Reklama

Reklama

Jane Adlerová má tři dospělé děti, prosperující pekařství a přátelský vztah s bývalým manželem Jakem, kterému už odpustila, že ji před deseti lety podváděl s mladší ženou, se kterou se pak oženil. U příležitosti synovy promoce si ex-manželé spolu vyjdou na nevinnou večeři, která se po konzumaci většího množství vína a vzpomínkách na společné soužití změnila na vášnivý sex. Když Jane vystřízliví, uvědomí si jednu úžasnou věc. Právě se svým ex-manželem podvedla tu, s kterou jí byl nevěrný, když ještě byli manželé. O Jane má také zájem bytový architekt Adam, který pro ni navrhuje kuchyň. Protože ve válce a v lásce neplatí žádná pravidla, oba muži se rozhodnou o dámu svého srdce bojovat až do posledního dechu. To vyvolá řadu nečekaných situací, v nichž se ukáže, že ani pokročilejší věk neubírá nic na pošetilosti zamilovaných. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (475)

Nathalie 

všechny recenze uživatele

Byla jednou jedna (de)generace aneb kocovina z flower power. Nancy Meyers znovu posunula tachometr romcom na vyšší obrátky: tentokrát točí padesátku a šedesátku (ačkoli Martinově postavě může být šedesát jedna a půl i osmdesát devět, jsme přece v nestárnoucí Kalifornii) a mezi postelí a pekárnou uspořádala kurz pro ženy po přechodu s tématem Jak být rozvedený. Mammamiovsky rozjuchaná Meryl Streep explicitně vyjadřuje intimní touhy, exmanželsky skotačí s nesnesitelně samolibým a zároveň životem uondaným slabochem Baldwinem (jehož několikrát odhalené, notně zanedbané tělo působí jako repelent sexuálního apetytu) a před svými kamarádkami vede Vagina monology, zatímco architekt Steve Martin je v příběhu oním ideálem: senzitivní ťulpas, který své milované splní, co jí na očích vidí (a současně se podvědomě (správně) obává, že mu uteče za arogantním machem s citlivostí elektrické sbíječky) Místy to připomíná české zvěrstvo Líbáš jako bůh, s tím rozdílem, že funkci komického zcizujícího elementu má místo Bartošky John Krasinski. Nicméně dojem, že Poledňáková a Meyers uvízly v časové výduti, odkud loví umělohmotné postavy, slabé muže (muž je podle ní idiot nebo ňouma) a horují za právo starší generace na sex, ve mně zůstal, a to i přesto, že Hans Zimmer vykradl svůj soundtrack k Prázdninám, že jednotlivé, zejména situační vtípy místy fungují a po stránce herecké i vizuální je Pas si simple o několik set tříd výše. Vlastně není čemu se divit: takhle to dopadá, když romantické komedie točí osoba, která si hříchy mládí prožila v éře květinových dětí a volné lásky, vznikne American Pie pro duchodce:) P.S. Pařížské publikum hlasitě zareagovalo až v momentu, kdy se na plátně začalo žertovat na téma cizoložení po francouzsku. Tleskalo a smálo se. Asi samo sobě. České publikum se smálo asi čtyřikrát častěji. ()

Reiniš 

všechny recenze uživatele

Meyersová de-facto vykrádá svoje Lepší pozdě nežli později a postihuje ji stejný syndrom, jako u nás M. Poledňákovou. Jakoby stačilo vzít slaboduchý příběh o tom, jak těžké je (pře)žít po rozvodu, tři herecká esa a fotogenické kulisy, celý film natáhnout na zbytečné dvě hodiny a úspěšný produkt pro ,,zoufalé manželky´´ nad čtyřicet je hotový. Pro nás ostatní, na které film evidentně není zaměřen, číhá pár laciných fórů (M. Streep kouřící marihuanu??), netradičně obsazený Steve Martin a několik předvídatelných klišé. Pro mě až příliš tuctové. ()

Reklama

Payushka 

všechny recenze uživatele

Sestavu si Nancy Meyers vybrala nadmíru dobře. Snímek sice pořád nedosahuje kvalit jejího profláklého Po čem ženy touží, ale každý den nemůže být posvícení. Třešinkou na pomyslném dortu budiž vedlejší role Johna Krasinského, nastávajícího jedné z Janiných dcer. Pro film je podobnou figurkou jako král Jelimán pro Madagaskar. Vtipkuje, neustále se pohybuje od jednoho trapasu k druhému, roztomile se usmívá (aspoň něco pro naši mladší generaci). ()

hansel97 

všechny recenze uživatele

Tohle nebylo naprosto originální, ani nic jiného, ale pořád mě to neuvěřitelně bavilo, za což tu rozhodně může obsazení, které kdyby bylo slabší, tak je film naprosto jinde než u 60%, ale pořád mi přišlo dát tomu ty tři hvězdičky málo, tak jsem hold šel se svým instinktem a jdu až na ty čtyři, i když k tomu kromě příjemného hřejivého pocitu z atmosféry a filmu jako celku nemám jiný důvod. Alec a Meryl jsou spolu prostě geniální dvojice. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

V 30tych rokoch, v časoch veľkej hospodárskej krízy, sa točili v Hollywoode zámerne filmy s luxusnéh prostredia s bohatými hrdinami. Každý túto hru chápal a chodil sa do kina odreagovávať. Nejako sa to komplikuje je prípadom novodobým, ale podvratnejším, pretože v časoch novej krízy ukazuje strednú vyššiu vrstvu, ako si nažíva v luxuse obrovských rodinných domov, vždy má navarené veľké a nepotrebné množstvo jedla a jednotlivec si platí drahého architekta a psychológa. Takže tento film nie je úplne ukotvený v realite, ale nie je z nej ani úplne vyčlenený. Ústredné postavy sú výborne napísané, skvele to medzi nimi iskrí a hlavne uveriteľné. Lenže potom tu máme ich naleštené deti, ktoré ich bezhranične milujú, majú vzletné reči a nikdy sa snimi nehádajú. Vždy, keď sa objavili na scéne, mal som chuť film vypnúť. Vedie objímačka v posteli. Takže film plný paradoxov, ktorý nie je priemerný, ale jeho jednotlivé zložky sú buď vynikajúce, alebo urážajúce, takže výsledné hodnotenie priemerné je. ()

Galerie (46)

Zajímavosti (18)

  • Obsazování rolí začalo v roce 2008, jednání s Meryl Streep a Alecem Baldwinem začalo v srpnu. Steve Martin se přidal v říjnu. Další herci byli do snímku obsazeni během roku 2009. (jezurka42)
  • Interiér domu hlavnej hrdinky filmári vybudovali na obrovskom broadwayskom pódiu v Brooklyne. Jeho stavba a výber každého doplnku trvali niekoľko mesiacov. (pokerkiller)

Reklama

Reklama