Reklama

Reklama

Konzumní děti aneb Komercionalizace dětství

  • USA Consuming Kids: The Commercialization of Childhood

Film Consuming Kids (Deti konzumu) vrhá zúfalo potrebné svetlo do praktík neúprosnej multimiliardovej marketingovej mašinérie, ktorá teraz predáva deťom a ich rodičom všetko. Od nezdravého jedla a násilných video hier až po falošné vzdelávacie produkty a autá. (oficiální text distributora)

Recenze (78)

igi B. 

všechny recenze uživatele

Děs a hrůza... Mrdketing a oklama v praxi. Každopádně velmi poučné... Bohužel však děti nejsou >hloupí dospělí< , že... %-/ . . . Našinec z branže pak s potměšilostí sobě vlastní říká - "Ser jim na jejich značky! Vytvoř si svou vlastní!!!" ;o] - - - - - (Poprvé viděno 9.4.2010 na >konzumním< prostoru, hodnocení 104., komentář zde jako sedmnáctý - 3.4.2010) ()

Lynn 

všechny recenze uživatele

Vzhledem k tomu, že marketingové komunikace (laicky reklamu) studuji, nemohla jsem si tento dokument v televizi nechat ujít. Byla to zajímavá sonda do života amerických dětí... Nepřekvapí, že se dokument dopouští trochy toho dogmatismu - v post-moorovské době si čím dál víc dokumentaristů klade za cíl hnout myšlením lidí, spíš než jen neutrálně informovat. Tak to zkrátka je. A v rámci tohoto proudu dokumentární tvorby patří tento film k tomu lepšímu, co bylo vyprodukováno. Třeba už jen proto, že si člověk mnohdy rád řekne, jak dobře je na Starém kontinentu, kde naštěstí je dětem a reklamě zaměřené na děti věnováno např. v Kodexu reklamy RPR dostatek pozornosti a všechny nepěkné techniky jsou alespoň trochu regulovány. Podobně zajímavý film: Obchodníci s "coolturou" (2001, r.: Barak Goodman). ()

Reklama

SarumanKo 

všechny recenze uživatele

Smutný a poburujúci dokument, ktorý si ale podkopáva vlastné nohy. Veľmi oceňujem tému, ktorou sa zaoberá a jeho snahu otvárať oči nad týmto závažným problémom, no miestami to silno zaváňa jednostranným, nekorektným dokumentaristickým prístupom. Fakt, že reklama je najväčšie zlo a vymýva mozgy (nielen) detí, je už dávno známy, ale aspoň som sa dozvedel, že viniť z toho treba republikánov a nie rodičov-idiotov, neschopných zasiahnuť... Hoci túžim svoje deti vychovávať kdesi na farme pri lese, ďaleko od vplyvov tohto všetkého, nebol to tento dokument, ktorý ma o tom presvedčil. (6/10) ()

lillien 

všechny recenze uživatele

Nikoli jen ve spojených státech aktuální téma. Mimochodem, víte co má společného současný obchodník a pedofil?..velmi dobře se vyzná v dětech. No tak se na to taťkové pěkně podivejte, ať víte, že kromě té roztomilé rotweillerky (kterou jste si dozajista brali z upřímného přesvědčení, že jí vůbec, ale vůbec nejde o peníze, nýbrž o vaše charakaterové přednosti) teď pevně třímají vaše peněženky ještě i vaši roztomilí harantíci. A to tak, že velmi! ..Já vím, sice se je snažíte vychovávat nekonzumně, ale co vám to je platné, když vám je tak zákeřně prohnětou a zmasírují media a vrstevníci..a i ten vůz je přeci třeba pořídit rodinný, aby se vzádu nemačkali..a hlavně jim nasypat něco, aby furt tak ohavně neotravovali! takže jim nakupte všechny ty videohry a ipody, ráno si odpíchněte na další drsnou dvanáctku, ať na to všechno máte a mě prosím nechte v klidu a bez těch svých obvyklých populačních keců zobat svoji antikoncepci, jo?:) ()

whack 

všechny recenze uživatele

Realita trendmi, módou, reklamami a komerciou zblbnutej americkej mládeže. Je to naozaj desivý pohľad, a najmä, keď si uvedomíme, ako kriticky to za posledných 20 rokov preniklo aj ku nám a úplne zmenilo svet (nielen) mladých. Mnohí vravia, že „každý má na výber, nikto nikoho do ničoho nenúti, to je tá sloboda...“ no nie je to pravda. Reklame sa vyhnúť nedá, keď dáte na stôl pred decko bonbón a jablko, zoberie si bonbón. Aj keď veľa ľudí, ktorí si pamätajú „komunizmus“, sú opití pocitom slobody, v skutočnosti táto korporátokracia nie je so slobodou zlúčiteľná. Človek si môže vybrať iba medzi blatom a kalužou. ()

Galerie (12)

Reklama

Reklama