Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dospívající Cameron (Michael Angarano) žije v Los Angeles, miluje filmy a sní o tom, že se jednou sám stane režisérem. Na jeho matku a nevlastního otce ovšem chlapcovy ambice nedělají velký dojem. Mladý rebelant jde z maléru do maléru a vypadá to, že spíš než v režisérském křesle skončí za mřížemi. Když však filmová škola v LA vypíše prestižní studentskou soutěž a vítězi nabízí stipendium, dychtivý Cameron se chopí příležitosti a do soutěže se přihlásí. A pak se náhodou setkává s osvětlovačem Flashem (Christopher Plummer), posledním ze staré gardy zlaté éry Hollywoodu, který pracoval se slavnými filmařskými legendami, včetně Orsona Wellese. Je to právě on, kdo rozpozná chlapcův talent a rozhodne se, že mu pomůže. Nabídne mu nejen své profesionální zkušenosti, ale také ho seznámí s někdejším známým scenáristou Mickeym Hopkinsem (M. Emmet Walsh), který upadl v zapomnění a žije v domě pro seniory. Společně pak začnou pracovat na dokumentárním filmu, jehož natáčení změní život všech aktérů. Režii má Michael Schroeder. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (31)

frings 

všechny recenze uživatele

Dojemné scény byly opravdu dojemné, ovšem jako citové vydíračky mi to nepřišlo, spíš jako téma k zamyšlení. ..Svět, ve kterém se lidé zbavují všeho nepotřebného. Nefunguje manželství? Rozvod. Štěňátko nám odrostlo? Zbavme se ho. Srarý člověk? Do domova, nemám na něj čas!...prachy, jen prachy a oslava mladých, krásných a uspěšných ! Prostě a jednoduše ageismus, velký aktuální problém současné psychologie! ...SLÁVA VŠEM STARÝM HERECKÝM BARDŮM A KLOBOUK DOLŮ... ()

jojinecko 

všechny recenze uživatele

Príjemný film, ktorý poteší aj znalcov starej dobrej filmovej školy svojimi viacerými odkazmi. Cynik vo mne si vravel, že je to miestami poriadne naivné, no podobne sympatických filmov by som vlastne chcel viac, rovnako aj toho pozitivizmu a angažovanosti. Christopher Plummer je druhý najlepší frflajúci dedo, akého si pamätám (Clint rules!!!) a má charizmu aj vo svojich cca sto rokoch. Nepochopil som tie farebné rozmazané strihy, pôsobili ako päsť na oko, ale nič zásadne negatívne. Skrátka, pohodový a sympatický film. ()

Reklama

nunka 

všechny recenze uživatele

Pekný film plný sentimentu na čele s výborným Plummerom, z prostredia, na ktoré sa často zabúda. Potešili najmä odkazy na staré filmy, niektoré hlášky. Výtky môžno nasmerovať ku kamere a emocionálne sileným dialógom a tak trochu k naivným vyústeniam, ale všetko sa dá odpustiť. Priemerný film na vážne témy, ktorý odľahčí tam, kde môže, aby nebolo príliž ťažko. ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Rastrem nezávislého filmu odlehčené sociální drama o odvrácené tváři Hollywoodu a posedlosti filmem v zemi s velmi neutěšeným sociálním systémem. Mně dosud neznámý a obecně dosti nevýrazný režisér Michael Schroeder natočil překvapivě kompaktní film o tak odtažitých věcech a hodně nenásilně se mu podařilo spojit nejen Hollywood s domovy důchodců, ale i transgeneračně konstatovat, že západní civilizace neguje své základní hodnoty. Musím popravdě přiznat, že (dle komentářů nejen mně) hodně rušilo používání experimentálních výrazových prostředků (občasné rozjíždění obrazu, prolínání záběrů a dynamika střihu), které si tvůrci vypůjčili snad z videoklipů, ale ve stylizovaném a spíše komorním dramatu mi scházelo jejich umělecké opodstatnění, přišlo mi to příliš samoúčelné. Jinak je tomu ale s hereckým potenciálem jednotlivých, dosud spíše neznámých herců, z nichž jednoznačně vyčnívá herecký um nestora americké kinematografie Christophera Plummera. Jeho přeměna z zahořklého notorika v entuziastického tvůrce na odpočinku byla skvostná. Tím, jak skutečný muž v křesle režiséra zabalil sociální kritiku do vícevrstevnatého příběhu začínajícího a končícího filmaře, ponechává ve svém filmu všechny podstatné ingredience. Film o filmu, který nevyhrál, ale právě proto má svou cenu... ()

Subjektiv 

všechny recenze uživatele

Budeš-li mě nutit, abych dal dobré hodnocení tak, že ve mě vyvoláš pocit: "V opačném případě nemám dobré srdce," na truc se ti pomstím, milý filme. Mám snad věřit v zápal mladého, citlivého výtržníka pro problémy odložených starců? V jeho procházení fiktivními krizemi jen proto, že ve filmu krize musí být? Jsi tak naivní? A co teprve ty podivné kamerové hrátky, rozjíždění obrazu, sekvence rychlých střihů. Ty slouží čemu? Atmosféře, která mi má sdělit, že se film točí kolem filmování? Nebo je to manýra tvého stvořitele, který ať se raději již v křesle režiséra neobjeví? Mačkej si slzy z jiných. Silné **. ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama