Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Petr Kovář, učitel na střední škole, se právě rozešel se svou několikátou přítelkyní. Uvědomí si, že jediná žena, kterou kdy bezvýhradně miloval, byla jeho spolužačka Eliška. Tehdy, v sedmnácti letech, nenašel odvahu jí říct, že ji má rád, a ona se pak navždy vytratila z jeho života. Petrovi se naskytne jedinečná šance cestovat zpět v čase do svých studentských let a vrátit se do června 1989, kdy chodil do třeťáku. Dostane možnost napravit, co promeškal. Musí překonat Eliščin počáteční nezájem, zbavit se jejího otravného přítele, navíc prospívat ve škole, přestože už středoškolskou látku dočista zapomněl. Petr se dostává do změti komplikací a průšvihů, které naštěstí řeší s vtipem, nadhledem a drzostí, kterou dobře zná od svých vlastních studentů. Postačí však tyto zbraně na to, aby přesvědčil Elišku o svých citech a získal její lásku? (TV Nova)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (1 218)

Radek99 

všechny recenze uživatele

Zajímavý pokus o macourkovskou crazy komedii se sci-fi prvkem, v české kinematografii kdysi tak plodný a oceňovaný subžánr, pokus, který ovšem zůstal hrubě nevytěžen a který jasně ukázal, že napodobit nebo se jen přiblížit macourkovské imaginaci je pro současné scenáristy věc vskutku neproveditelná. Další, neméně důležitý, kámen úrazu tohoto filmu je pak fakt, že Miloš Macourek měl na režisérské stoličce svého Oldřicha Lipského, potažmo Václava Vorlíčka, kdežto scénáristé Lumír Holčák s Jiřím Mádlem mají Miloslava Šmídmajera, jehož práci bych tedy přídomkem ,,invenční" neoznačil ani nějakým nevysvětlitelným omylem... Opravdu zamrzí, že tak slibný projekt zůstal takhle nedotažený, oproti perfekcionalistům typu Oldřicha Lipského tu současní tvůrci nabízejí promyšleně snad jen product placement - stačí srovnat jen s konkurenčním seriálem Vyprávěj, který, ač myšlenkově neuvěřitelně plochý, po stránce výpravy a kostýmů navodil iluzi předrevoluční doby asi tisíckrát dokonaleji. Tady se návrat o čtvrtstoletí realizoval víceméně jen pár songy Michala Davida. Takže ve výsledky takový v poslední době typicky nemastný neslaný český mainstreamový film. Ale ten původní nápad, ten byl milionový... ()

Djoker 

všechny recenze uživatele

Pasáže v současnosti s Blažkem jsou tragické, plné scenáristické křeče a hlavně product placementu, v jehož umisťování do děje jsme definitivně ten nejjalovější národ. Pasáže s Mádlem jsou o hodně lepší, člověk se u nich sice neumlátí smíchy, ale jeho chemie s Josefíkovou funguje a hlavně z něho vyrostla parádní držka, která vás prostě baví. Nechci rozebírat, jak moc se tvůrcům podařilo přenést rok 1989 na plátno, protože jsem se v něm teprve narodil, ale nemůžu říct, že by mě něco zvlášť iritovalo. Jako ignorant sociálních sítí navíc musím uznat, že mě jeho komunistická verze pobavila a Josefíková je k nakousnutí. ()

Reklama

Spooner 

všechny recenze uživatele

Bez Mádla by to bylo asi na pěst. Současná linie vypadá jak z nějakých Cest domů a celé to svým vizuálem přípomíná spíš hodně levnou televizní produkci. Přesto se zde pár vtipných a překvapivě i svěžích momentů najde, Mádl s Josefíkovou to zachraňují i v těch scénáristicky příšerných situacích a divák se hlavně velmi slušně pobaví, což je u českého filmu v dnešní době takový malinký zázrak. ()

ripo odpad!

