Obsahy(1)
Když Kham (Tony Jaa) zachrání svého slona Khona v Sydney, vrací se s ním do Thajska na venkov. Po pěti letech za ním přichází obchodník se slony a chce od něj Khona koupit za libovolnou cenu. Kham slona odmítne prodat a obchodník tedy Khona ukradne. Kham se ihned vydává do jeho sídla, kde po krátké potyčce s ostrahou nalézá obchodníka zavražděného. Vše je navíc připraveno tak, aby si policisté i dvě obchodníkovi dcery mysleli, že jej zavraždil Kham. Začíná tak zběsilá hra, při které Kham musí nejen znovu zachránit svého slona, ale navíc se vypořádat i s policií. (Tamten)
(více)Videa (3)
Recenze (82)
Dvojka "Sloního muže" je vcelku překvapivě temně laděným akčním béčkem, a tím temným nemyslím jen účast charismatického černého bijce Marrese Crumpa. Velký skok tu pak máme i v rámci použití obrazových kouzel prostřednictvím různých 3D efektů, ale neřekl bych, že by to výrazně celkovému pojetí škodilo, byť souboj v ohni, který měl být zřejmě vrcholem těchto hrátek, se zrovna moc nepovedl. Když si vzpomenu na podobnou scénu s mistrem capoiery v jedničce, tak se to vůbec nedá srovnávat. Koření tu přidává i mrštná JeeJa Yanin a "sci-fi kung-fu" vrcholící přesně v duchu kultovních Ultra, Red či jiných sil a vzhledem k účasti slona možná ještě víc, nelze ohodnotit méně než čtyřmi hvězdami, to je přece jasné. ()
Ty vole, takhle nasraný jsem dlouho nebyl. Ještě zpočátku, kdy jsem koukal na akci s těma motorkama, jsem se ptal sám sebe, kdy Tony předvede něco fakt parádního, jako v minulých dílech. Kupodivu se tak občas stalo, jinak je tohle zbytečná hovadina. Příběh má smysl, ale je to blbost a úplně to ruší dění ve filmu. Když do toho příběhu zapadají aj ty 2 krávy v bílém, je to ještě horší. Souboje působí skutečně trapně a stereotypně, sem tam něco Tony předvede, ale to co člověk viděl předtím, je prostě pryč. Sračka a fakt zklamání. 3/10 PS: Akce nejen že je trapná jak něco, ale to s tou stovkou motorkářů je vrchol debility. ()
Ukradli mi slona a já ho chci zpátky 2. V podstatě se po shlédnutí prvního filmu nedá ani předpokládat, že by ten film byl o nečem víc než jen mlácení, mlácení a mlácení. Příběh? Scénář? Ani náhodou. Jelikož si v tom prvním nezamlátil Tony Jaa dostatečně, prostě se rozhodl, že si toho slona nechá ukrást ještě jednou, aby sranda pokračovala. Jenže oproti třeba Ong-bakovi i ty mlátičky byly takové nudné a nezajímavé. ()
1,5* Pro mě totálně nepochopitelná záležitost, proč Tony Jaa se vším svým talentem a šikovností natočí takovou blbost. Tam kde první Ong Bag nebo Tom Yum Goong nabízely úžasnou tvrdou akci s propracovanou choreografií a neuvěřitelnými kaskadérskými kousky, kdy všechno bylo perfektně přehledně natočený, tak v případě dvojky TYG dostaneme spoustu špatných počítačových efektů a když už dojde na nějakou akci bez efektů, tak si všichni neustále vypomáhají dráty a do toho je všechno na asijský poměry netradičně rychle sestříháný, takže se přehlednost spíš blíží Hollywoodu. Jednoduše řečeno, v celým filmu jsem se nedočkal ani jediný akční scény, která by se aspoň přiblížila nejhorší akci v předchozích dvou zmíněných filmech. ()
Tak docela zklamání. Čekal jsem něco aspoň ve stylu jedničky, kde mě souboje vážně zaráželi a bavili. Tady to byli jen dvě bitky, které mě opravdu pobavili a posadili mě na zadek. Tony Jaa umí, to je fakt, ale přechod k modernějším technologiím jako 3D nebo jiné věcičky tomu hodně uškodily. Bylo to hodně okaté a okolí i look filmu se mi prostě nelíbil. Jediné plus je soundtrack a skvělá bitka na konci i v průběhu filmu s černochem, který je opravdový soupeř. Bohužél, obyčejný průměr. ()
Galerie (107)
Zajímavosti (4)
- Tom Yum Goong 2 je šiesta snímka režiséra Panna Rittikraia, v ktorej hrá Tony Jaa a zároveň piata, kde sa predstavil Patrick "Kazu" Tang. Rovnako je štvrtým filmom režiséra Prachya Pinkaewa, v ktorom sa objavil Petchtai Wongkamlao. Taktiež sa v ňom po druhýkrát stretli JeeJa Yanin a Patrick "Kazu" Tang a štvrtýkrát Tony Jaa a Dan Chupong. Pre Tonyho Jaa a Petchtaia Wongkamlao je snímka už siedmou spoluprácou. (Johnny.ARN)
- Kvůli dlouhotrvajícím povodním v Thajsku muselo být na několik týdnů přerušeno natáčení. (Raztubyl)
- Předchozí filmy Tonyho Jaa si částečně zakládaly pověst na natáčení bez použití CGI a kabelů v akčních scénách. Oproti tomu v Tom Yum Goong 2 se režisér Prachya Pinkaew s choreografem akčních scén Pannou Rittikraiem poprvé rozhodli obě techniky využít. (Raztubyl)
Reklama