Reklama

Reklama

Let’s Dance: Revolution

Trailer 1

Mladá tanečnice Emily (Kathryn McCormick) přijíždí do Miami s velkým snem tančit na profesionální úrovni. Na jedné plážové party se seznámí se Seanem (Ryan Guzman) a protančí s ním celou noc. Sean vede kontroverzní pouliční taneční hnutí MOB, které se drze dere vpřed a tančí na nejrušnějších místech ve městě a také v netradičních prostorách jako jsou muzeum nebo banka. Občas si vyberou rušnou křižovatku. Prostě to rozbalí všude, kde vzbudí pořádný rozruch. Tancem provokují běžné kolemjdoucí a strhávají na sebe i pozornost médií. Jejich hlavním cílem, je způsobit co největší šok a být pořádně vidět i slyšet. Sean Emily postupně učaruje a rozhodne se do jeho tanečního projektu zapojit. Postupně se stane jeho hlavní tanečnicí. Brzy mají první neohlášené vystoupení, které opět zvedne ze židlí řadu kritiků i fanoušků. Jedny naštvané a druhé nadšené. Emilyn otec, bohatý byznysmen, ale nesouhlasí, aby se jeho dcera poflakovala s pouliční bandičkou. Představuje si pro ni jinou budoucnost. A tak to chce tanečníkům pořádně osolit. Místo, kde už MOB dlouho trénují, chce Emilyn otec rekonstruovat a využít jej k obchodním účelům. K tomu potřebuje vystěhovat tisíce zde žijících lidí. Skupina MOB se na protest proti tomu rozhodne vyrazit do ulic a tancem upozornit na problém těch, kteří zůstanou bez střechy nad hlavou. Teď už taneční skupina MOB netančí jenom proto, aby se předváděla a provokovala, nyní tančí pro zatraceně dobrou věc. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (27)

Trailer 1

Recenze (271)

Vxxx 

všechny recenze uživatele

Paráda. Za poslední dva dny jsem viděla všechny 4 díly a tenhle je prostě..skvělý. Jednička je klasika, dvojka je nic moc, trojka mě nadchla, ale tenhle díl je úplně super! Skvělé nápady, výborná choreografie a co je u mě největší plus, upustili od klasického hip-hopu, takže je pro mě snesitelná i ta hudba. Opravdu ru jde jen a jen o tanec a neřeší se nějaké zamilované pohádkové páry! Super. 4* ()

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

'Za to, že jste čuměli na blbej film, si můžete sami,' pomyslím si obvykle, když narazím na hodnocení jednou hvězdičkou nebo odpadem. Informačních zdrojů (TENTO nevyjímaje) je dnes dost a bolestným zážitků se lze snadno vyhnout. Na „Let's Dance: Revolution“ jsem jít musel, šlo o pracovní povinnost. A bylo to peklo. Že se nebude jednat o Bergmana (ani „Bezstarostnou jízdu“)jsem věděl, ale to, co jsem musel prožít, mi vyrazilo dech, připravilo o několik posledních iluzí a utvrdilo v několika paranoidních podezřeních (např. že generátory zápletek, naznačené Orwellem, skutečně existují, jedou na plné obrátky, neboť tohle nemohla zplodit lidská bytost). I přes pitomý scénář, nabuznělého hlavního hrdinu, ultra-mega-klišoidní dialogy a kreténskou hudbu (až na nasteroidovaný sampl „Pyramid Song“ od Radiohead a zlomek synťákové nádhery „Wait“ od M83) bych se ale přenesl – jde o devadesátiminutový videoklip, ne? Co mne ale zvedalo opakovaně z polstrované sedačky byl ne zcela nevinný pokus autorů navodit mylný dojem, že kroucení hýžděmi a saltování (ve značkových hadrech) mezi auty má jakýsi politický smysl (titul filmu „Revolution“ jsem dopředu chybně interpretoval jako deklaraci technologického posunu série a proto se nevyhnul jistému překvapení). Přestože o revolucích jakéhokoliv druhu nemám žádených iluzí a nejsem typ stavějící při každé příležitosti barikády, devalvující a nanejvýš konformní způsob, jakým autoři snímku naznačují způsob společenského protestu, mne hluboce pobuřoval a pobuřuje dokonce ještě teď, dva dny potom, co jsem se z kina po lobotomizujícím zážitku vypotácel – kdyby se autoři tomuto motivu vyhnuli, byl bych snad ochoten s přihlédnutím k žánrové škatulce hodnotit shovívavěji, přesto, že pro blbé dialogy prostě omluvu nenacházím. Pevně doufám, že ani individua mně neznámého druhu, kteří projekce tohoto typu filmů navštěvují dobrovolně, nebudou brát předkládaný a vlastně strašně cynický model ovlivňování společenského dění (něco chceme, korporace chtějí něco jiného, zatancujeme a korporace, kterým se náhle hodíme do reklamy na značkové hadříky, změní názor) vážně. Jeden bod za občasný důvod k hysterickému smíchu a skackavé kozy. ()

