Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Pokračování úspěšného thajského horroru obsahuje tentokrát pět povídek. První příběh s názvem Nováček je o mladém chlapci, kterého matka zanechala v buddhistickém klášteře, aby napravil svou duši za spáchaný zločin. Zdejší mystické bytosti z lesa mu to však neulehčí. Druhá povídka se odehrává celá na jednom nemocničním pokoji. V něm čelí nevinný pacient nepochopitelným útokům umírajícího spolubydlícího. Následující historka je o dvojici stopařů, kterým zastaví kamion s podivným řidičem a ještě podivnějším nákladem. Čtvrtý příběh se jmenuje Šrot a není pro slabé povahy. V něm bezohledná žena prodává bourané vozy jako zánovní. Jedné osudné noci na to doplatí, jelikož duchové minulosti ji dostihnou. Poslední povídka s výstižným názvem Závěr vám nečekaně polechtá bránice. Filmový štáb právě dokončuje fiktivní horror, ale klíčová herečka vážně onemocní a následně zemře. Kdo jí nahradí? (Bloody13)

(více)

Recenze (30)

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

1) První příběh má v sobě zakódováno jakési morální poselství, kde platí oko za oko, zub za zub. Vzpurný chlapec má velice „zajímavou“ minulost, kterou budeme postupně s ubíhajícím časem poodhalovat až do samotného finále. To bylo svým způsobem až příliš kruté, ale nikterak překvapující. Ani tentokrát se tvůrci nevyvarovali digitálních efektů, ale alespoň nebyli tolik přehnané jako minule. Vkusný souboj hada s podivným stvořením patřil k tomu nejlepšímu, co jsem zde viděl. Efekty však nebyli tím jediným, co mě zde zaujalo. Kvalitní práce kameramana i zvukaře nám nabídli solidní prožitek, který navíc doplnila i skvěle zvládnutá ponurá atmosféra. Pro mne jde o druhou nejlepší povídku. 2) Nejkratší příběh nemá tolik propracovaný děj jako ostatní, ale za to se režisér snažil vytvořit co možná nejdivnější atmosféru hned od prvních minut. Divák si ze začátku nemůže být jistý, zda jde jen o halucinace, nebo se stupňující teror skutečně odehrává, ale povedený závěr vše vysvětlí. Mám rád, když se do všeho zaplete magie a když je i dobré obsazení, zábava je zaručená již dopředu. Těch zhruba patnáct minut uteklo jako voda a pocit nudy jsem tu nezažil ani jednou. 3) Osobně jsem podobné téma v této minisérii nečekal, ale tak milovníci zombie žánru si taky konečně přijdou na své. Já už však takové nadšení nesdílel, protože ultrarychlé zombíky zrovna dvakrát v lásce nemám. Naštěstí je zde možnost shlédnout několik velice vydařených „akčních“ scén, při kterých možná někomu přeběhne i mráz po zádech. 4) V mých očích se jedná o nejlepší příběh, který jsem měl dnes šanci shlédnout. Skvěle vytvořená atmosféra a luxusní finále jsou opravdovou třešničkou na dortu. Režisér si zde neustále pohrával s divákovou myslí a připravil si i několik docela nechutných překvapení. Nicméně si u mě vysloužil jedničku s hvězdičkou. Parkpoom Wongpoom přesně ví, co na diváka platí, o čemž nás přesvědčil již minule. Přesně takto si představuji krátké, ale úderné duchařiny. 5) To nejslabší nakonec, tedy alespoň já to tak vidím. Pokus o natočení „hororové komedie“ se moc nepovedl a svým kolegům to Banjong zkazil. Ani by mi nevadilo, že se zde objevil čtyřlístek herců z jedničky, kdyby ten děj nebyl tak nudný. Pánům to víc svědčilo při sjíždění řeky, nežli za kamerou. Nevěřil jsem jim ani to vyděšení a tak jediným světlejším okamžikem, byla chrchlající černovláska. ()

