani v mega úspěšném historickém spektáklu Wang-ui namja (r. Jun-ik Lee, 2005). Ale nenechme se zmýlit, i přes výtvarné kvality a dobré téma se mi děj zdál nakonec trochu nevěrohodný (Su-min je náhle zamilovaný?), překombinovaný (množství postav, několik konců), trochu nedotažený (co se stalo s láskou z venkova?) a konečně i trochu dlouhý. Ale zároveň se těším, že režisér Hee-il, který je díky otevřenosti o své homosexualitě v jihokorejské společnosti minimálně stejně hrdým hrdinou jako Su-min v jeho filmu, brzy přijde s dalším výtvarně vytříbeným snímkem o lásce, vášni a společnosti, v níž žijeme. ()

Galerie (6)

Reklama

Reklama