Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Leona Stevenson (Barbara Stanwyck) je nemocná a upoutaná na lůžko. Jednou v noci, když čeká až se manžel vrátí z práce, nedopatřením vyslechne v telefonu rozhovor dvou mužů, kteří plánují vraždu. Laura se zoufale snaží vypátrat, kdo má být obětí, a zabránit tak vraždě. (IQ Tiqe)

Videa (1)

Trailer

Recenze (33)

IQ Tiqe 

všechny recenze uživatele

Výborný film! Vyslechla hovor, který neměla. Další hovor, zjišťování... Dozvídáme se útržky z blízké i vzdálenější minulosti, které zapadají do skládanky jak v detektivce, ale nic není jasné a napětí se po celou dobu filmu nádherně stupňuje. Ne strach, ale napětí z očekávání toho, co bude následovat. Fakt mě film dokonale pohltil. Nakonec rozuzlení a samotný závěr, který mě trochu zklamal – ne to, jaký byl, ale jak byl ztvárněn. # [viděno: v noci, monitor, sluchátka, EN sub] # příběh 9 | hudba 8 | humor 0 | akce 0 | napětí 6 | pustil bych si znovu 7 ()

misterz 

všechny recenze uživatele

Vynikajúci film-noir podľa jednej rozhlasovej hry. Pointa a rozuzlenie sa síce dali tušiť už pomerne skoro, no pre tentokrát to ani tak moc nevadilo. Hlavná bola atmosféra a tá tu hrala jednoznačný prím - príjemne temná s tendenciou ku koncu gradovať, čomu sa pekne prispôsobilo aj tempo snímku. Čo sa týka hercov, o Barbare Stanwyck nemôže byť žiadnych pochýb, pre mňa je to jedna z najlepších herečiek histórie (ak nie vôbec najlepšia) s prekrásnym zamatovým hlasom, ktorá to tu roztočila v plnej paráde a to i napriek tomu, že tu toho veľa nenachodila. Na druhú stranu Burt Lancaster ma oslovil menej ako zvyčajne, ani dobre neviem prečo. Možno ma tá jeho mladšia verzia až tak nebaví, vyzeral ako taký strapatý, svalnatý vrabec, čo však samozrejme nepovažujem za žiadnu chybu, no v iných filmoch zapôsobil na mňa lepšie. Celkovo to vidím na slušný nadpriemer, milovníkom tohto filmového žánru by tento snímok nemal rozhodne ujsť. 80/100 ()

Reklama

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Napětím vyšroubovaná atmosféra na maximum, nádherně hrající Barbara Stanwyck, jako bezmocná žena uvězněná v bytě i ve svém nemocném těle, kterou divák nejdřív lituje, pak ji nesnáší, ale jak začíná být čím dál vyděšenější, tak jí opět drží palce. A konec se vydařil na výbornou. Kamera je rázná a dramatická, mnohé vysvětluje obrazem, když třeba přejede luxusní místnosti v domě hrdinčina otce, na kterých visí vycpaná zvířata a mnoho portrétů jeho dcery, a je rázem jasno, že je to akční, sebevědomý muž, pro kterého jeho už dospělá a vdaná dcera vždycky zůstane ochraňovanou malou holčičkou. ____ Jen mám připomínky k některým nejasnostem, například, jak hrdinka mohla na stole svého muže najít papírek s telefonními čísly, na které pak volala - ten by mohl ležet maximálně v jeho kancelář, ale ne u něj doma v ložnici. Těžko taky věřit, že by u milionářské dědičky žádný z lékařů po celou dobu jejího dospívání nedhalil pravou podstatu její nemoci. ___ Zajímavé také jako pohled na soužití manželů koncem 40. let, když muž vůbec nezaváhá zavolat ženu uspávající syna, aby mu podala pivo z lednice a pak ji klidně nechá v noci pro to pivo dojít, když mu řekne, že už žádné nemají. Dost hrozné. Stejně, jakože doktor probírá zcela v klidu psychický stav manželky s jejím mužem, ale jí se o tom ani nezmíní. /6. 5. 15./ ()

liquido26 

všechny recenze uživatele

Rozhodně nemůžu říct: "Sorry, Wrong Movie", protože takhle dobrej film noir jsem už dlouho neviděl. Strahující, napínavé a dramatické od začátku až do konce. Lancastera sice moc nemusím, ale naštěstí se tam zas až tolik neobjevoval a všechno to spočívalo na perfektním hereckém výkonu Barbary Stanwyck a skvěle napsaném příběhu. ()

evapetra 

všechny recenze uživatele

Byla pravda trochu odvaha, takhle natáhnout původní kratičkou rozhlasovou hru a neubrat přitom na síle pointy. Telefonátů přibylo, příběh se zkomplikoval, přesto se dílo povedlo hlavně díky Barbaře Stanwyck v roli zhýčkané dcerušky bohatého otce, která je zvyklá brát si co chce a když se jí to nepodaří, utíká do nemoci. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (4)

  • Film je adaptací patrně nejpopulárnější rozhlasové hry Lucille Fletcher „Sorry, Wrong Number“ z roku 1943 z rozhlasové série „Suspense“ vysílané stanicí CBS. (IQ Tiqe)
  • Barbara Stanwyck prohlásila, že z děsivých scén, které sehrála v ložnici, jí skutečně začaly předčasně šedivět vlasy. (IQ Tiqe)

Reklama

Reklama