Reklama

Reklama

VOD (1)

Super akční film v režii Sylvestra Stallone, který také hraje hlavní postavu. Ani chvilka nudy, totální napětí až do konečného rozuzlení. Skupina profesionálních zabijáků dorazí na ostrov Vilena s úkolem zlikvidovat nebezpečného diktátora. Akce se začíná komplikovat. Kolem nich probíhá něco nekalého a někdo ničí všechny jejich plány. Protivník i vnitřní nepřítel se snaží rozložit soudržnost a kamarádství. Když je obětována místní spojka Sandra, vedoucí skupiny se rozhodne manipulacím vzdorovat a vrátí se do Vileny, aby osvobodili rukojmí, dokončili svou práci a také zachránili svou integritu... Postradatelní jsou totiž muži, kteří mohou být obětováni ve prospěch vojenské operace... (Film+)

(více)

Videa (5)

Trailer 2

Recenze (2 374)

Shit 

všechny recenze uživatele

Do prdele, čekal jsem řežbu, ale Sly to tady dokázal vyšroubovat do nebeských výšin, neuvěřitelná akční nálož, která začne téměř od první minuty a jakmile Dolph Lundgren vypálí svůj varovnej výstřel, tak je jasný, že nepřátelé budou nejen padat po stovkách, ale ještě nedopadnou v jednom kuse. Sice po první seznamovací akční půlhodince se to trochu uklidní a zbytečně se kecá, ale Sly diváka rozhodně nenechá usnout a zásobuje ho buď brutálním rozhovorem Willis-Arnold-Sly a nebo demoličním náletem smrti, nicméně to pravý peklo přichází až v závěrečný půlhodince, já už snad ani nic takovýho nečekal, ale když si to tam na férovku rozdali Stallone a Austin a řezali se tam hlava nehlava a do toho nakráčel Terry Crews s největším dělem ve filmu a rozmazal po zdech asi 15 šmejdů za 15 vteřin, tak jsem pochopil, že si mam pevně chytnou spodky a modlit se za přežití a měl jsem pravdu, to co tam Sly rozpoutal, to byly fakt akční žně, porcovalo se tam jedna báseň,demolovalo ostošest a nikdo nezůstal ušetřenej, každej dostal svůj díl násilný smrti, neuvěřitelný a ve světle tohohle mě fakt nezajímá, že tam je plno zbytečných a trapných keců, že příběh je krapet stupidní,že v prostřední části je pár slabších míst a že některý herci nejsou moc využitý, obzvlášť to zamrzí u Jeta Li a hlavně u Mickeyho Rourka, ale tohle zase vynahradí skvělej záporák Eric Roberts, měl by je hrát častějc a hlavně super drsnej Dolp Lundgren, kterej je tu kategorie sama pro sebe, ten řeže hodný i zlý bez rozdílu. Prostě jako správnej fanda béček, jsem si to fakt užil. ()

choze 

všechny recenze uživatele

Nejlepší letošní nakopnutí zpět do osmdesátek, kdy šel z akčních hrdinů přirozený respekt, protože pro svaly neprošli dveřma, kdy jednočlenné armády rozpoutávaly své soukromé války, a kdy se vykostění padoucha pointovalo ultrasuchou hláškou. Od úvodního nočního záběru se siluetou komanda v gumovém člunu (který jste mohli v kině vidět naposledy snad ve dvojce ŽHAVÝCH VÝSTŘELů před sedmnácti lety) a Lundgrenova následujícího "varovného výstřelu", je to všechno zpátky. Celá moje puberta strávená přepínáním mezi SMRTONOSNOU PASTÍ na Nově a soubežně běžící SMRTONOSNOU ZBRANÍ na jedničce, ve snaze vychytat z obou ty nejlepší scény. To vše se vrací díky téhle nesmírně pohodové variaci na čtvrtého RAMBA, v níž si Sly podává ruku s novou generací a symbolicky jí přenechává největší a nejhlučnější kanón. A kde nejlepší přestřelka je paradoxně ta verbální v kostele, kterou Sly a Arnie završují léta vzájemného pošťuchování ve svých filmech tváří v tvář. Stejně jako když se přepíná mezi jednotlivými bitkami a člověk v každé nadšeně poznává nějakou z akčních hvězd. To pak člověk odpustí i tu Slyovu nešťastnou snahu jít v nápaditých akčních scénách s dobou a kamerově a střihově je kurvit. Takže ještě jednou - ženské se nebijí (a už vůbec neznásilňují), chlapské přátelství nade vše a nikdy není pozdě udělat (aspoň jednu) správnou věc. Nálet smrti! ()