Reklama

Chen 

všechny recenze uživatele

Aneb jak tanec nad byznysem zvítězil. Jasně, že je to pohádka, ale já stejně nečekal víc, než jen partu hezkých lidí, slušnou hudbu a povedenou choreografii. To poslední mě ale trošku zklamalo a opravdu mě nadchnulo až finále, ostatní taneční kreace mi přišly, ve srovnání s žánrovou konkurencí, jen na lehce nadprůměrné úrovni. ()

ABLABLABLA 

všechny recenze uživatele

No neuvěřitelné, ale tohle 4. pokračování předčilo číslo 2 a 3...jednička prostě zůstane vždy jedničkou..ale tahle čtyřka je perfektní. Konečně se tu děje něco nového alias celý film nepojednává o přípravě na jeden závěrečný battle, kde vyhrají bůhvíco, ale jedná se o různé parádní taneční čísla, aby vyhráli prachy na youtube, ale potom se z toho strhne boj o svůj domov. Super...protože popravdě, jak ve dvojce, tak trojce, kdy se na konci konaly battle, tak mi přišla ta druhá crew značně lepší..tady žádná jiná není..možná proto, je to taky lepší..nemám s čím srovnávat..ale ne..měli skvělé taneční čísla a i hlavní herci byli dost sympatičtí na rozdíl třeba od Streetdance 2 - konkurenční film, kdy jsem měla tu hlavní hrdinku chuť vykopat z placu, bo byla neskutečně nesympatická, hnusná a neuměla ani tančit. Takže rozhodně lepší než Streetdance. Palce nahoru. ()

Všelicos 

všechny recenze uživatele

To se dělá, nalákat mě na Moose v traileru a pak mu dát jen slabých 20 sekund, z čehož 10 sekund mluví, jako by to ani nebyl on?! No, každopádně mě to nezklamalo, čehož jsem se původně bála a choreografie z muzea a ze zasedání zastupitelstva mě opravdu zaujaly (stejně jako lehce oplácaná dívka v Mobu - buď jim dochází tanečnice, nebo si konečně uvědomili, že se hýbat dokáží i lidé, kteří na sobě mají i trochu masa a ne jen kosti...). Zápletka mi tentokrát přišla trochu zajímavější než obvykle, to s Nike si ale mohli odpustit... :))) ()

Galerie (60)

Zajímavosti (9)

  • Ve scéně, kde je Moose (Adam G. Sevani) a kamera se přibližuje k jeho bundě, má kapuci nahoru, ale když se kamera oddálí, je kapuce dole. (..Lucas..)
  • V malých rolích v jedné taneční scéně se objevili Adam G. Sevani a Chadd Smith, učínkující z předchozích dvou filmů série. (..Lucas..)
  • V záběru, kdy skupina tančí v restauraci, je kameraman nachystán s kamerou v rohlíku na tácu, v dalším záběru ale prochází kolem s prázdným tácem. (Hanka13)

Reklama

Reklama