Reklama

Reklama

Obsahy(1)

První část experimentální režisérské trilogie Dreileben vypráví milostný příběh o vztahu mezi medikem Johannesem (Jacob Matschenz) a bosenskou pokojskou Anou (Luna Zimic Mijovic). Během jejich krátkého románku uteče z kliniky duševně narušený Molesch (Stefan Kurt). Johannes s Anou prožívají krátký, ale intenzivní vztah až do chvíle, kdy na oslavě primáře kliniky, na které Johannes pracuje, Ana žárlivě vyjede po primářově dceři Sáře. Zůstane Johannes s Anou, nebo se vrátí k Sáře? A co Molesch? (Fary)

(více)

Recenze (5)

Traffic 

všechny recenze uživatele

Je to taková docela jednoduchá povídka, která navíc zřejmě dává kompletní smysl až v souvislosti dalších dvou dílů. Ale šlo to natočit líp? Podle mě ne. Petzold je mistr civilních dramat s hororovými podtóny. ()

fNdEsIECLE 

všechny recenze uživatele

Velmi příjemné překvapení. Lovestory a „banální“ balzakovský motiv bohatý – chudý, nízká – vysoká sociální skupina se přetavuje v obecnou polemiku o hodnotách a možná výše. Trilerová atmosféra a „neopohanský endymionský“ vizuál pro diváka telenovel, tak naročných filmů. ()

Reklama

radektejkal 

všechny recenze uživatele

Christian Petzold je dobrý režisér, tak dobrý, že již na něj kladu vysoké nároky. Zde mi však připadá, že své pověsti nedostál. Stavba příběhu je tuctová a režijní uchopení standardní. Takové situace se dají modifikovat do nekonečna. ()

Galerie (25)

Zajímavosti (1)

  • Tři režiséři/autoři těchto TV filmů (resp. minisérie) se rozhodli k natáčení na základě několika e-mailů poté, co byl jeden z nich na konferenci s tématem "The New German Cinema" (Nové německé kino/filmy), na níž se toho moc nedělo. Napsal tedy svým kamarádům režisérům: "Jaké nové německé kino/filmy? Žádné neexistují." Pak navrhl, aby vytvořili opravdu dobré filmy pro TV, které by stály za analýzu. Tak vznikla tato trilogie. (Fary)

Reklama

Reklama