VOD (1)
Obsahy(2)
Blízká budoucnost přináší nové zdroje zábavy. Lidé z celé zeměkoule se na síti věnují simulačním hrám, v nichž se v naprosté anonymitě projevují jejich nejskrytější touhy a fantazie. Revoluční hra SPOLEČNOST účastníkům dovoluje kontrolovat a manipulovat se skutečnými lidskými tvory skrz nanobuněčnou technologii. Oslnivá, pulzující a návyková hra se světem šíří jako epidemie a stává se drogou číslo jedna pro milióny lidí. To vše díky samotářskému géniovi Kenu Castlovi (Michael C. Hall), vizionářskému zakladateli K-SOFT, nejvlivnějšího technologického konglomerátu na světě. Pokud nás SPOLEČNOST nechá žít život skrz jiné, VRAZI nás nechají skrz jiné zemřít. Souboj na smrt, v němž bohatí hráči ovládají mozky odsouzených, začíná a miliardy lidí na celém světě si naladí tento krvelačný souboj, v němž se tvoří, prodávají a likvidují superhvězdy. Kable (Gerard Butler), hráč číslo jedna, má před sebou poslední zápas, který rozhodne o jeho svobodě, rodině a budoucnosti... Scénář a režii má na svědomí dvojice Mark Neveldine a Brian Taylor, jenž na sebe upozornila před třemi lety hyperakčním snímkem Zastav a nepřežiješ. Divokou kinetiku přenášejí také do svého nejnovějšího projektu Gamer. (oficiální text distributora)
(více)Videa (2)
Recenze (853)
Audiovizuálně nařachaná, méně zábavná variace na Běžícího muže, která jen nakusuje potenciál rozvíjený později seriálovým Westworldem. Souboje jeden na jednoho s barvitými lovci v Běžicím muži tu střídají celkem nudné chaotické bitvy a zajímavý nápad s reálným zábavním matrixem zůstává u ohrané storky o nevinně odsouzeném muži-nejlepším hráči, který se musí v přímém přenosu probojovat k zlému kapitalistovi a zatnout mu tipec. ()
Dexter versus 300 v jednom! Tvůrci předkládají zběsilou, nelítostnou akci a zároveň pokrytecky významně pokašlávají nad morálkou civilizované společnosti, hlavně té zkažené mládeže, co v jednom kuse paří Sim´s, místo aby žila vlastní životy a co je horší, prolévá množství virtuální krve! No jak k tomu ti chudáci avataři přijdou, že se musí věčně vzájemně kosit?! Trochu z toho koukal "Running Man", trochu "Náhradníci", trochu "Tron" a vlastně nešlo o nic víc, než ukázat množství ničím originálních akčních sekvencí. Jestli jste "Gamera" ještě neviděli, radši si nainstalujte "Unreal Tournament" nebo podobnou řežbu - pobavíte se déle, intenzivněji a interaktivněji. Na jedno zkouknutí snesitelný průměr, ovšem chopit se scénáře, režie a choreografie soubojů někdo schopnější, mohlo se to prostřílet podstatně výš. 54% ()
Soundtrack Geoff Zanelli a Robb Williamson: 1. Sweet Dreams (Are Made of This) - Marilyn Manson ,2. The Bad Touch - Bloodhound Gang ,3. Deathmatch ,4. Society ,5. Slayers ,6. Kable's New Ride ,7. The Prison Yard ,8. Upgrades ,9. Target Practice ,10. Gina Parker Smith ,11. Simon's House ,12. Turn Me Loose ,13. You Have To Escape ,14. Kable Is Gone ,15. Dress Up Doll ,16. Humanz ,17. The Thorax Bar ,18. Kable Rescues Angie ,19. Blood Ball ,20. The Interrogating Simon ,21. Kable Vs. Castle ,22. I Think It, You Do It ,23. I've Got You Under My Skin/Big Bad John/Night and Day - Sammy Davis, Jr., ()
Já si to myslel. Koukám na film a řikám si, že jsem tohle zběsilý stříhání scén už někde viděl, a zrovna docela nedávno. A ono fakt jo. Popravdě se mi ale Gamer docela líbil, protože si ze Gerarda Butlera tvůrci udělali takového menšího Painkillera a ta zběsilost se dala vcelku dobře snýst. Ani to nebylo tolik ujetý, když nevezmu v potaz, že film sám o sobě je blbost prvního stupně. Ale pořád je to akce, a ty jiný stejně nebudou. Takže si vlastně nemám co stěžovat. ()
Vězni odsouzeni na smrt se mohou osvobodit díky Reality Show ? Komu tohle nepřipomělo Condemned, The ?:) V obou případech se jedná o filmy, u kterých se nevyplácí přemýšlet - prostě vypnout a odpočívat. Nutno uznat, že měl Butler a jeho hra mnohem víc šťávy. Já si odpočinul, ba co víc, já se i bavil ( vážně v těhlech případech neřešim kvalitu příběhu, nebo dialogů ) - 60%. ()
Galerie (35)
Photo © Lionsgate
Zajímavosti (8)
- Natáčalo sa prevažne v Albuquerque, v Novom Mexiku. (Greenpeacak)
- Režisérské duo Mark Neveldine a Brian Taylor se rozhodlo, že film natočí revoluční kamerou Red namísto klasické 35 mm kamery Panavision. (Yoshitsune)
- Motorka, na které ve filmu jezdí Trace (Alison Lohman), je Buell Firebolt. (CliffLee)
Reklama