Reklama

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Že se mi to líbit nebude, s tím jsem najisto počítal, ale člověk čas od času musí podstoupit duševní muka, aby si pak o to víc vážil filmů, které za zhlédnutí opravdu stojí. Polovinu z členů hereckého týmu mám v kategorii Moje neoblíbené noční filmové můry, přičemž některé, jako je Arnold Schwarzenegger, nepovažuju za herce, ale za typové figurky, jiné, jako je Sylvester Stallone, za podprůměrné herce a příznačné je, že pokud se v téhle záležitosti objeví kvalitní akční herec, jako je Bruce Willis, tak se na plátně vlastně jen mihne. Postradatelní jsou poctou násilným akčním filmům 80. let s ramboidními hrdiny a tahle produkce na mě nedělala ani ten nejmenší dojem ani v 15 letech, natož dnes. Akční produkce, kterou uznávám, je charakterizována tituly jako Indiana Jones, Smrtonosná past nebo borneovská série, tedy obecně filmy, které stojí na kvalitním scénáři a špičkovém herectví. Postradatelní jsou stejně tupí jako jejich žánroví předchůdci a jediná scéna sjednávání kontraktu v kostele, která má vtip, to nezachrání. Pro mě jsou Postradatelní totéž, co pro zapřísáhlého nekuřáka vyšlukování - v rozporu s kuřáckými zvyklostmi - opravdu silného doutníku. Celkový dojem: 15 %. ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

Paradoxně to mělo být ještě o stupeň tupější a přímočařejší. Filmu vysloveně škodí snaha o sofistikovanou motivaci doživotního zabijáka, který si chce zachránit alespoň kus své prázdné duše. V Rambovi IV ji Stallone utopil v krvi a buldočím tahu na branku, tady se s ní film potýká a má problémy divákovi vysvětlit, proč jsou postavy tam, kde jsou a proč dělají to, co dělají. Chtě nechtě tak The Expendables vypadají jako nesourodé testosteronové akční skeče a slabikář "meta-filmových" hlášek (čím víc znáte mapu 80. let, tím víc si je užijete). Akce je solidně fyzická, na můj vkus ale místy zmatečná – zas ty pokusy o "greengrassovskou" kinetiku – a uspěchaná. Navíc tu chybí ten potřebný osmdesátkový drajv ve stylu švejkovského "zabili jste mi strýčka, tak tady máte přes držku". Abych se ale zbytečně nekabonil – bavil jsem se dobře, ale nemohl jsem se zbavit pocitu, že Stallone nepřekočil magickou čáru a nespadl do té retro řeky úplně. Občas jakoby se do ní snažil zbytečně "vkecat", když je potřeba vykopnout dveře. Proto váhám, zda tu 4. dám / nedám. ()

