Reklama

Reklama

"Mrtví nemluví... Proč, to nevím."  Mladý kuchař Odd Thomas (Anton Yelchin) dokáže vidět mrtvé. Možná je to dar, možná je to prokletí. Odd si nikdy nebyl jistý. Každé němé duši, která ho vyhledá, se ale snaží pomoci. Některá touží po spravedlnosti a prostřednictvím Odda pomůže vyřešit zločin, další jinému zločinu zabrání. Když se v Oddově restauraci objeví tajemný muž, mladík začne cítit blížící se katastrofu. Jediný, o to zlověstnější důkaz, který má, je lístek vytržený z kalendáře s datem 15. srpna. Dnes je 14. srpna. (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (218)

Fr 

všechny recenze uživatele

,,MÁM DAR, A MUSÍM HO POUŽÍVAT..…“ /// Vidí mrtvý lidi a Bůh ví, že to zvládá. Jako kdyby Cole Sear dospěl, pobral velkou dávku nadhledu a sbalil pěknou holku. Odd totiž vo mtvejch ví víc, než oni sami! Thrillerově hororová pohádka možná nejen pro teenagery. Ucházející efekty, našláplej a úspěšnej mladík, vyprávění jako videoklip – tedy v solidním tempu a příběh …. lehce strašidelnej a perfektně vodlehčenej. Taky je fajn potkat někoho, kdo je vidí a zároveň nečumět na debilní hororovou píčovinu. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Knihu Podivný Thomas, kterou v roce 2003 napsal Dean Ray Koontz jsem nečetl. 2.) Když najdu bránu do pekla nezdrhám, ale vcházím! 3.) Moje sny se plněj. (Vobčas… a spíš ty hnusný…). /// PŘÍBĚH **** HUMOR * AKCE ** NAPĚTÍ ** ()

Yardie 

všechny recenze uživatele

Já byl spokojen, parádně jsem se bavil. Líbí se mi styl vyprávění, je to odlehčené, svižné, má to zajímavý námět, místy vtipné, místy napínavé, na nic si to nehraje, natočeno s nadhledem a přehledem. Totální oddechová pohodovka, ve které se vše výše zmíněné skloubí a je to prostě taková jednohubka na pobavení a odreagování. Výkony herců jsou takové příjemné, dobře se na to kouká, jako by si to všichni pěkně užívali. Nelze čekat nějaké veledílo, ale takovou trošku svižnou úleťárnu. Lepších 70%. Spokojenost. Howgh! ()

Reklama

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

Odd Thomas je chlapec s výnimočnými schopnosťami. Vidí mŕtvych. Komunikovať s nimi síce nevie, ale zato ho takmer vždy vyhľadajú pokiaľ vo svete živých nedosiahli pokoja na duši. Zo sveta mŕtvych prichádzajú na zem aj bytosti zvané Budachovia. Vždy keď sa niekde objavia, sú predzvesťou tragédie. Jedného dňa príde do podniku kde Thomas pracuje ako kuchár neznámi muž. Na tom by nebolo nič zvláštne. No okolo jeho tela sa hýbe najväčší počet Budachov, aký doposiaľ videl. Thomas začína tušiť, že malým mestečkom otrasie tragédia nevídaných rozmerov. Film vhodný pre vekovú kategóriu od 8 do 15 rokov. Asi preto sa páčil môjmu 40 ročnému bratovi. Mohli by sme ho označiť, ako predprípravu pre teenagerov na stupeň reálneho strachu v podobe skutočných hororov. Snímok Odd Thomas je strašidelnou rozprávkou, ktorá síce nie je aj vďaka hereckému obsadeniu najhoršie natočená, ale presto všetko mi to prišlo akési detské. Anjelská tvárička Antona Yelchina sa mi veľmi na tento druh filmov proste nehodí ( Najlepší snímok v akom som ho videl hrať je jednoznačne Alpha Dog. Vrelo odporúčam emocionálne silnejším ). Monológové rozprávanie príbehu mi taktiež nereže. No a dostávame sa k najväčšiemu plusu filmu. Zamiloval som sa. Nemáte niekto mobil na Addison Timlin? Zaslať do POŠTY! ()