ledzepfan 

všechny recenze uživatele

Nemůžu si pomoct ale já jsem viděl prostě pět formálně velmi dobře natočených příběhů z nichž jen jeden mi nesednul úplně přesně do nálady.. Od předchozího filmu je to obrovský kvalitativní skok kupředu a např. druhá VHSka se oproti tomu může jít s ostudou zahrabat do hoven. Každý příběh brnká na trošku jinou strunu, všechny jsou něják hezky vypointované a parádně drží pozornost. Plakat tady, že poslední filmeček je komedie může jen dementní hororpozér, který přes svou omezenost není schopný ocenit extrémně zábavnou žánrovou hru s divákem. Komická čtveřice vyplašených strašpytlů-stejně jako v jedničce-buduje(díky své lehkosti, nadhledu a udatnému hláškování) nejlepší povídku večera. Za vážnější pozornost pak stojí asi i kamera v prvním příběhu, která na diváka(jakoby mimochodem)hází až artové obrazy..... Po jedničce je tohle prostě příjemné překvápko. ()

Reklama

Bloody13 

všechny recenze uživatele

Pokud se vám líbila jednička, dvojka by vás neměla zklamat, jelikož sestupná tendence kvality tu není vůbec znát. Dostal jsem opět film s nějakým tím moudrem na konec, lekací scény útočí ve správný moment a společně s dobře načasovanou hudbou mě dokázaly zarazit hluboko do sedačky. To mi ke štěstí bohatě stačí. A nejlepší povídky? Dozajista ty dvě poslední. ()

