Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Čtyři příběhy filmu tvoří mozaiku osudů několika manželských či partnerských dvojic, které v určitém zlomovém bodě života řeší otázky chtěného, nechtěného, vytouženého nebo zmařeného rodičovství. Záměrem scénáristky a režisérky Alice Nellis je ukázat pomocí souběžného vyprávění několika příběhů, že problém moderního rodičovství je širší a hlubší než konkrétní situace kterékoliv jednotlivé postavy. Domácí režisérka číslo jedna opět přichází s příběhem, který se může dotknout diváků bez ohledu na věk či postavení. Každý z vyprávěných příběhů o touze po dítěti, osudovém rozhodnutí, zda dítě mít či nemít nebo snaze vyrovnat se s nástrahami, které před nás život postavil, může být právě ten váš. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (244)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Čtyři příběhy, čtyři rozdílné názory na život. K ani jednomu mně nepřišlo, že by byly zajímavější, než hromada papírů, které stály předemnou a bylo třeba je roznosit. Balíkování jsem nicméně během filmu zfouknul a musím se přiznat, že jsem byl rád, že během filmu něco dělám. Ano, zajímavé a důležité problémy se během filmu řešili, ale s herci, kteří předvedli naprsoto nezáživné postavy a skutečností, že to nemělo vůbec žádný náboj, po kterém bych šel, i kdyby se za ním kouřilo. ()

lennyd 

všechny recenze uživatele

Nedávno jsem shlédl docela podařené Ene Bene od Alice Nellis, a tak jsem se rozhodl, že dám šanci i ostatním režisérčiným filmům. Mamas a Papas jsme s ženou museli zkouknout na několik pokračování, protože nás absence hlubšího příběhu vždy ukolébala ke spánku. Filmu toto rozkouskování ani moc nevadilo, neboť se už při natáčení někomu pomíchaly kotouče s filmem, a Alici Nellis to přišlo tak skvělej nápad, že film uvedla tak, jak jí jednotlivé části filmu padly pod ruku. Co mi ale vadilo mnohem víc je roztříštěnost postav, s žádnou z nich se nedalo nikterak ztotožnit, žádná z nich ve mne nevyvolala hlubší zájem nebo snad špetku sympatií. Co film v mých očích zachránilo od horšího hodnocení je jednak dobrá hudba, a druhak ukázka martyria s pokusem o adopci (jojo, úředník je úředník, a ten ví všechno nejlíp)... ()

Reklama

Thomick 

všechny recenze uživatele

Hlavní postavy pořád brečí. Brečí štěstím, brečí zoufalstvím, brečí smutkem. Filip pro jistotu pracuje na veterině, protože i tam se dá brečet. Brečet kvůli trápícím se zvířatům. A to je prakticky celá psychologie Alice Nellis. --- Jo, přiznávám, že ty příběhy mohly i díky nepřipravenosti herců vypadat reálně, uvěřitelně. Ale stále to jsou extrémy, které "psychologické drama" udělají vlastně samy. Víte, přijde mi zbytečně jednoduché vzít manžele marně se pokoušející o dítě a demonstrovat na nich nějakou tragiku, hrát si na hrozného psychologa. Navíc ty průhledné charaktery viz Ukrajinka. Ta "skvělá" režisérka se teda moc nepředvedla. ()

hippyman 

všechny recenze uživatele

čtvrtý film alice nellis, počtvrté spokojenost - člověk by si snad přestal i myslet, že je to náhoda či že mu v žilách koluje výhradně testosteron... musím přiznat, že jsem seděl jako přikovaný a hluboce sdílel osudy hlavních protagonistů (kromě tradičně vynikající zuzany bydžovské nezklamali ani ostatní)... přes těžké nosné téma si režisérka dovolila i špetku humoru, který nechala přirozeně a nenásilně naklíčit v hrstce scén, snad abychom se v tom dočista neutopili... vše uvěřitelné a nápaditě se prolínající s na míru šitou hudbou - prostě jako celek velmi dobré. bylo by to tedy spíš na čtyři hvězdy, ale díky zdejšímu silně podhodnocenému průměru na protest zvyšuji na 90%. ()

Riley 

všechny recenze uživatele

jsem ráda, že jsem se tentokrát nedala odradit a šla. :) Mě se to líbilo moc! To spíš Tajnosti mě tenkrát nijak zvlášť nenadchly - všichni z toho dělali naprosto špičkovej počin český kinematografie a mě to jako takovej zázrak nikdy nepřišlo. Mamas a papas je stokrát lepší, z toho filmu jsem odcházela, že mi něco dal a vůbec - tleskám! Po dlouhé době příjemné české překvapení. A že z nás tahá emoce, citově nás vydírá - jakej film ne? Dobrý je, když se to povede ()

Galerie (26)

Zajímavosti (8)

  • Pro scény probíhající pod vodou musela Zuzana Bydžovská absolvovat půlroční potápěčský kurz. (oje)
  • Snímek se natáčel chronologicky, aby bylo došlo k většímu propojení herců a jejich postav. (Olík)
  • Režisérka hercům před natáčením nedala přečíst scénář, jen je seznámila s jejich postavami a vzájemnými vztahy. Přála si, aby se herci vyjadřovali vlastními slovy. (oje)

Reklama

Reklama