Reklama

Reklama

Děj hororu se odehrává v ospalém městečku Riverton ve státě Massachusetts, kde koluje legenda o sériovém vrahovi s rozpolcenou osobností - rivertonském rozparovači. V den, kdy zemřel, přísahal, že se vrátí, aby zavraždil sedm dětí, které se v noci téhož dne narodily (říká se jim Rivertonská sedma). Patnáct let to byla jen povídačka pro děti - až do šestnáctých narozenin dětí z Rivertonské sedmy, kdy je neznámý útočník začne jednoho po druhém vyvražďovat. Zrodil se rozparovač znovu v těle jednoho z nich, nebo snad tehdy vůbec nezemřel? Přežil snad pád do řeky v hořícím voze ambulance? Jeho tělo nebylo nikdy nalezeno, policie tedy věřila v logické vysvětlení, že leží na dně řeky - ale je to tak opravdu? Vše závisí na jednom šestnáctiletém chlapci: musí záhadu rozluštit dříve, než bude on i zbytek Rivertonské sedmy mrtev. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (186)

InJo 

všechny recenze uživatele

Prototyp slasheru, který nemá co nabídnout. Postavy jsou debilní a nesympatické, atmosféra a napětí žádné, vraždy nudné (vždy jen trocha krve a jinak nic), zápletka, děj a vyvrcholení naprosto mimózní... Totální zbytečnost a jeden z nejhorších Cravenových filmů. Ještě, že zanedlouho přišel skvělý čtvrtý VŘÍSKOT... 20 % ()

JAn 

všechny recenze uživatele

You're not thinking what I think you're thinking, are you? Čekal ´sem, že s My Soul to Take Craven jen zabíjí čas před finišujícím Scre4m, a nebyl ´sem daleko od pravdy. Jinými slovy, MStT spolehlivě zapadá mezi horrory středního proudu posledních let. Na první pohled. Nejeden by totiž čekal, že se starý dobrý Wes po pětileté režijní pauze vrátí s něčím originálním, aby přesvědčil, že nepatří do starého železa, jenže on to vzal pokusem z druhého konce, čemuž jenom prospělo, že si scénář napsal sám. My Soul to Take je odlehčená exkurze zpátky do 90. let se zapomenutými konvencemi slasheru, včetně vražd mimo kameru, která vykrádá zejména Cravenovy filmy a jeho produkční počiny, na nichž experimentuje, parazituje a s čitelným nadhledem explicitně znázorňuje to, kde moderní horrory selhávají. K tomu Cravenovi stačí prostinký děj s naprosto banálními prostředky, zasazenými do ´populárního´ 3D. Primárním účelem je bavit, což se mu poměrně daří téměř. Na druhou stranu, Craven definoval podobu horroru 90. let, ale tady se očividně nechává strhnout módními trendy a nesnaží se být ani za mák svůj, což mi na výsledném dojmu vadí asi nejvíce. A bohužel, tahleta moderna na mě lehce dýchá i z traileru očekávaného znovuotevření vřískající série. ()

Reklama

Sabiana 

všechny recenze uživatele

Ne, Wesi, vážně? Fakt vážně? Dyť s tebou byla taková sranda a teď nás chlácholíš "hororem" se slibným začátkem, směšným průběhem a "smutným" koncem? Kam se poděl ten týpek, co dal světu Freddyho a chlápka s bílou maskou, díky němuž telefonování najednou stálo za to? Zamysli se nad sebou a příště si od nikoho nenechej do ničeho kecat! Nebo fakt chceš, abych měla pocit, že záverečný titulky sou lepší než celej film?? ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Na to, aky je Wes Craven odbornik na hororry /Hills Have Eyes 1977, Scream...../ je tento film neuveritelny scenaristicky vyplach, kde logika nie je ziadna, strasidelna atmosfera evidentne patri do sveta sci-fi a herecke osadenstvo by si zasluzilo za tuto sracku minimalne vyprask. 5 % za vyvrazdovacky .... ()

Xmilden odpad!

všechny recenze uživatele

37%? Za co, proboha? Jestliže minulý rok u mě vyhrál odpad roku Poslední vládce větru, letos je žhavý kandidát My Soul to Take. Wes Craven asi musel spadnout z jahody, aby ho kondor vykuchal, když po řemeslném thrilleru Red Eye natočil tuhle slátaninu. Slasher je pravděpodobně mrtvý žánr. Rád bych se mílil, ale už moc nevěřím, že Scream 4 přinese nějaký výsledek. MSTT působí polovinu filmu jako špatný vtip, kdy partička loserů z jednoho amerického města, mimochodem krajně nesympatičtí jsou úplně všichni, si hrají na nějakou pofidérní sektu. Konec se zase nese v duchu rádoby překvapivého rozuzlení. Craven zde použije snad všechny známé finty, aby diváka zmátl. Bohužel divákovi to musí být tou dobou už všechno jedno. Blbost jako blázen a jen má zvědavost mě dokázala nějak zázrakem provést celým filmem. ()

Galerie (21)

Zajímavosti (5)

  • V snímke si môžeme všimnúť zábery z filmu Vtáci (1963). (MFZB)
  • Do 3. rozměru byl film převeden až během postprodukce. (ČSFD)
  • Zvažované názvy pro film byly i 25/8 a Bug. (Chatterer)

Reklama

Reklama