pursulus 

všechny recenze uživatele

Nový Sommers.¬         Režisér a scénárista Stephen Sommers z Indiany v USA je znám hlavně dvěma svými díly: vděčně přijatou "Mumií" (režie a úprava scénáře) z r. 1999 a vlažně přijatým "Van Helsingem" (režie i scénář) z r. 2004. (Podle mé mínky jsou oba snímky stejně dobře povedené, každý ovšem jiným způsobem.) Zpracování knihy známého spisovatele akčně-mysteriózních příběhů D. Koontze z Pensylvanie (USA) je ale uděláno dost nešťastným způsobem: vyprávěcím v první osobě a zároveň nadlehčeným až příliš milostnými a rodinnými vztahy a hláškami, tak moc nadlehčeným, že se setřela hororovo-mysteriózní náplň, která je pro Koontze příznačná a jednoznačně nejdůležitější. Vím, jak Koontz píše, a vím, že onen způsob podání je přímo proti srsti účinu jeho děl.¬                 Je pravděpodobné, že Sommers si chtěl vyzkoušeti, po Mumiích a Van Helsingovi, nový způsob zpracovnání látky; k tomu si ale měl vybrati buď zcela jinou předlohu, nebo si napsati předlohu vlastní, šitou jeho záměru na míru. Míním, že pan Koontz musel býti zpracováním své knižní předlohy zklamaný ne méně, než údajně zpracováním své "Skrýše". Scénář se tentokrát Sommersovi nepovedl, s ohledem na to, jak v něm knižní předlohu "ideově" přehodnotil. Střih je místy nedobrý-odfláknutý a docela dobře provedená hudba už dílo nezachrání. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Chvíli jsem doufal, že dostanu další Brick s temnou atmosférou a logickým řešením záhady s překvapivým rozuzlením, ale ne. Ono se to chvílemi snaží být komedií, padají zde (rádoby) vtipné hlášky, ale pak to zase chce děsit a nahánět hrůzu, ale nejde to tvůrcům ale ani trochu dohromady. Navíc mne ta Thomasova slečna strašně lezla na nervy, protože takhle oddanou děvuchu jsem neviděl snad ani v černobílých českých komediích ze 40. let, dívku, která vždy stojí za svým partnerem, podporuje ho, odpouští mu jak na běžícím pásu, vše mu věří, běhá za ním jak psík... ale přitom je sama o sobě statečná a silná. Některé scény mne naplňovaly pocity užaslého překvapení, protože na sebe nijak nenavazovaly, a pokrok v příběhu probíhal asi tímto stylem - Thomas jede v autě (je na náměstí, někam jde), do toho zní voice over (asi to mělo odkazovat na Chandlera, ale spí to ukázalo neschopnost tvůrců vyprávět obrazem) a Thomas si přeříkává již viděné, aby náhle řekl: Aha! Ono to asi bylo jinak! Některé zvraty, a to, zda někdo je, či není mrtvý, jsou taky napřesdržku, zvlášť konec, ten mě vytočil snad ze všeho nejvíc, jak je odfláknutý. A to přitom jsou scény snad na pět minut, tak vlekle a pomaličku byly natočeny a se vlečou. Jeden trik docela ušel - skok ze dveří z místnosti s ptáky -, ale jinak to připomínalo televizní klony Caspera. Ve zkratce ještě - blbý temporytmus, špatný střih, herecky přepísknuté a nedůvěryhodné (nejspíš proto, že sami herci netušili, jestli mají jako parodovat, nebo být vážní). ()

Galerie (25)

Zajímavosti (7)

Reklama

Reklama