Reklama

Reklama

VOD (1)

Děj filmu nás zavede do blíže nejmenovaného studia se všemi typickými postavičkami tohoto světa rychloobrátkové zábavy. Mladí začínající herci se tu potkávají s neskutečně prudivými hereckými legendami, režisér přicházející se svými nápady naráží na lokty ostré producentky, která sleduje vlastní zájmy, technici tu a tam něco pokazí a vše by běželo ve svých obvyklých zajetých kolejích, kdyby režisér Tomáš, hlavní postava filmu, nepřišel s odvážným nápadem. Aby zvedl sledovanost seriálu, vloží do děje postavu, která je inspirována reálnou postavou lobbisty - mafiána. Tím sice probudí diváky z letargie a sledovanost jen kvete, to ovšem neujde pozornosti ani samotného mafiána, který se v seriálu pozná a začne se po svém způsobu ozývat. Tomáš se pomalu, ale jistě, začíná ocitat ve velkých problémech. (A-Company CZ)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (156)

suzanne1997 

všechny recenze uživatele

Docela obstojná česká komedie, od které se nedá nic moc očekávat. Film to byl dobře udělaný, ale právě ta komediální část zde byla jen velmi úzce zastoupena. Líbila se mi ta zápletka se Šnečkem, kdy mne vývoj událostí naprosto ohromil, nejde napsat, co se mi nelíbilo, snad jen, že film mohl být víc svižnější, pokud se to takto dá pojmenovat, protože se šíleně táhl. Film doporučuji nenáročnému divákovi jako jednu z těch lepších českých komedií. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

První polovina byla fajn. Ani bych neřekl, že se jednalo o parodii, protože si dovedu představit, že podobným způsobem výroba nekonečných seriálů funguje. Ne že by se jednalo o kdovíco, ale byl tu nějaký ten vtip, Mádl s Cibulkovou ušli a neokoukaná Monika Horváthová byla kouzelná. Druhá část mi osvětlila, proč má film tak nízké hodnocení. Přesun do programu ochrany svědků byl totálně nezvládnutý a následné trdlování kdesi v Uhrách působilo vyloženě otravné. Prakticky se tu nedá najít pozitivum a to jsem se hodně snažil. Škoda, protože našlápnuto to mělo slušně. 35% ()

Reklama

yeniczek 

všechny recenze uživatele

Cca tři/čtyři velmi povedené vtipy film nezachrání. Z product placemantu je sice jedno z témat filmu a dokonce se do něj strefuje, ale je ho tam nakonec tak moc, že se film kritizující tento fenomén dostává na stejnou úroveň jako ty nekonečné seriály. Je škoda, že když se tvůrci pustí do kritiky, stejně nakonec sklouzávají a podbízejí se absolutně stejnému spektru diváctva, na které míří televize takřka každý den. A pokud je to myšleno celé jako parodie a i scény mimo natáčení mají působit nakonec stejně hloupě jako Ulice, VKV a spol., tak by to bohužel muselo být chytřejší, sofistikovanější a obávám se, že ne tak rychle zrealizované. P.S. Mádl by fakt uhrál asi cokoliv. Je prakticky jediným plusem filmu. .....Nicméně diváctvo se královsky bavilo a hurónsky se smálo u sebehoršího vtipu.. Bylo mi smutno. O to více, když se podívám na dřívější projekty obou tvůrců. Filmy jako (nebojím se říct) geniální Pojedeme k moři, velmi povedená pohádka Peklo s Princeznou a stále do nadprůměru patřící Probudím se včera slibovaly o poznání lepší a zajímavější pokoukání. ()

ghatos 

všechny recenze uživatele

My víme, co náš divák chce... . Reflexe televizní seriálové stoky zaslouží pochvalu. Samo o sobě je to chvályhodné. V téhle rovině to docela fungovalo, i když místy to už sklouzávalo ke Kameňáku (v druhé polovině nastal obrovský propad). Kdyby se to věnovalo pouze realisticky seriálu, kde by se hezky znázornila absurdita tohoto průmyslu...no nestalo se. Navíc zcela zbytečná romantická linka vůbec nezapadla do postupně nesmyslného vývoje. 25%. ()

Pitryx odpad!

všechny recenze uživatele

Tak tohle pan Procházka, můj oblíbenec, dopustit neměl. A co hůř, ještě se toho účastní. Nedávám ani ň hlavně proto, že divadelní hru znám skoro nazpaměť a královsky se u ní bavím. Zde slovní humor zmizel do nenávratna a jestli jsem se zasmál dvakrát tak je to moc. A Mádl to celé podrbal naprosto dokonale. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (4)

  • Na začátku milostné scény (cca 60. minuta) shodí Hrobský (Jiří Mádl) zády figurínu. Je vidět, že figurína má šálu jdoucí vepředu jen na jedné straně, z pohledu kamery vlevo. Padá až za stůl se šicím strojem. Na konci scény je ale figurína opřená více zpříma a šála jde vpředu také na pravé straně. Na konci scény se navíc sáček s nitěmi posunul více vlevo a zakrývá větší část šicího stroje. (Jarek572)

Reklama

Reklama