všechny recenze uživatele

Na chate, po práci kopania kanálov som si chcel hlavne oddýchnuť. Švagor nechal bežať tento stupídny film a mne sa na viacerých miestach zdvíhal žalúdok z tých amatérskych a trápnych scénok, "zápletok" a iných zhovadilostí. Maskéra by som poslal do Antarktídy, nech mu vychladne mozog. Lebo on si zjavne myslí, že na "ostarnutie" stačí nastriekať sivú farbu na vlasy, prípadne ženám nasadiť totálne nesadnúcu parochňu a na nos strčiť okuliare. Humus. A k výkonu Mádla sa ani radšej nebudem vyjadrovať. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,…ALE CO UMÍME, JE CESTOVÁNÍ PO ČASOVÉ OSE VLASTNÍHO ŽIVOTA. VAŠE SOUČASNÉ VĚDOMÍ POŠLEME PROTI PROUDU ČASU....“ /// …a tak se z učitele stal pokusnej králík…. Kokotina? Vyserte se na sci-fi, vo něj tady přece vůbec nejde (a přiznávám, že mě to nesere). Jsem rád, že KONEČNĚ nesleduju film narvanej dementníma vztahama (jasně, taky tady de vo ženský, ale tak nějak ,,po chlapsku“) a návrat do roku 1989 (- jasan, brzo bude revoluce, výstřel z Aurory, dobytí Zimního paláce…) by mohl bejt třeba i ftipnej (jestli to nedokurvěj, že?). Nakonec musím konstatovat, že mě tahle výprava za uspíšením ztráty panictví (vole, láska …nic jsi nepochopil…) celkem překvapila. Něco se povedlo, něco míň (sme v Čechách, no…), ftipy myšlený obrazně (trošku jako od Trošky), ale co, humor je pro ty mladší, příběh zas zabíhá do nostalgickejch časů mýho (teda nás starších) mládí a tvrdí, že některý věci jdou změnit. A některý zas né (kurva, to je moudro…). Příznivci Darka oceňej králíka a někteří se třeba taky budou chtít probudit včera. Jak říkám – píčovina, ale já radši budu čumět na krásu naší mladý herecký generace, než na 4 slunce. 3a½! bez nějakejch výčitek! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Čumím jen na filmy pro nespokojený 40cátníky (kurva, kde má ten Dr. Prubner tu laboratoř?). 2.) Přemejšlím, jestli bych v osmdesátým devátým sbalil holku na ,,Chínský lyže“. 3.) Neustále vzpomínám na projížďky v dešti, válení se po louce, pozorování hvězd a pak jsme jen tak leželi a …. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

Galerie (57)

Zajímavosti (47)

  • V 96. minutě, kdy tančí Aleš (Filip Cíl) se Zuzkou (Eliška Křenková), má Zuzka oblečená do bílých šatů s fialovými puntíky bílé korále a rozpuštěné vlasy s čelenkou. Přibližně o minutu později, když parta opouští ples, včetně Aleše a Zuzky, je možné všimnut si, že má na sobě Zuzka černé šaty s bílými tečkami, na krku červené korále a vlasy sepnuté v culíku. (Rebbit)
  • Jiří Mádl není přílišný milovník zvířat, což i ten nejpomalejší ze tří králíků, které filmaři během natáčení použili, vycítil a před Mádlem utíkal jako o život. Štáb pro natáčení využíval jednoho „běhavého“, jednoho „pomalého“ a jednoho „stojícího“. (Paity)
  • Hned na začátku, kdy je Petr (Filip Blažek) ve své třídě jako učitel a rozevře tabuli, je na ní namalovaný kosočtverec s čárkou uprostřed, přičemž je tabule smazaná. Z jiného úhlu je tabule ovšem špinavá a přes kosočtverec jsou pruhy od špatně smazané tabule. V dalším záběru je tabule opět čistě smazaná. (Busmart)

Související novinky

MFF CINEMA MUNDI Brno (29.2.-7.3.2012)

MFF CINEMA MUNDI Brno (29.2.-7.3.2012)

20.02.2012

Brněnská filmová komunita v březnu ožije festivalem CINEMA MUNDI. Ten ve své jedinečné koncepci přinese během osmi dnů kolekci těch nejlepších českých a světových filmů za uplynulý rok. V hlavní… (více)

Reklama

Reklama