Režie:
MadonnaKamera:
Hagen BogdanskiHudba:
Abel KorzeniowskiHrají:
Andrea Riseborough, Abbie Cornish, James D'Arcy, Oscar Isaac, Richard Coyle, David Harbour, James Fox, Judy Parfitt, Haluk Bilginer, Geoffrey Palmer (více)Obsahy(2)
Madonnino romantické drama se točí kolem dvou podivných vztahů. První románek vzniká mezi králem Edwardem VIII. a rozvedenou Američankou paní Wallis Simpsonovou, zatímco protagonisty druhého jsou vdaná dáma a ruský člen tělesné gardy. Když vezmeme v úvahu okolnosti, můžeme předem tušit, že ani jeden z obou vztahů nebude bezproblémový. (AMC Czech)
(více)Videa (18)
Recenze (62)
Film rozhodně stojí za shlédnutí a i když u mě zrovna nesplnil všechna má očekávání, tak něco na tom filmu kouzelné je. Mluvím teď o hercích a soundtracku. Hudba je vážně na tom filmu to nejlepší, vážně moc se mi líbil kontrast staré hudby s novou dobou. Příběh je už trochu slabší, ale koukat se na to dá a navíc titulky s úžasnou písní Masterpiece od Madonny. ()
Prvních asi 10 minut vypadalo, že bude našlápnuto na pěkný historicky romantický snímek. Madonna by se ale spíš měla věnovat tomu, co jí jde nejlépe. Režie, potažmo scénář, je totiž prapodivně poskládaný z dvou podobných životních příběhů. Ani rádoby citové vypětí a emotivní okamžiky tady nefungují a pouto bohužel funguje pouze mezi dvěma hlavními představitelkami. Hudba byla vybrána skvěle, škoda, že tak dobře není zpracován celý snímek. ()
Pocitový film staví na nápadu prolínání dvou osudů. A jen tak mimochodem se dozvídáme i něco navíc ze životopisu Wallis a Eduarda. Nikoli náhodou Madonna rozvíjela kvality Abbie Cornish, které v ní rozpoznala už Jane Campion v Jasné hvězdě, dalším nevšedním melodramatu z nedávné minulosti. Ten nápad W.E. je jednoduše okouzlující. A samozřejmě inspirativní. Jedno z poselství tohoto filmu by mohlo být i o tom, jak si nenechat vzít své sny (a nenechat sebou manipulovat). Plus jsou také kostýmy, tak autentické jak jen mohly být a Madonnino Masterpiece, které se k doznívání konce velmi hodilo. Nemám námitek a ráda budu téma W.E. dále prozkoumávat. ()
Vrcholně romantické. Už z prvních záběrů nelze nepoznat, že to točila žena. Je to emocionální, tklivé a procítěné. Velmi osobní. Melodramatický propletenec dvou časových rovin je zajímavý, osobitě zpracovaný včetně závěrečného jemného prolnutí a uvědomění si. Možná moc snové a mimo realitu (obrazově však neskutečně opulentní), ale mám takový pocit, že přesně takhle to Madonna chtěla natočit. Nadčasově, ikonicky. Vždyť přece tyhle příběhy nikdy nezevšední. ()
Ten film je strašnej slimák! Madonno, kde je tvůj pověstný drajv a neposednost? Možná někde číhají zpoza těch nádherných, opulentních interiérů, které jsou omračující, jen co je pravda. Film jako jedna velká přehlídka. Zatavená ve svém vlastním světě, kde pozlátko jde ruku v ruce s plytkostí. Postavy jsou jedna šedá myš vedle druhé - předhánějící se v sebelítosti. Kamera stokrát jiná - ale pořád netrpělivá. Smutný guláš. Hořký recept z Vogue... ()
Galerie (60)
Zajímavosti (12)
- Madonna pro film napsala a nazpívala skladbu "Masterpiece". Po filmech Hledám Susan. Zn.: Zoufale (1985), Hledání vidiny (1985), Tváří v tvář smrti (1986), Kdo je ta holka (1987), Dick Tracy (1990), Velké vítězství (1992), S vyznamenáním (1994), Evita (1996), Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999), Příští správná věc (2000) a Dnes neumírej (2002) se tak jednalo již o 12. snímek, ke kterému zkomponovala píseň. (mihran)
Reklama