Reklama

Reklama

Báječný svět shopaholiků

  • USA Confessions of a Shopaholic (více)
Trailer 1
USA, 2009, 104 min

Rebecca radí lidem, jak nakládat s penězi, ale sama vězí po uši v dluzích. Nedělá totiž nic jiného, než vášnivě nakupuje. Jejím snem je, že jednou bude pracovat v redakci svého oblíbeného módního časopisu. Ironií osudu je, že se ocitla v nepříliš známých novinách zaměřených na spoření, investování a vůbec rozumné nakládání s financemi, kde získala místo redaktorky. Pokud ale Rebecca něco zoufale neovládá, pak je to právě hospodaření s penězi. Nemůže sedět v kanceláři, aniž by přitom nemyslela na nákupy, nemůže jít po ulici, aby nevešla do obchodu, a nemůže do něho vstoupit, aby něco nekoupila. Není divu, že její dluhy a úvěry rostou závratnou rychlostí. Začarovaný kruh lží a beznaděje, z něhož zdánlivě není úniku, se neustále zvětšuje. (TV Nova)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (300)

Rosana 

všechny recenze uživatele

Film ničím nepřekvapí a ani neurazí. Za celou dobu se nic nestane, ale pořád se tam něco děje. Trochu jsem se ztotožnila s hlavní hrdinou a po shlédnutí filmu jsem se nad sebou musela trochu zamyslet. Napadlo mě pak spočítat, kolik mám já bot - je to dobré, jen 69 párů. Musím si jít koupit 70. jubilejní pár :) ()

hellstruck 

všechny recenze uživatele

Lákadla?Hugh Dancy,New York a happy end. Ano,nesmírně předvídatelná romantická komedie,jak už to tak u tohoto žánru bývá.Ale snad první,u kterého jsem netušila,jestli jej zhodnotit čtyřmi hvězdičkami,nebo ponižujícím slůvkem „odpad“.Hlavní hrdinka je tak nesmírně blbá,až je zábavná,jako celý tenhle snímek. Téma samo o sobě -láska-New York-drahé hadříky není moc originální,ničím nepřekvapí,ale neurazí.Není to žádný trhák ani nic výjimečného,ale pobaví snad každého.Nemyslím,že by to byl druh filmu,u kterého si můžeme dovolit hledat něco víc,než jen to.Pokud si šopaholičku nepustíme s účelem hledat na něm chyby,nebo zažít obrovský filmový zážitek,tak to jde.Myslím,že Hugh Dancy má na víc,ale i tak se mi film svým způsobem celkem líbil.No,pobavil a o to šlo.Chce si to neustále připomínat. Mimochodem,hlavní hrdinka nesmírně připomíná Norisovou. ()

Reklama

Tsuki 

všechny recenze uživatele

Tento film sice pořád ještě spadá do průměrných komedií, avšak přecejen má aspoň mírně originální nápad. Napadlo vás vůbec někdy předtím, že takoví shopaholici skutečně existují? Nebo jaký je to pro ně pocit, když vejdou do obchodu? V dnešním světě má hodně lidí aspoň mírné sklony kupovat neužitečné věci...a o tom tento film vypráví, i když možná s trochu extrémnějším příkladem :) Já si ale i takového nápadu pro film docela cením. ~(3,0)~ ()

Ant 

všechny recenze uživatele

Bylo to slabé, ale ne natolik, abych se u toho nebavila. Sama někdy tímhle shopaholictvím trpím a ani se nemusí jednat o oblečení. Kreditka je svině. Jen je škoda, že docela originální komedie, kterou tohle ze začátku bylo, po polovině sklouzla k nudnému klišé. Kratší stopáž by taky prospěla. Horší průměr 5/10. ()

Viktooorka 

všechny recenze uživatele

Extrémní prototyp ženy s přezdívkou pravá od matela :o) Na ni figuríny volají, mě naopak zakazují chodit do obchodu. Každopádně tahle střeštěná zrzka měla šmrnc a každá situace, do které se dostala, mě bavila a hrozně ale hrozně jsem ji záviděla jejího vedoucího.. ach.. Tahle romanťárná je jako každá předvídatelná. Je jasné, že to všechno dobře dopadne a je mi jasné, že mnozí z Vás věděli, jaké hodnocení to dostane, ještě než jste zmáčkli play. Já byla mile překvapená a vím, že play pustím minimálně ještě jednou :o) A myslíte, že když si koupím zelený šál od čongů, že mi všichni zbaští, že je od Prady? :o) ()

Galerie (67)

Zajímavosti (6)

  • Isla Fisher sa vrátila k natáčaniu filmu len štyri mesiace po narodení jej dcéry Olive. (Msscastillo)
  • V jedné scéně se Rebecca na něco ptá své spolupracovnice, ovšem za dvě vteřiny se spolupracovnice v záběru již nenachází, jedná se tedy o nepovedený střih. (Pavlínka9)
  • Nutkavá potřeba nakupovat se vyskytuje cca u 6 % amerického obyvatelstva. 80 % z "postižených" jsou ženy. (Mertax)

Reklama

Reklama