maddy 

všechny recenze uživatele

Po úspechu prvej časti Phobia (2008) na seba dvojka (2009) nenechala dlho čakať a aj napriek môjmu sklamaniu z "jednotky" som sa na jej pokračovanie tešil. Tentokrát tu máme 5 príbehov, čo je o jeden viac ako minule a vrátili sa aj režiséri. Phobia 2 začína príbehom NOVICE, ktorý natočil Paween Purijitpanya. Tento režisér sa rád vyžíva v digitálnych efektoch. Jeho horor Body 19 sa mi celkom páčil, no v predošlej Phobii na tieto digitálne efekty poriadne doplatil, keď v počine Tit for Tat prišli na scénu digitálny duchovia bolo to skôr na smiech. Tentokrát sa našťastie držal na uzde, aj keď digitálneho "lesného" ducha si neodpustil ani tu, ten sa však ukazuje len v krátkych a zriedkavých intervaloch, väčšinou dokonca v noci, takže to pôsobí naozaj strašidelne narozdiel od hovoriacich potvor z Tit for Tat. Príbeh o chlapcovi, ktorý sa ukryje pred svojim osudom u budhistov, nevybočuje zo zabehnutých ázijských hororových štandardov, vzhľadom k svojej dĺžke však dokáže pár krát navodiť nepríjemné pocity. Navyše sa odohráva v zaujímavom prostredí, čo veľmi dopomáha aj atmosfére. Rozuzlenie je síce jasné už vopred, no aj napriek tomu sa mi zakončenie príbehu páčilo. Navyše bod ma režisér aj za už spomínané triezve používanie digitálnych efektov, teda až na toho hada a žabu, ale to mu odpúšťam. :) 3,5/5. Druhý nastupuje na scénu príbeh s názvom WARD od Visute Poolvoralaks, pravdupovediac toto meno mi je ako jediné z režisérov tohto filmu neznáme, takže som vôbec nevedel, čo od tohto kraťasu čakať. Režisér sa však v tomto kraťase o dvoch pacientoch zdielajúcich jednu izbu v nemocnici vlastne ani nesústredí na príbeh, ale skôr mu ide o hororovú časť, takže tu je jedna lakačka za druhou. Čo Ward zráža dole je jeho odhadnuteľnosť, už v prvej sekunde filmu je jasné ako to celé dopadne a preto sa z neho vytráca napätie. Atmosféru sa režisér snaží udržať po celú dobu, takže aspoň to nenudí. Celkovo však za 3/5. Tretí príbeh je BACKPACKERS od Songyos Sugmakanan, na ktorý som sa tešil asi najviac. Horor Dorm od daného režiséra považujem za jeden z najlepších thajských hororov, aké som mal možnosť vidieť, a keďže režisér odvtedy nenatočil iný horor, tak moje očakávania boli veľmi vysoké. O to viac som bol prekvapený, keď sa tento kraťas ukázal ako zombie horor. Našťastie to režisér zvládol veľmi slušne, napätie udržuje po celú dobu (scéna s prevráteným nákladiakom a zapalovačom je skvele natočená), taktiež potešilo aj "milé zakončenie". 4/5. Predposledný v poradí je SALVAGE od známeho Parkpoom Wongpoom, ktorý má na konte pecky ako Shutter a Alone (u mňa zabodoval hlavne druhým menovaným), ale taktiež najlepší príbeh z minulej Phobie s názvom The Last Flight. Môžem narovinu povedať, že ani tentokrát nesklamal. Podobne ako v druhom príbehu WARD z tejto série kraťasov, ani on sa nesústredí na príbeh, ale snaží sa diváka v danej dĺžke, ktorá je stanovená, čo najviac vystrašiť. Téma o dílerke predávajúcej ojazdená autá, ktorá hľadá po záverečnej svojho syna je len akou si zámienkou na čo najviac hororových scén. Tentokrát by som povedal, že až priveľmi tlačí na pílu a menej je niekedy viac, no aj napriek tomu sa stále drží vo vodách nadpriemeru, a nie jedna lakačka je naozaj úderná. 4/5 Posledný piaty je In The End od Banjong Pisanthanakun, ktorý je pravá ruka Parkpooma Wongpooma, spolu vytvorili Shutter aj Alone. Samostatná práca prišla až v prvej Phobii, kde sa Banjong Pisanthanakun postaral o ten (pre mňa) najslabší príbeh In The Middle . Právom som sa teda obával, čo pripraví tentokrát, presvedčila ma však účasť herečky menom Marsha Wattanapanich (čo je poriadna kočka :) z hororu Alone. Režisér však aj tentokrát točí komédiu a nie horor. Pri In The Middle mi vadilo, že sa poriadne nesústredil ani na jedno, na jednu stranu chcel navodiť atmosféru strachu, ktorú vždy zakončil nejakým vtipom, po prípade vtipným konaním postavy, nefungovalo to teda ani ako horor, ani ako komédia. Tu sa už vyslovene sústredí len na tú komediálnu stránku a s hororom to má spoločné asi len to, že sa príbeh sústredí okolo nakrúcania fiktívneho hororu. Nakoniec mu ta komédia v podstate aj vyšla a neraz som sa pri scénach zabavil, Marsha bola opäť vynikajúca a prekvapila účast hercov z príbehu In The Middle z prvej Phobie. Čo mi vadilo je asi to, že od Phobia 2 som čakal horor a keď po 4 hororových kraťasoch nastúpi na scénu ako posledná komédia, tak to dosť prekvapí. 3/5. Celkovo sa mi Phobia 2 páčila viac ako jej prvý diel a preto jej dávam 3,5/5. Mierne na vážkach som len s posledným príbehom. Vzľadom na obrovský úspech tohto hororu v Thajsku na seba určite tretí diel nenechá dlho čakať a keď aj ten pôjde s kvalitou hore tak sa na neho určite teším. () (méně) (více)

rollman1 

všechny recenze uživatele

O třídu lepší než první díl , také strašidelnější a tentokrát o jednu povídku víc. První povídka v klášteře o chlapci, který chce napravit svou duši byl trošku zmatený a nedotažený takže 50 %. Další povídka pro mě byla asi nejlepší, protože mě dokázala pořádně polekat a mělo to grady.. 90%. Třetí povídka čili zombící byla perfektní co se týče masek a efektů. Příběh klíšovitý, ale i tak zombárny miluji takže pěkných 80%. Čtvrtá povídka o prodavačce ojetých aut měla pěknou a hustou atmosféru se zajímavým koncem.. 70%. A poslední povídka mě hodně překvapila a taky rozesmála. Případ parodování sama sebe mě hodně nadchnul. Výborný mix komedie a hororu... 75% . Pevně doufám že nás tvůrci těchto povídek překvapí a potěší nás dalším dílem :) ()

Galerie (15)

Zajímavosti (1)

  • Film, který zmiňuje jedna z postav v dialogu poslední povídky, je Shutter (2004). (bestlama)

Reklama

Reklama