Bluntman 

všechny recenze uživatele

POSTRADATELNÍ jsou přijímáni jako nostalgická osmdesátková akční řežba, ale přes všechno to fanboyovské nadšení bez schopnosti kritického myšlení se opomíná na to, že takhle ty filmy nikdy nevypadaly._____ Přímočarost vyprávění a ideologickou jednoznačnost snímek nahrazuje nezvyklými odklady, solitérního hrdinu týmem a znejasňováním dichotomie dobrý-zlý přítomností agenta, i když si zachovává charakteristické prvky v podobě ženské postavy jako katalyzátorky akce a určitého homoerotismu (zde uvědomělého)._____ V případě stylu se na místo převažujících amerických plánů v 3-5 sekundových statických záběrech setkáváme s pokusem o greengrassovskou kinetiku v nepřehledných akčních sekvencích, které mají délku záběru kolem dvou sekund a které upřednostňují polocelky s leoneovsky nezvyklými prostřihy na detail. (Nepřidává ani to, že většina akce se odehrává v noci či potemnělých prostorách, úvodní noktovizorové vidění je spíše moderně videoherní než predátorovsky neotesané.) Způsob záběrování, průměrná délka záběru i kompozice se sice přizpůsobují způsobu boje postav v kontaktních střetech, ale jinak jde spíše o důkaz atrofovanosti určité podoby dobového žánrového filmu, kdy se na místo pohybu a s ním spojené dynamiky dočkáme stání a střílení, popř. sezení při jízdě a střílení, které vždy končí atrakcí podpořenou nedobovými digitálními triky, u nichž si nejsem jist, nakolik jde o záměr (což v případě takových PREDÁTORŮ se sebereferenční scénou výbuchu, odkazující na osmdesátky i logo studia, napsat nejde). _____ Problematická je i ona časová a prostorová neurčenost, která by sice odpovídala odkazovanému, ale je přitom narušována narážkami na současné dění v podobě pirátských-pašeráckých lodí, waterboardingu ad. V takových scénách se odkryje nepatřičnost celého projektu, jehož podoba by našla své místo v reaganovských fantasy, ale ne v obamovských časech hyperinteligentních akcích. (Ovšem po vlně sedmdesátek je letos v kurzu křísit osmdesátky.) Jediná sebeironická scéna v kostele, ve které se otevřeně na něco konkrétního odkazuje, tak může vyvolat patřičnou dávku nostalgie, ale zbytek tomu svou formou neodpovídá._____ Přestože výše zmíněné se může zdát jako kritika, není tomu tak, protože mám za to, že tahle podívaná neměla být osmdesátková, i když je tak přijímána, nýbrž o remíze mezi tehdejší a současnou podobou žánrového akčního filmu, vyjádřené schématem buddy movie (Stallone, Statham) a korunované odpravením záporáka. POSTRADATELNÍ tak spíše dokazují, že budou chybět přerostlým puberťákům, kteří ne a ne vyrůst, než že by se zařadili mezi opravdové chlapské filmy, které jsou oslavou mužské pospolitosti a kamarádství, jako se to stalo Peckinpahově DIVOKÉ BANDĚ či Aldrichově TUCTU ŠPINAVCŮ, na něž lze nalézt v POSTRADATELNÝCH odkazy. PS: Co se skutečně skrývá pod 80´s: http://pics.kuvaton.com/kuvei/the_expendables.jpg . ()

Galerie (133)

Zajímavosti (111)

  • Hudobná skupina Shinedown naspievala k filmu pesničku s názvom "Diamond Eyes". V úvodnej titulkovej pasáži režisérskej verzie odznie skladba "Sinner's Prayer" od hudobnej skupiny Sully Erna. (HFCJ)

Související novinky

Čtvrtí Postradatelní mají zelenou

Čtvrtí Postradatelní mají zelenou

31.08.2021

Studio Lionsgate oficiálně oznámilo čtvrtý díl v akční sérii Postradatelní pod produkčním dohledem Millennium Media a Sylvestera Stalloneho. Vedle toho pak máme i první střípky obsazení. Kromě… (více)

Jak to vypadá se čtyřkou Expendables?

Jak to vypadá se čtyřkou Expendables?

08.07.2019

Sylvester Stallone (Rambo V: Last Blood) má momentálně plné ruce práce s posledním Rambem, předtím zase dokončoval práce na dvojce Creeda, a do toho má oznámených ještě několik dalších projektů.… (více)

Wonder Woman vzkřísila Rudou Sonju

Wonder Woman vzkřísila Rudou Sonju

06.11.2017

Už řadu měsíců je jasné, že úspěch amazonské princezny přižene do kin další superhrdinky. V Sony chystají týmovku s Black Cat a Silver Sable, v 20th Century Fox řeší spin-off Logana s X-23, a jak… (více)

Creeda 2 natočí Stallone

Creeda 2 natočí Stallone

10.10.2017

Boxerská sága o Rockym se před dvěma lety dočkala spin-offu se synem Apolla Creeda. Film za 35 milionů dolarů vydělal 173 milionů a dovedl Stalloneho ke Zlatému glóbu a nominaci na Oscara, takže není… (více)

Reklama

Reklama