Reklama

Reklama

O mediální realitě

všechny plakáty

VOD (1)

Obsahy(1)

Umělecká skupina Ztohoven se jednoho červnového dne roku 2007 napojila do vysílání České Televize. Fiktivním atomovým výbuchem naklíčovaným do pořadu Panorama chtěla poukázat na konstruovatelnost jakéhokoli mediálního obrazu – akci příznačně nazvali „Mediální realita“. Ač byli označeni za digitální piráty, rozhodně poukázali na fenomén moderní doby nebývalou razancí anarchistického gesta. Stanuli za to před soudem a dostali pokutu od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (6)

Radko 

všechny recenze uživatele

"Je jedno, jestli se vožereš nebo ne, jestli vykonáš nějakou hloupost a zavřou Tě nebo ne, hlavňe je skúsiť to, nezáleží na tom, čo zpravíš, hlavně, že to urobíš, že to skúsíš." Egon Bondy (príznačnou česko-slovenčinou) ()

Vodnářka 

všechny recenze uživatele

Výborný nápad zabývat se tímhle tématem do hloubky. Jen mi místy přišly některé diskuze trochu zbytečné. Mimochodem, o jednom z dalších úžasných projektů toho tématu se můžete dočíst na stránkách www.uff-game.net ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Je to k neuvěřění, ale onen atomový hřib jsem tenkrát viděl dopoledne doma v televizi náhodou v přímém přenosu a nijak mi to nevyděsilo. Jako atomový hřib jsem si to nepředstavoval. ()

v3s 

všechny recenze uživatele

Je jedno jestli vas zajima angazovane umeni, je jedno jestli se vam libi projevy umeleckych skupin jako je Ztohoven, vlastne je uplne jedno kdo jste a co delate, ale tenhle dokument vam da brouka do hlavy. Aspon na chvilku. Velky dik tvurcum za objektivitu, ani jsem to necekal :) ()

baegus 

všechny recenze uživatele

Skvěle zpracovaný dokument se skvělou hudbou od JTNB o skvělé akci skupiny Ztohoven. Už jsem ho viděl několikrát a pořád mě baví. ()

Reklama

Reklama